mironfs napísal:
v com je ripley trailovejsi ako novy top fuel?

Nepíšem, že Ripley je trailovejši ako TopFuel. Píšem, že Ripley je o 100g ľahší. Ripley je dizajnovaný pre vidlu so 130mm zdvihom. TopFuel je údajne XCO alebo tzv. "backcountry" bajk so zdvihmi 120/120mm. Predchádzajúci TopFuel bol čistokrvný XCO bajk so zdvihmi 100/100mm. Hmotnosť toho rámu bola cca 2.000g. Viem o čom hovorím. Vlastnila som aj TopFuel aj vlastním aj Ripley V4. TopFuel bola bez lockoutu strašná "hojdačka". Na Ripley s DW linkom sa dá v šliapať aj v polohe "open".
Ripley na foto váži 10,5kg
TopFuel RSL na foto vážil 9kg

Prílohy:

20211004_151344.jpg
20211004_151344.jpg 587.14 KiB thumb_up0thumb_down

frm_Trk_Top_Fuel_RSL175_.jpg
frm_Trk_Top_Fuel_RSL175_.jpg 103.51 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20160422_172523.jpg
IMG_20160422_172523.jpg 897.27 KiB thumb_up0thumb_down

09.10.2021 - 21:24:36
01
Jeéj, ten Trek si moja žena nevie vynachváliť ☺️.
09.10.2021 - 21:53:31
11
Je to síce ešte z Júna, ale verzie S-Works ešte dostupné v Slovenských Spešl koncept stóroch zatiaľ neboli.
thumb_up0thumb_down
10.10.2021 - 19:28:10
01
Tak tak, a v de furt 10+ kusov. Stale sme vychodny blok…
10.10.2021 - 19:34:56
00
Kristina napísal:
Fíha! To aj moja trailová Ripleyová s DW linkom váži o 100g menej :o

a s tlmicom ;) .. hento je bez. 2.7kg bez tlmica vazi moj enduro ram.
10.10.2021 - 20:00:40
00
lto

Ten nový TOP FUEL má 2,7kg aj s tlmičom. Je to dosť, ale na danú kategóriu bicykla super hodnota, keď zoberieš do úvahy vysokú odolnosť rámu, slušný úložný priestor v ráme a priechodnosť širokých plášťov v zadnej stavbe.
10.10.2021 - 20:17:29
00
lto napísal:
a s tlmicom ;) .. hento je bez. 2.7kg bez tlmica vazi moj enduro ram.


...porovnavas ram s detskymi kolesami vs 29"
10.10.2021 - 20:22:03
00
branomelis napísal:
lto

Ten nový TOP FUEL má 2,7kg aj s tlmičom. Je to dosť, ale na danú kategóriu bicykla super hodnota, keď zoberieš do úvahy vysokú odolnosť rámu, slušný úložný priestor v ráme a priechodnosť širokých plášťov v zadnej stavbe.

nauc sa citat https://www.mtbiker.sk/forum/post1775451.html#p1775451 /mozno aj dalsi/
reagujem na prispevok, kde sa pise o 2.7kg bez tlmica

edit: bez tlmica to vychadza niekde okolo 2.4kg, co je na XC bajk slusne tazitko aj tak, ale to by som nereagoval. XC bajk, v 29er, ktory aj nieco vydrzi , by v karbone mal mat max 2.2kg bez tlmica, aj keby bol olepeny samolepkami od Sagana. Kecy o uloznom priestore a priechodnosti zadnej stavby su dobre akurat pre staru pani Blazkovu ;) /pre navedenie na spravnu cestu, je to okolo 2kg bez tlmica ;)/.
10.10.2021 - 20:35:10
01
peto353 Môžem požiadať o nejaký odkaz kde sa píše o hmotnosti rámu? A tlmičom alebo bez tlmiča.
10.10.2021 - 20:44:54
00
Trek robi teraz nejake tazke karbon mtb ramy?. mlademu som kupoval "zakladny" procaliber a s pedalmi 13kg, ram samotny ze ma 1,6kg
10.10.2021 - 20:54:20
00
Kika tu je špecifikácia rámovej sady.

https://www.trekbikes.com/us/en_US/bikes/mountain-bikes/cross-country-mountain-bikes/top-fuel/top-fuel-c-frameset/p/35648/?colorCode=black

Info o tom či to je s tlmičom, alebo bez tam nie je. Ja len viem ako sa tá sada dodáva - takže je to s tlmičom. Je to rám totožný s najvyšším modelom a najlepším tlmičom. Na nižších modeloch predávaných ako komplet bike bude možno Rockshox tlmič. Rámová sada má vždy top osadenie a tlmič (FOX) by mal byť ladený na rám.
10.10.2021 - 20:56:57
00
branomelis Možno to bude hmotnosť kompletného rámu vrátane všetkých komponentov čo sú uvedené v špecifikácii. Takže IMHO vrátane pevnej osy, úložného boxu, hlavového zloženia, knock blocku a možno aj predstavca.
Inak ak má rám aj ISCG tak má ďaleko od čistokrvného XCO rámu.
10.10.2021 - 21:03:25
00
V podstate sa dá vychádzať z hmotnosti FUEL EX. Tu je moja rámová sada ešte vo veľkosti XL. Teraz už mám L. Je v tom všetko pribalené. Predpokladám že na Top FUEL sa im to podarilo odľahčiť. Ale keď si pozrieš údaje o geometrii Top FUEL 2022 a FUEL EX 2021 tak je to skoro totožné. Top FUEL dostal prepracovanú komplet zadnú stavbu a závitový stred.

Prílohy:

0EC6E109-6A8E-49CA-8470-7A970656C0A0.jpeg
0EC6E109-6A8E-49CA-8470-7A970656C0A0.jpeg 647.38 KiB thumb_up0thumb_down

10.10.2021 - 21:10:20
02
Nerobili to na pretekanie ale na sportove jazdenie po menej a stredne narocnych trailoch a dlhe dni v sedle. Tam pol kila navyse vobec nevadi. Ci niekto vyslape 10 minutovy kopec o 5 sekund skor alebo neskor je asi jedno.
Cielovy zakaznik asi bude mat aj tak od pretekarskej postavy par kil navyse.
Inak stale to bude asi lahsie, alebo porovnatelne a Ghost Lector FS a to je pretekarsky urceny stroj. Aj ten novy Spark je tiez dost tazky: https://www.brujulabike.com/nino-schurter-new-scott-spark-2022-in-detail/ 10,5KG to je o asi 700g viac ako seriovy S-Works Epic Evo. Ked Nino vyhra majstrovstva sveta na o kile tazsom biku ako jazdil par rokov dozadu, tak beznemu smrtelnikovi je prehnane gramarenie dobre len na "pohonkanie" pri pohlade na vahu.
10.10.2021 - 21:41:43
00
no zabudol si že s takým bikom nepojdeš na 10minutový kopec , kde ti stačí obyčajne HTčko,ale do hor kde sa štveráš hore ja 2hodinky :) tam už je to aj kusok citiť :D
10.10.2021 - 21:45:20
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up