Sorcerer rezimy nie su nastavene na % sily, ale opat na waty. Ked mam 250W motor u mojho Bafangu a mam 5 rezimov podpory je to o tom, ze na 1 mi da motor max 60W (uvadzam priklad skutocne cisla nepoznam), na 2 120W, na 3 200, na 4 250W a na 5 az 500W v spicke.
Ked sa pozries na programovanie starsich Bafangov udaval si tam % pri jednotlivych stupnoch asistencie a tie % sa pocitali k menovitemu prudu, ktory motor dostaval.
Napatie je tam stale rovnake a
vykon sa rovna napatie x prud.
Vela ludi u Bafangov tvrdi, ze rozdiel medzi 3, 4 a 5 nie je citit a ja to mozem potvrdit za tych par stoviek km co som na tom nabehal a je to podla mna prave o tom, ze uz na 3 dostavas pri lahkej zatazi z toho motora maximum a vyssie rezimy sa prejavia az tam, kde treba ist za hranicu vykonu motora. Je uplne zbytocne ist napriklad po rovine na 4, ci 5, pretoze viac ten motor aj tak neda.
Neviem, ci uz na 4 sa ide cez 250W ak treba alebo sa povoleny vykon prekracuje az na 5.
Bosch oznacuje svoje rezimy ako turbo a kto si pamata napriklad ranne casy PC vie, ze na bednach bolo tlacitko turbo, ktorym sa procesor pretaktoval na 100% svojej frekvencie.
Nazgul nie som si celkom isty, ci to co tvrdis je pravda, pretoze toto je velmi tazko dokazat/vyvratit pokial by si nemal priamo na motory watmeter. On na Bafangoch nejaky graficky je, ale z neho sa da prd vycitat, cisla by boli v tomto pripade presnejsie. Bolo by zaujimave sledovat takyto
bicykel na valcoch ako sa sprava pri rovnakej rychlosti a roznych prevodovovych pomeroch.
Okrem krutiaceho momentu sleduj aj otacky pedalov a pomoc vypocitava aj z tohoto udaju, kdezto ty tvrdis, ze zalezi len na momentaku, co sa mne nezda. Ty pracujes v obchode mas viacej skusenosti, takze vies, ze pri Bafangoch sa nastavoval napriklad angular
pedal speed alebo current and stop decay, keep current a pod.