clxno1 je jedno či je človek trénovaný alebo netrénovaný, ak ide s podporou motora väčšou rýchlosťou ako 25 kmh, baterka sa míňa "nad rámec"

Toto je tvoje prve tvrdenie, ktore nie je nicim podlozene. Bateria sa nad 25km/h nemina nad "ramec" pokial si nemyslel tym ramcom fakt, ze pri vyssich rychlostiach uz nestiha jazdec dodavat energiu a musi to doplnat vo vacsej miere prave motor/bateria.
Ale to je vzhladom na prevod a trenovanost jazdca individualne a co chcem povedat po cely cas, ze spotreba baterie pri 25km/h moze byt kludne rovnaka ako pri 30km/h pri trenovanom jazdcovi.
Ty tvrdis, ze po prekroceni 25km.h nech idem akykolvek prevod a som akokolvek trenovany uz mam proste vyssiu spotrebu.
Ja pracujem ako IT, takze z pohladu iteckara mi nedava programovaciu logiku, co sa zmeni pre riadiacu jednotku motora po prekroceni 25km/h, zeby bola zrazu prinutena odoberat viacej energie. Okrem zvysenie rychlosti sa totizto ziaden zazrak nestane.
A ak nechapes stale skus sa zamysliet preco maju profi cestni cyklisti watmetre a nepozeraju sa akou rychlostou idu. Co myslis preco?
Im nejde o to ako rychlo idu, ale kolko energie na to musia vydat...a rovnako sa na to pozera aj motor a ked mu pomaham viac zere menej z baterky to je jednoduche.
06.01.2022 - 17:01:53
00
flego neviem, či je toto pravda: "...a rovnako sa na to pozera aj motor a ked mu pomaham viac zere menej z baterky to je jednoduche.".
Riadiaca elektronika motora by mala fungovať tak, že čím viac tlačíš na pedále, tým viac pomáha (samozrejme max. 250W). Láme sa to pri tých 25km/h, kedy sa dopomoc znižuje až k nule (niekde pri 27km/h) . No možno sú aj iné algoritmy riadenia dopomoci, ale tento poznám ja.
06.01.2022 - 17:49:53
00
flegko napísal:
Ty tvrdis, ze po prekroceni 25km.h nech idem akykolvek prevod a som akokolvek trenovany uz mam proste vyssiu spotrebu.