Dakujeme, doplnene.
09.03.2022 - 16:23:21
01
Pridavanie dalsich veci do existujucej otvorenej nezaplatenej objednavky mi funguje dost random.
Pred par dnami som si potvrdil jednu objednavku, ale este som ju nezaplatil a odvtedy do nej posielam dalsie veci, uz asi 5-6 a este planujem zopar dalsich. No ked dam "Vlozit do kosika" tak striedavo sa to spyta bud "Pridat do objednavky", alebo sa to rovno bez opytania prida len do kosika.
11.03.2022 - 17:12:12
00
Ahoj, iron.hide, vo vseobecnosti ta moznost pridania do existujucej objednavky vyskoci len pri produkte, ktory do tej objednavky je mozne pridat. V zavislosti od povahy, rozmeru, hmostnosti produktu to totiz nie je vzdy mozne. Napriklad do vytvorenej objednavky, ktora ma ist do Zasielkovne nie je mozne pridat nadrozmerny produkt.

Avsak s ohladom na Tvoju aktualnu objednavku a sposob dodania v nej by ma celkom zaujimalo, pri akych produktoch ti to neumozni do objednavky pridat, lebo sipim potencialny bug. Napises mi pls do spravy priklad produktov, ktore ti rovno hadze do kosika? Pomohlo by mi to oddebugovat, lebo cisto pri pohlade na tu implementaciu tam nejaky ocividny problem nevidim.
11.03.2022 - 19:24:39
00
Rachela - nestava sa to pri konkretnych produktoch, stavalo sa to ked som uz jeden produkt pridal a potom sa snazim pridat aj dalsi produkt otvoreny na inom tabe. Treba ten tab refreshnut alebo chvilu pockat, alebo oboje.... teraz som to uz dokoncil a posledne 3 veci sa mi podarili pridat hned
11.03.2022 - 20:56:33
00
tiez som mal tento tyzden problem s pridanim produktu do existujucej objednavky - pri jednej polozke sa cakalo na dodanie a islo o nadrozmerny balik kurierom, ale ani jedna z troch novopridanych poloziek mi neponukla (ani na viac pokusov) moznost pridania do aktualnej, uz zaplatenej, objednavky.
podpora ma instruovala k vytvoreniu novej objednavky a nasledne mi ich spojili do jednej (a cca o 4 hodiny aj odoslali).
11.03.2022 - 21:06:42
00
Ok, guys, z vasho popisu (+ aj Francisek minuly tyzden vlastne) to skutocne vyzera tak, ze tam mame nejaky problem. Toto je pre nas velmi dolezita funkcionalita, urcite sa na to pozrieme a opravime. Vidim v logoch, ze vo vseobecnosti sa to uspesne vyuziva a to aj v tychto dnoch, co vsak nelogujeme, je prave neuspech, cize to zacnem logovat a snad sa ukaze nejaky pattern.

iron.hide, znamena to, ze ten isty produkt ti niekedy ponukne a inokedy zase neponukne pridat do existujucej objednavky? A to aj v okne niekolkych minut? Mohlo by to znamenat teda aj, ze samotna implementacia logiky je v poriadku a skor tam zlyhavaju requesty, pripadne sa nieco cachuje a vznika konflikt a pod. Dik za pomoc:)
12.03.2022 - 09:22:25
00
Rachela Sem-tam využívam doobjednávanie, v tom prípade mi stále ponúkne výber do nového a existujúceho už na MTB odoslaného košíka. Na MTB mám objednávku, pár drobných položiek, tak som skúsil teraz objednať plášť aj trenažér v akcii za 600,- ... v oboch prípadoch mi ponúklo možnosť nový - existujúci košík.
12.03.2022 - 09:32:31
10
Ano stalo sa mi to aj pri tych istych produktoch.
Asi takto:
1) mam otvorenu nezaplatenu obj.
2) v roznych taboch v chrome mam otvorenych cca 7 produktov ktore chcem este pridat
3) prvy pridam do kosika, opyta sa ma, prida sa mi do objednavky = Ok
4) bez refreshu a bez cakania pridam do kosika dalsi produkt otvoreny vedla. Ten sa mi vsak do obj uz nepridal, BEZ opytania ho prida do kosika mimo obj.
5) ked vsak ten tab refreshnem a pripadne este radsej aj pockam par minut, tak uz to zase funguje ok a po pridani sa ma opyta ci to chcem pridat do obj.
12.03.2022 - 09:39:27
10
iron.hideiron Myslím si, ... to bude tými kartami, Skús si produkty nahodiť do WL a nahadzovať to postupne odtiaľ, pracuj na jednej karte , určite to pôjde.
12.03.2022 - 19:16:28
00
Zdravím. Navrhujem u jednotlivých produktov pracovať a operatívne podľa skutočnosti meniť dodací termín v e-shope.
11.3. som objednal https://www.mthiker.sk/shop/outdoor/batohy-a-tasky/sportove-tasky-a-ladvinky/sportove-tasky/ale-cestovna-taska-ale-bag.htmls dodaním do 5 dní, to znamená, že som čakal, že do piatku 18. mi to príde. To 5 dni je asi dodanie na váš sklad ? alebo ? Zatiaľ dodací termín až na utorok 22.03. Prečo takaké chytáky ?
15.03.2022 - 19:09:51
00
Ale vsak plati, ze do 5 dni. Mame rozne moznosti dorucenia. Do 5 dni znamena, ze do 5 dni to mozes mat na osobny odber v Hradku/Bratislave (BA iba ak to pride v rannom navoze tovaru, tam realne pridavame den ale takmer 90% vieme aj do BA). Ziadny chytak, akurat vyber moznosti dorucenia ti upresni predpokladany datum dorucenia. Realne to stihame vacsinou o den skor.

