Tak potom v bitdi je dq500, opravujem sa.

Porovnanie http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/dq-500
23.10.2021 - 20:25:51
00
super porovnanie aj vysvetlivky, diky!
23.10.2021 - 21:51:20
00
pretoto vsetko co sa tu pise je asi naj benzinovy japonec.... a najlepsie atmosfera..... aspon moja volba to bude buduci rok
23.10.2021 - 22:09:34
05
Tiež keď čítam tieto patálie s Octávkou tak ak Kamiq je na tom podobne, tak som rád, že som zobral lacnejšieho Xceeda v zľave, i keď má asi o trochu väčší hluk od kolies a o trošku vyššiu spotrebu (a bez adaptatívneho automatu) :lol: Ani v starej Kii okrem spojky sa neriešili žiadne závažné veci, skôr prkotiny
23.10.2021 - 23:42:59
00
Auto v prvomrade funguje tak ako sa o neho majitel stara a ako ho pouziva. Stav a funkcnost auta je obrazom jeho majitela.
24.10.2021 - 07:48:26
04
CykloTRON napísal:
Tiež keď čítam tieto patálie s Octávkou tak ak Kamiq je na tom podobne, tak som rád, že som zobral lacnejšieho Xceeda v zľave, i keď má asi o trochu väčší hluk od kolies a o trošku vyššiu spotrebu (a bez adaptatívneho automatu) :lol: Ani v starej Kii okrem spojky sa neriešili žiadne závažné veci, skôr prkotiny

Auto sa da perfektne odhlucnit. Chvala mal o tom video z firmy v Brne. A nie je to ani nejak velmi drahe vzhladom na benefit, ktory to prinesie.
24.10.2021 - 07:53:42
00
Už to bude tretí rok co som kúpil Toyotu Auris Touring (kombi) v atmosférickom benzíne 1,6. Chvíľu som si musel zvykať na absenciu toho turbo boostu (predtým som mal Passat Variant 1,9 TDI), ale keď človek trochu popracuje s otáčkami, tak to ide celkom OK. Nie je to samozrejme žiadny športiak. Ale co je podstatne, tak zatiaľ ani jeden problém. Nič. A za 16-tku dobrá výbava.
24.10.2021 - 08:04:38
03
perez ja rovnako, za 16.800€ ale zobral som kratky v active trend + vybave. Prechadzal som z dieslu, tak to chcelo cas, ale uz by som nemenil. Zatial 52k km bez akehokolvek problemu.
24.10.2021 - 09:16:51
01
Matvel nesúhlasím s tvrdením. Tu octaviu mam od nova, správam sa k nej rovnako a neviem ako by som ovplyvnil to, ze ti klakne komplet eletrika, alebo zadné struny keď jazdím v podstate sám. Doma mám 10 ročnú sportage a 0 porúch. Zopakujem 0. Uz som ju chcel veľa krát predať, vymeniť za niečo iné,bud väčšie suv alebo dodávku no nechce mi dat zámienku na predaj :) pred kiou som mal vždy vysokovýkonné autá, žiaľ rodina si pýta niečo iné, že jordi

ergonómia, spotreba, sedenie ,to sú všetko mínusy ,no spoľahlivosť to všetko vždy prebije .Neviem ci s ešte vrátim k európskemu autu,zjavne niečo nerobia dobre min s kiou,hyundai ci Japoncami
24.10.2021 - 09:29:53
02
Sesulak napísal:
Auto sa da perfektne odhlucnit. Chvala mal o tom video z firmy v Brne. A nie je to ani nejak velmi drahe vzhladom na benefit, ktory to prinesie.

Ahifi.cz
Bral som od nich material ked som odhlucnoval Civica. Fakt to vie spravit velmi vela. Ak sa chces pobavit, mozes si pozriet par fotiek ich instalacii a skusit to aj sam. Pokial teda nechces robit extremy ake robia pre velke premiovky- oholit cely interier na podvozok a vytlmit vsetko.
Podbehy a kufor, co spravi ohromny rozdiel, spravis aj sam. Na hudbu potom spravi vela vytlmenie dveri.
24.10.2021 - 10:10:46
01
perez pa3km Ako je to s viditeľnosťou v noci? Hlavne čo sa týka zákrut. Auris 1,6 s MT je jeden z mojich horúcich adeptov ak príde čas na ďalšie auto. Poškuľujem po krátkom, ale ak by sa vtedy dal zohnať variant "freestyle" tak by som asi neodolal a vzal ten + ak máte aurisa v manuále čo vravíte na prevodovku?
rôzne testy a videá mám prečítané a popozerané. Viezol som sa v tom zatiaľ len ako spolujazdec tak by ma zaujímal aj dáky postreh zo života s aurisom :) Veľmi sa mi ale páči navonok kultivovaný chod motora a zvukový prejav, To auto na mňa pôsobilo tak že úplne zotrelo fakty že sa mi vôbec nepáči volant a k dizajnu som mal spočiatku tiež svoje výhrady. Teraz sa za ním vonku vždy aj otočím :lol:
PS: "infotejment" ako?
24.10.2021 - 10:33:46
00
Infotejment je skvelo doplneny o tradicne japonske digitalky 🙂
24.10.2021 - 10:50:23
01
Ja mám Corollu sedan 1.6 2018, čo je vlastne Auris (Corolla v HB a combi v Európe). Podľa mňa je prevodovka v rámci triedy TOPka. Radenie je presné a je radosť jazdiť s manuálom. Motor je fakt kultivovaný, rýchlo sa zohreje, nepriamovstrek, takže aj krátke trasy v meste nerobia problém. Dizajn je subjektivna záležitosť. Mne sa páči, že Toyota má iné dizajny ako niektoré automobilky, ktoré vyzerajú niekedy ako na jedno kopito.
Ja som si dlhšie zvykal na tú atmosféru 1.6tku. Predsa to nie je krútiaci moment ako v 1.8 Focuse dieseli. Asi rok som plakal, kým som si zvykol a teraz už si neviem predstaviť, že by som mal niečo iné...
24.10.2021 - 11:00:42
11
presne tú máme v robote, šlape super ale výhlad tragický.. mám z nej pocit akoby som kukal priezorom v tanku..
24.10.2021 - 11:14:56
10
No na digitálky som si už akosi u japonca zvykol, takže s tým som v pohode a pre mňa príjemná retrospektíva :lol:
Ten výhľad a najmä v noci do zákrut je pre mňa ale dosť dôležitý, ideál by bol aj prísvit do zákrut (pre pokoj v duši) ktorý tuším u aurisa taktiež absentuje. Často jazdím v noci/nad ránom a je to tu dosť safari a zákruty. Aké vlastne používa auris od r2015 žiarovky? Do 2015 mal vraj dáky atyp čo sa ťažko zháňal a ešte k tomu bol aj drahý.
Až na ten spomínaný výhľad by sa auris javil ako zdanlivo dokonalé auto pre mňa.
24.10.2021 - 11:52:49
00
keyboard_arrow_up