To len keď sa nudí a tak aby sa nespotil :lol:

beer inside team

13.10.2021 - 09:34:22
02
Tak som nebol už ale ¼roka... Ale už ide zima - moja sezóna 😂... A pochybujem, že to toľko spraví, lebo kebyže ideš somnou pešo a pobehneš tak máš vyššiu priemernú rýchlosť. A cez alpské priesmyky... Len Fernpass, Jaufenpass a Brennerpass a naľahko a to väčšina z vás dá aj s prstom v riti za ten "môj" čas aj tri krát.

Tak jak to počítať? Za 10h pri priemernej srdcovej frekvencii 100 (také jemné tempo) koľko cca spálim?

أفضل بطن من البيرة من سنام الروبوتات

13.10.2021 - 09:45:41
00
zeby pasomnica? :-D
13.10.2021 - 09:50:09
00
tak si zena v prechode:D

zbytočne je brzdiť, keď sa šmýkaš po streche
v zime je útekom od reality hokej, v lete bajk

13.10.2021 - 10:11:47
00
Počítanie kalórií bude vždy nepresné a založené len na odhade. Aj hodinky a tabuľky majú odchýlky a nevieš prene koľko kalórii spáli tvoje telo už len tým, že žiješ, koľko minie v zime na regulovanie telesnej teploty, na trávenie atď. Na všetko je potrebná energia, nielen na šport. Je to síce podobné ako napríklad peniaze na účte, že ak máš časom stále nižší zostatok, tak proste míňaš viac ako zarábaš, logicky, lenže to sa dá presne na cent spočítať podľa bločkov a výplatnej pásky. Lenže s kalóriami je to prudko individuálne a ak chudneš tak telo míňa viac ako prijíma. Bodka.
13.10.2021 - 10:12:52
02
Toto vsetko co si tu popisala sa da "relativne" stanovit pojmom bazalny metabolizmus ktory zavisi od zlozenia tela....vsetko pocitanie kalorii je plus minus tie odchylky nie su zas enormne ze by sa na to nedalo spoliehat. Dolezite je nepresvihnut ten deficit velmi lebo sa ti metabolizmus vyrazne spomali....a sice vaha pojde dole ale na ukor svalovej hmoty ktora je zodpovedna za "spalovanie" vsetko treba robit s mierou a k vysledkom sa dostanes. Uplne nesuhlasim ani s tym ci zjes dobre kalorie alebo zle kalorie lebo svaly z donutov rozhodne nevybudujes....dolezita nie je vaha ale obvod pasu...samozrejme zalezi aky mas ciel niekomu vyhovuje aj 100kg
13.10.2021 - 11:15:50
00
To nepíš mne to píš tým vyššie čo jedia, sedia, chudnú a neveria na príjem- výdaj :) inak, keď už si spomenul tie svaly, tak s pomerom svalovej hmoty a tuku v tele pracuje máloktorý vzorec, napríklad aj v športových hodinkách. Vstupné paramatre, výber aktivity v menu a spôsob prepočtu je hrozne dôležitý lebo rôzne hodinky alebo vzorece ti môžu po aktivite vypľuť hodoty, ktoré sa fakt líšia. Stačí, že si vyberieš aktivitu kardio ale zdvíhaš činky alebo naopak. Aj bikové apky počítajú spálené kalórie inak ak dáš ebike/bike, cestu alebo mtb... A už je to rozdiel. Ďalšie vec, že appky ti nepočítajú kalórie spálené po aktivite... o tejto problematike merania pálenia bol super článok niekde na garmin blogu tuším. Ale už dávnejšie. To len an margo toho, že ak niekto chudne a žerie, tak mu to páli :D :D a nie že nie
13.10.2021 - 11:45:06
01
Ja som zas niekde čítal/videl/počul teóriu, že ľudské telo sa dá prirovnať ku kotlu na drevo. Že keď neprikladáš tak to len tlie a keď riadne nakladáš tak horí ako Jan Hus na hranici.

أفضل بطن من البيرة من سنام الروبوتات

13.10.2021 - 13:09:23
00
Zvykne sa 10% prijatych kalorii odratat koli traveniu. Dalsia vec je vstrebatelnost. Niekomu telo vie jedlo efektivnejsie vyuzit a niekto pomaly vsetko vysere :D Ale do tejto oblasti uz ja moc nevidim.

thumb_up0thumb_down

13.10.2021 - 16:07:51
02
keyboard_arrow_up