Toto je podla mna dost nereálne. Pracujem hlavne soboty, tak sa mozno sretavam s inou vzorkou zakaznikov, ako kolegovia cez tyzden, ale vyrazna vacsina zakaznikov nakupujucich na predajni (bez predchadzajucej objednavky) netusi aky ma nick a odhadom 30% netusi ani mail. Ak by mali zistovat ID z mailu, ktory si nepamataju, alebo z profilu, ktory nikdy predtym nevideli, tak bud priradim nakup ako anonymny alebo to asi vzdaju a odidu bez nakupu
K pocetnosti zleho priradenia asi tolko, ze za 5 rokov si matne pamatam 1 pripad (mimo mna ich ale bolo zrejme viac- desiatky), ked sa zle označeny zakaznik ozval. Ostatní boli vacsinou clenovia rodiny, ktorych poziadam aby majitelovi uctu aspon zavolali a informovali, ze mu pride faktura a pripadnu reklamaciu bude musiet riesit on. Ak nesuhlasia, vytvorim im napr. novy ucet.