Je to male auto. Ked si odmyslime komplikovanejsiu techniku ktora ho dost predrazuje, tak co Ti ponuka navyse napr. oproti takej Ceed SW lacnejsej o cca 7-8000?
Pozeram nieco s nizkou spotrebou. Ocakavam, ze ceny paliv pojdu rapidne hore v priebehu par rokov a jazdim viac ako 20 000 km rocne. Vacsina dialnice, cast mesto, okresky malo (tak 70/20/10). Velkost auta mi vyhovuje - vojde sa do garaze a ostane tam dost miesta na bicykle. Vacsie nechcem. Je to kombi - ked idem sam, alebo dvaja, tak
biky do auta dam easy. Trochu zdvihnute kvoli tomu, ze corolla je nizka a clovek parkuje na maratonoch na lukach a poliach alebo ide niekam na chatu par km po polnej ceste. Na to SUV netreba.
Plus okrem spotreby hladam auto s dlhou zivotnostou. Neverim trhu s jazdenkami a teda radsej zaplatim vela za nove, ale chcem to mat aspon 10 rokov. Nech to po nich viem bud predat alebo si nechat. Toto by po 300 000 mohlo aj cenu udrzat. Nemuseli by s tym byt problemy s vjazdom kamkolvek, kedze je to hybrid, co je teraz "moderne". A ako
wawrik povedal, ta technika je jednoduchsia ako sa zda.
Keby som sa neobaval, ze mi to zeleni zatrhnu, tak najlepsi je dizel. Je cisty a v reali mi bude
behat za 5.5. Tak by som kupil Focusa s 1.5 dieslom - som na to zvyknuty a da sa opravovat aj doma. Akurat, ze po 10 rokoch to bude mat cenu tak ako treska s rozkom, cize realne je drahsi ako ta Toyota.
Liebling by bola Mazda 3. Akurat, ze je len sedan a ten Skyactive-X je velmi zlozity - to by bolo drahe vozenie pri cene ich servisu. A 150k Skyactive ma zase o liter vyssiu spotrebu (a emisie) ako focus alebo toyota co je cca 20% plus. Cize nizsia cena sa objavi v cene za palivo.