mailer vynašli lockouty pripadne veci ako propedal... a nevynašli to zo srandy, ako tu niektorí sú schopní tvrdiť
všimni si, že pretekové špeciály sú v HT prevedení viacmenej už len okruhové XCčka, maratónske špeciály sa nám posúvajú do vyšších zdvihov (120) a sú to fully ... to všetko má svoje presné dôvody, a to spätnú väzbu od profesionálnych jazdcov ku konštruktérom
neviem, odkiaľ si, a teda kde jazdíte (a akého má tvoj kamoš fulla), ale v Súľove v posledných km by som bol dal kráľovstvo za FS koňa prípadne aj s kotúčovkou, a to som stále ortodoxný Včkar... ono totiž aj ovládateľnosť
biku šetrí sily a to práve hlavne v tých dlhších výjazdoch - na HT si nemôžeš dovoliť toľko sedieť, ale často stojíš v pedáloch a nahrádzaš zadné odpruženie prácou nôh, a z toho som nie raz dostával šijací stroj do lýtok a na záver 70-80 km výjazdu preklínal každý prudší zjazdík... dlhodobé izometrické zaťaženie nie je sranda
v tých štádiách ti full odpustí aj jazdecké chyby... HT ťa nemilosrdne pošle k zemi
okrem toho karbónový full na rozhraní XC maratónec/AM sa dá stlačiť k 10 kilám (však, Roman?), zatiaľ čo drvivá väčšina HTčkárov vrátane mňa sa potáca niekde okolo, skôr nad 12 kg