jordi rana aj spredu, ked ta airbag posle nazad aby si nepozrel tapacirung na strope. Ale to je len detail, kazdopadne.
13.01.2022 - 19:31:50
00
Tak to som obisiel fest dobre teda. Aj ked mam vsetko, tak si myslim, ze by aj tak nasiel nieco. Btw, ked mam 2 funkcne koncovky vyfukov, ma sa dat sonda do oboch, ci len jednej?
13.01.2022 - 21:16:41
00
malo by stacit len do jednej koncovky vyfuku ale pred emisnu odporucam motor viac prevetrat na vyssich otackach
13.01.2022 - 21:23:31
00
Mňa "vyhodil" zato, že som nemal nálepku pod fóliou na menšom okienku na dverách. Áno, musí byť na každej samostatnej ploche, na ktorej je fólia, aj keď je úplne jasné, že nikto by si to nelepil osobitne a s iným (čítaj necertifikovanym) typom fólie :D no nenormalna chyba, s ktorou som neskutočne ohrozoval bezpečnosť cestnej premávky. Ale že ani ostrekovače nevyskusal, to mu nevadilo. Ešte mu vadila nemecká lekárnička, ktorá bola bordovej farby, ale kartu prvej pomoci som mal slovenskú.

Potom som bol v tej istej stk minulý rok (s dolepenou nálepkou), keď sa nedalo ísť dnu s technikom a za 20 minút mi auto doniesol, že všetko v poriadku.
13.01.2022 - 21:48:23
00
nickovw08 napísal:
Skús STK na MY

A to ako na STK MY.dobre alebo zle? Idem tam 24.1
14.01.2022 - 06:36:08
00
Keď máš všetko v poriadku tak dobre,ale v opačnom prípade ťa radi doje.......
14.01.2022 - 06:59:36
00
Ja som presiel s prehryzenymi hadickami na ostrekovacoch od kuny :D Nevsimol si to ani technik, pozeral pod kapotu a ja az ked som siel domov, som myslel, ze nemam vodu a hla hadicky na maderu.
14.01.2022 - 07:48:44
00
Sluzby idu dole vodou, este si pamatam ako mi zdarma na starom Forde pri STK spravne dostelovali predne svetlomety.
14.01.2022 - 08:26:45
03
mne to robil v KE zamestnanec so slovami, ze mate to milimeter vyssie, ako je znacka na pristroji, ze podte pozriet. Tak ja osobne som to tam nevidel, nikdy mi nikto neblikal a on, ze to zosteluje. No, ale to by museli sroby na stelovanie byt spravne, ale zjavne v tom uz niekto robil poriadok, takze nic nenastavil... Ale bol ochotny to urobit.
S tou kamerou, ano, otvara sa kufor, aby bolo vidno vybavu, okna atd.
So zadnym stieracom som mal este na starom forde problem a tam to spravil tak, ze mi ho rucne pretocil, aby bolo na okne vidno rozdiel medzi cistym a trosku zanesenym, kde presiel stierac - to znamena, ze ved predsa funguje. No ale stierac uz nikdy :-D
14.01.2022 - 09:42:32
00
Dano5 napísal:
odkedy majú na STK kamery,sa dejú veci-chodím roky kamošovi,čo ten stvára,to je už skoro na smiech-napr. prídem mojím autom,prvé čo sa deje,vytiahne lekárničku,trojuholník,vestu a ukazuje ju na kameru ...
potom vyskúša všetky okná,či idú stiahnuť aj vytiahnuť-elektrické aj obyčajné-potom poťahá pásy,či sa dajú poťahať :D úplne ma dostalo,keď začal dávať dole špinavé puklice,a potom dôležito počítal,či má každé koleso všetky skrutky :^) fakt si nerobím srandu-žiarovky musia svietiť úplne všetky,ktoré na aute sú-to kontroluje ešte pred vjazdom do haly-ak nejaká nejde,ani ma nepustí ďalej
opierky musia byť na každom sedadle,samozrejme emisie a brzdy musia byť tiež ok
preč sú časy,keď prešiel každý polovrak,kde stačilo,že má kolesá-už som menil pár zákazníkom prepálený katalyzátor a Lambda sondy,ak chceli na aute ešte jazdiť ...

Lenže keď mi nesvieti žiarovka interieru, alebo nemám vzadu opierku hlavy keď jazdím autom sám (alebo max. s bikom na streche), či nie sú na každom jednom okne certifikované nálepky jednej fólie, či menám vodu v ostrekovači alebo ešte nesvieti jedna žiarovka nad značkou mi z auta nerobí polovrak...

No idem si ešte pozrieť lekárničku a vymeniť nejaké veci, aj tak si nosím vlastné veci na ošetrenie a nie tie šmejdy čo sú v lekárničkách.
14.01.2022 - 09:55:10
00
lenze v papieroch mas, ze mas auto napr. pre 5 pasazierov, takze to ze jazdis sam, je sice pekne, ale to je tak asi vsetko :)
14.01.2022 - 10:15:14
00
interierova ziarovka by snad bola lahka zavada nie?
ale ta opierka sranda nieje - vazne ide o zivot - aj pri naraze odzadu ale aj pri strelenom airbagu. a hlavne ju treba mat aj spravne nastavenu - inak sa lamu krky
14.01.2022 - 10:16:50
00
Opakujem, jednalo sa tu o zadnú opierku, strednú a ten človek 5 ľudí nevozí :) A hlavne to nerobí z neho nepojazdný vrak. Aký zmysel má STK keď pred ňou sa namontuje katalyzátor, DPF, dá predpisové kolesá, dá sa opierka a po STK sa to vráti do stavu ako s tým človek jazdí a všetko znovu na 2 roky odmontuje?
14.01.2022 - 10:21:12
02
Kazde miesto pre pasaziera v momente kontroly musi splnat vsetky predpisane pravidla tak ako ked auto vyslo z vyroby. Je to fakt tak tazke pochopit a treba k tomu pisat hluposti stale dokola?

A hadam sa tu nejdeme bavit o tom, ze niekto je idiot a jazdi na neschvalenych kolesach a bez casticoveho filtra a pod. a po prejdeni cez kontrolu kvoli ktorej auto da docasne do poriadku zase vrati auto do stavu, ked nesplna predpisy. Takymto "ekspertom" by mali byt odobrate tabulky s ECV priamo pri cestnej kontrole, len zatial maju stastie, ze to policia az tak dosledne väcsinou neriesi. Ale raz aj to bude.
14.01.2022 - 10:31:19
03
Vozi, nevozi, ked je to raz sucastou bezpecnostnej vybavy auta tak tam jednoducho musi byt :) bez diskusie :) nemozme predsa mat individualne nastavene pravidla pre kazdeho osobitne… Tie upravy pred a po STK ako napriklad DPF a pod, to uz je z casti na moralke jednotlivca. My sme este velmi zaostali na to aby tu jednoduche veci ako zakladne dodrziavanie vseobecne prospesnych pravidiel fungovali… aj ty si mozes tu opierku na stk nahodit a po kontrole ju vitazoslavne s dobrym pocitom ako neuveritelne si vyj… so systemom demontovat. Zalezi len na tebe do akej skupiny populacie sa pridas :)
14.01.2022 - 10:35:55
00
keyboard_arrow_up