Zákon o lesoch.
22.09.2021 - 21:39:49
00
zakon o lesoch
§2
w) lesnou cestou účelová komunikácia 3aa) určená na zabezpečenie trvalo udržateľného hospodárenia v lesoch, ktorá má vybudované zemné teleso a aspoň jednoduché odvodnenie,

3aa)
§ 22 zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení zákona č. 160/1996 Z. z.

Kenai studuj aby si sa menej strapnoval :)
22.09.2021 - 21:44:37
00
Jano1987 napísal:
5km úsek, bez možnosť obehnúť cyklistu. Nie každý je Sagan, priemerný cyklista jazdí zhruba 15km/h. Ale môže tade ísť aj babička na Sobi 20 rýchlosťou 4km/h, ale aj Sagan prefrčať 50km/h. Auto to dá za pár minút, cyklistovi to môže trvať aj hodinu (trocha extrém, ale možné to je).

Jano1987 prosim, predtym ako znova pouzijes argument 'babicka na Sobi rychlostou 4km/h', skus si to ist zmerat, nemusi byt radarom, staci rychlost chodze... Takto pomaly ist vyzaduje skusenosti/zrucnost,ktoru tie babicky zriedkakedy maju.
22.09.2021 - 21:44:38
02
Marli mal som starých rodičov na dedine. Viem ako rýchlo tam jazdili dôchodci.
22.09.2021 - 21:47:22
00
Ostrava je dedina? :-D :-D
22.09.2021 - 21:49:57
01
V Ostrave nežijú dôchodci?
22.09.2021 - 21:54:03
00
V roku? Chod sa pozriet teraz (a to uz nehovorim, ze Ostrava nie je dedina). Ani tie úseky ciest medzi dedinami na Orave/Liptove, co si spominal, nie su casto vyuzivane tymito dedinskymi jazdcami z domu do obchodu krcmy kostola cintorin štadión... Ako literarne zveličenie mozno zaujme,jedenkrat,ale pri opakovaní strasne bije do očí.
22.09.2021 - 21:56:21
01
Jaroh napísal:
Ono je to v tej Ostrave trochu inak - autá tam môžu bez problémov predchádzať cyklistov po koľajniciach električky, nie je tam obrubník, ako 110mat110 pôvodne písal. Takže ochranný cyklopruh je tam úplne v pohode:

https://sk.mapy.cz/mobile-panorama?pid=69315613&yaw=4.198&fov=1.571&pitch=-0.012


Ako som pisal, fotky zo streetmap su este pred preznacenim. Teraz je na vacsine trasy fyzicka zabrana medzi kolajnicami a pruhom. V piatok pojdem do office, tak to nafotim cele.
22.09.2021 - 22:18:07
00
Prosím, podporte hromadnú pripomienku k stratégii bezpečnosti cestnej premávky do roku 2030, ktorú práve pripravuje ministerstvo dopravy. Je to vágny dokument, ktorý ani zďaleka nenapĺňa to, čo by tak zásadná oblasť potrebovala, aby sme sa na cestách ako chodci a cyklisti cítili bezpečnejšie.
Potrebujeme 500 podpisov do dnešnej polnoci (piatok 24. septemberň, tak prosím podpíšte a šírte.
Ďakujeme.
Link na hromadnú pripomienku
24.09.2021 - 17:22:30
01
Jaroh k tomu, ze nie je obrubnik. Je. + ako tamad jazdia vodici. Tento naozaj nie je ojedinely, na ktoreho som si vycihal. Takto je to stale.

Na druhej strane, povodne som pisal, ze cela 28. Rjina je tak spravena, mylil som sa. V druhej 1/2 je samostatny cyklochodnik vedla cesty (obrubniky ostavaju)

Prílohy:

20210924_171815.jpg
20210924_171815.jpg 401.29 KiB thumb_up0thumb_down

24.09.2021 - 17:25:19
00
Díky, super! Hej, na Streetview je stará úprava
Tak či onak ten pruh pre autá je dostatočne široký. Vodiči navyše môžu ísť aj v tom ochrannom pruhu, len keď dobehnú cyklistu, tak ho musia predbehnúť vo svojom pruhu.
24.09.2021 - 17:31:04
00
Ale nedodrzia 1.5 metra :P
24.09.2021 - 17:36:25
01
To máš naložené v gatiach, keď auto prejde okolo teba 50 km/hod. vo vzdialenosti cca 1 m?
Samozrejme, pozrel som sa, trištvrte metrové riadidlá, takže len 0,75 m...
Keď chceš jazdiť v meste, ako sa zmestíš medzi dva autá?
24.09.2021 - 18:19:04
11
Ja nie som ten, co bojuje za 1.5 metrovy odstup. Spamataj sa junacik
A ked uz sisi overoval, po meste jazdim stymi mensimi
24.09.2021 - 18:48:59
01
Jaroh, teraz mi Google vyhodil článok, že mohlo by vás zaujímať. https://cnn.iprima.cz/novy-1-5metrovy-rozestup-bude-platit-i-na-koridorech-pro-cyklisty-varuje-expert-33877 týka sa to aj tej situácie, čo sa spomínala v Ostrave. Tam je tiež teda nutný 1,5m odstup, teda cyklistami je ozaj na danom úseku neobehnuteľný.
26.09.2021 - 12:49:58
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up