prvy bicykel s motorom E 8000 som kupil v r. 2018. O rok nato som kupil rovnaky bicykel.ku každemu bicyklu som kupil 2 ks baterií 500Wh, tj 4 ks baterií. z nich som reklamoval v zaruke 2ks.Obe mi vymenili za nové. v roku 2021 najar mi prestal ist motor na bicykli kupenom v 2019. motor vymenili za nový-v zaruke. Mal najazdené cca 2500km. Koncom leta prestal fungovať motor zakupený v r.2018, tj bol po záruke. slovenske zastupenie shimana opravu motorov nerobí a nerobí ho nik na slovensku ba ani inde,ako mi bolo oznamené obchodným zastúpením. možem si však kúpiť motor nový./stojí 900.- Euro/.Žial, nahradne motory nemali, vraj budú tak o pol roka. nakoniec v decembri som predsa nový motor dostal cez predajcu za "super" cenu 500 Euro.čo ma prekvapilo, povodný nefunkčny motor odmietli mi vydať spat, hoci opravit ho nevedia.vraj ak chcem, možem si nechat nefunkčný ale ak si ho necham, možem si ist kupit za 5000 euro nový bicykel, lebo motor mi nepredaju ak nevratim nefunkčný.Na novom motori chýbali plastove kryty, tie treba premontovat z povodneho nefunkcneho motora.načo im je povodný nefunkčný motor??? napadá ma len jedno...aby to nik nerozoberal a nedajbože aby sa mu to nepodarilo dako opraviť. Na oboch motoroch vraj odchadza snímač tlaku na pedale, /čo som sa dozvedel zo zahraničného fora/suciastka vraj za par Euro,ale vraj výmena si vyžaduje nadstavenie ktoré nik nevie urobit. Rovnako vymeniť članky v baterii nik nechce lebo Shimano to má nejak chranene a ak raz članky vyberiem a vymením, motor na nove članky nepojde-tj daka softverova ochrana. Nakoniec dodavam, predtým som najazdil skoro 5000km na stredovom motori bafang bez jedinej závady a este predtým tiež na čínskom motori od bafangu, ktorý som žial utopil v rozvodnenom potoku, ale i ten mal hodne cez 3000km.
11.01.2022 - 20:43:20
03
keyboard_arrow_up