V Tvojom pripade svieti 17.3. predpokladany datum dorucenia ale realne to mozes mat uz stvrtok/piatok.

Zalezi aj kedy v ramci dna objednas. Popoludnajsie objednavky naberaju jeden den lebo sa spracuvaju nasledujuce rano. Ono je to komplexny proces s vela dodavatelmi a faktormi. Snazime sa byt radsej konzervativni ako slubovat veci, ktore nedokazeme splnit.
15.03.2022 - 20:44:37
02
Toto sme riesili uz mnohokrat, ale zopakujem. Do 5 dni znamena, ze do 5 pracovnych dni pride tovar k nam od dodavatela. Ak je objednavka na osobny odber v Hradku, v ten den to aj nachystame. Ak to ide do BA, je to tam na druhy den. Ak to ide kurierom / postou / Packetou, je tam este jeden den rezerva. Pri kazdom produkte, ktory nie je skladom, su vzdy aktualne datumy dodania podla sposobu dorucenia (napr. https://www.mtbiker.sk/shop/oblecenie-a-batohy/batohy-a-prislusenstvo/batohy/camelbak-mule-pro-14-agave.html - rozkliknut "Zobraziť možnosti" pri Tento produkt môžeš mať...

Snazime sa pocitat ten datum dorucenia konzervativne, tzn. aby sme ho s velmi vysokou pravdepodobnostou splnili, kedze je lepsie dorucit skor ako meskat. Pokial funguje dodavatel standardne, nie je problem s dopravou a nasa expedicia nie je pretazena, tak ten datum vieme kludne aj o par dni predbehnut. Takze dorucenie v piatok 18.3. je pre tvoju objednavku celkom mozne, ale neviem to slubit.

    15.03.2022 - 20:47:56
    00
    Priatelia objednal som si so schopu balicek do cz..zasielkovna my sice poslala mail ze uz mam tu balik ale neodoslala my to do apky s ktorou otvorim Z Box..pravdepodobne zabudli pred cislom zadat 00421. Lebo v cz pouzivam sk cislo..da sa to nejako zadat do apky zasielkovni aby som to otvoríl z box?dik
    19.03.2022 - 12:03:21
    00
    sup35 minule som zavolal na packeta infolinku a pridali telcislo. O 10 minut som uz videl v apple
    20.03.2022 - 21:16:15
    00
    sup35 číslo bolo z našej strany zadané správne, zrejme chyba na strane kuriérskej spoločnosti . Situáciu sme preverovali a je potrebné sa v tejto chvíli spojiť s nimi . Kontaktovať ich je možné telefonicky len cez prac. týždeň, no ako písal misfit , je to asi najlepšie riešenie, spojiť sa priamo s nimi . Kontakty majú uvedené na svojom webe :

    https://www.packeta.sk/kontakty

    https://www.zasilkovna.cz/kontakty
    21.03.2022 - 09:48:58
    01
    keyboard_arrow_up