sxcorporation2 myslím že budeš spokojný. Systém odpruženia po uzamknutí už iba jemne klesne a neprehupuje sa, samozrejme je treba sa naučiť aj frekvenčne šľapať.
Tak ako píšeš, je to doslova tank, prejde všetkým, čím rýchlejšie, tým lepšie. jedinú nevýhodu, ktorú som postrehol je jeho dlhý reach. Mám 180cm a vždy som na rozmedzí 2 modelov. Nakoľko predchádzajuci
bajk som mal M a s macride sa mi so synom jazdilo ťažko, mondraker som zobral L ikeď jeho reach 490 je dlhý a treba si na to zvyknúť.
Na singletrailoch v okolí Košíc sa trošku trápim, flow mu vyhovuje a má neskutočnú stabilitu, žiaľ technické úseky a prudké zmeny smeru mu veľmi nevyhovujú. Veľa ľudí na mondraker fóre to rieši hlavne zmenou zadného kolesa na mullet.
Za 1000km sa mi zatiaľ nič nepokazilo, jemne mi vadí kľúč ABUS na batérii, niekedy nechce vôjsť do zámku úplne ochotne, po čase sa mi uvoľnila
kľuka pedálov a spodný čap tlmiča, našťastie som to nejako dotiahol a domov núdzovo došiel, preto odporúčam po najazdení pár km všetko skontrolovať.
Jediné, čo mi fakt vadilo je výber plášťov, aj keď mám protiprierazové vložky a bezduše, aspoň dozadu mohli dať
plášť DHR doubble down.
sedlo, gripy,pedále som si samozrejme vymenil za svoje, provovýroba mi aj tak nesedí na žiadnom bajku.
po asi 500km som príliž zatlačil prstom na displej Kiox a odlomil som ho z držiaka, na môj vkus je totálne mäkký až slabý, resp tlačidlá je treba zatlači´t viac a tak som zohnal držiak displeja do predstavca a dal ho na pevno bez vyberania.
Odporúčam sa fakt pohrať s odpružením, dodnes som to úplne nevyladil podľa potreby, oproti aplikácii mondraker mám prednú foxu sfúknutú o trošku viac, zbytok mi nastavili kamoši, nakoľko sa tomu aj tak prd rozumiem