lenze cela debata sa tu zvrtla o pocte krizeni.

ale pointa a hlavna otazka, ktoru dal Tecka, bola, ze sa mu nedotykaju spice v krizeni. a taky isty obrazok tu dal aj Kenai.

ale na obidvoch kolesach s nabojmi 240 je vyplet robeny, nie priamo od DT Swiss. chcelo by to vediet aky vyplet dava priamo DT Swiss na naboje 240 a preco.
01.10.2021 - 11:05:44
02
B-rh-positivo napísal:
Veru nezhodneme? prvý krúžok máš hneď na prírube a tieto sp náboje na 24 špicov majú diery na špice vrtané pod uhlom na 2x krížený výplet.

Menim nazor :) Kenai ma pravdu.
Je to naozaj 3x , len sa to da na tom obrazku velmi lahko prehliadnut. Krizenie v prirube odkial spic vychadza nepocita - tak to ma byt.
01.10.2021 - 11:25:19
13
Chcelo by to foto kolesa z boku, by to bolo jasné na prvý pohľad. Vrátime sa k pôvodnej otázke. Ja som jednoznačne za to aby špice pri krížení išli poza seba. Druhá možnosť mi príde z hľadiska tuhosti nedostatočná. A ešte taká moja domnienka, že by takýto výplet mohol byť aj viac náchylný na rozkmitanie sa bicykla pri zjazdoch, tzv. speedwoble , či ako sa to správne píše. Ale asi to bude blbosť?
01.10.2021 - 12:05:26
00
Mam samodomo sp vyplet bez prekrizenia a nepocitujem ziadne prejavy nedostatocnej tuhosti vypletu a to obcas jazdim aj veci na ktore je moj aktualny bajk poddimenzovany ... len pre vyvazenost nazorov ;-]
01.10.2021 - 12:13:22
00
Tecka dal si tu odkaz, co si videl na r2bike.
ale ani ja a asi ani Kenai namame facebook, tak neviem co si myslel. ci aj vyplet original DT Swiss na 240 naboji.
a potom sa to tu zvrtlo na pocet krizeni a tvoja otazka zapadla.

lebo ked som zbezne pozrel, tak nove 240 s 24 spicami, co su tam odfotene, maju druhe krizenie s dotykom.
napr:
https://r2-bike.com/DT-SWISS-Rear-Wheel-28-GRC-1400-Spline-Disc-Brake-Carbon-Clincher-42-mm
01.10.2021 - 12:17:48
00
Trošku som okukol tie kolesá duke a aj dt. Kenai má lepší zrak ako ja ? Na duke je 28špicov a sú 3x krížené. Dt čo majú 3 kríženia tak na poslednom idú poza seba špice. Už len na neutiahnutom výplete je poznať ,že je tuhší ak idú špice poza seba. Stále si myslím že to bola len uľahčená práca pre stroj, ktorý nahradil človeka na úkor tuhosti. Škoda
01.10.2021 - 19:10:12
11
Samozrejme neviem podlozit data meranim, ale prepletenie na krizeni ma vraj lepsiu tuhost pri priecnom zatazeni. Ak sa neprepletu u niektorych kombinacii nabojov a spicov vydu kratsie spice a malo by to mat vacsiu tuhost v pozdlznom smete. Ale tazko pausalizovat. Odpoved na zasadnu otazku, ci je to bez dotyku v poriadku, je podla mna ANO.
02.10.2021 - 13:40:57
00
Pls, potrebujem vycentrovať kolesá a chcem to zaniesť do servisu. Mám ich vyzuť alebo to vedia vycentrovať a skontrolovať špice aj s pneumatikami.
02.10.2021 - 15:08:19
00
Vyzuj ich, aby ti ich lajdacky neobuli. Aj za to pytaju peniaze.
02.10.2021 - 15:12:19
03
Takže vyzuť ich treba. Dík. Urobím to sám.
02.10.2021 - 21:47:49
01
Joe davat centorvat kolesa do obchodu je posledna poznost. Daj to radsej komukolvek tu z fora co bude ochotny to urobit. 1. bude to lacnejsie 2. urobi to s laskou a preto, ze ma tu cinnost rad. Vysledok bude urocte lepsi.
03.10.2021 - 22:40:54
01
Kenai, prečo myslíš, že servisáci nerobia svoju prácu s radosťou?
04.10.2021 - 08:19:01
02
Kenai nezmysly tu rozprávaš riadne.
04.10.2021 - 15:49:22
01
Možno to myslel tak , že to robia už rutinne. Čo ale neznamená , že to nerobia správne. Aj niekto kto by to robil sláskou , alebo nadšením , môže to koleso pekne *****. ? Niesom mechanik a tiež s tým nesúhlasím.
04.10.2021 - 16:23:29
00
aJoN napísal:
Kenai, prečo myslíš, že servisáci nerobia svoju prácu s radosťou?

Nemozem pausalizovat, ale z topho co som zazil. Ak to robia s radostou a laskou, tak potom su neschopni. Lebo vysledky ktore som videl su bud odflaknuta robota alebo absolutny diletnatizmus.
A to plati aj o autoservisoch, tam by som mohol ropravat podstatne viac. S bikom do servisu uz nechodim. A posledne koleso som si nechal postavit pred 8 rokmi ktore som aj tak musel cele neskor prerobit.
06.10.2021 - 12:00:12
00
keyboard_arrow_up