clxno1: Právě na ty 80km+ (když to není hned 120km/3000m+) to je super.
Jen díky
ebiku si právě tohle můžu dovolit i v týdnu po práci. 14 dní zpět jak bylo pár dní opravdu hezké počasí se mi podařilo brzy odejít z práce a dal jsem si 88km/1561m převážně v terénu (a ne tak úplně málo i těžšího terénu) těsně pod 4 hodiny. Tím vůbec nechci ukázat, že to byl nějaký super
výkon (to určitě nebyl). Abych to stihnul do tmy a za ještě slušného počasí, tak jsem většinu trasy jel na větší přípomoc (i když pořád nic na Turbo), dovezl jsem zbylých 25% baterie (to reálně znamená, že jsem spotřeboval 85%, protože posledních 10% už to jede jen na omezenou dopomoc a pod 5% už
baterka není schopná utáhnout v podstatě nic, asi je nastaveno v SW poměrně pozdní odpojení baterky, běžně taky pod 10% vůbec nechodím; a naopak než ukazatel skočí na 99%, tak ujedu na baterku cca to samé jako pak na dalších 10%).
Uvádím to, abych mohl srovnat s klasikou.
Kdybych chtěl jet to samé na klasice, tak místo 22km/h průměru bych na totožné trase dal tak cca 13km/h. To by znamenalo jednak 7h jízdy, na co bych rozhodně v týdnu čas neměl. A současně bych tedy v březnu na to neměl ani fyzicky (možná bych to tak akorát ujel, ale pak byl úplně ko a několik dní nepoužitelný) a to ještě navíc po práci. A to beru stav, když jsem měl ještě ok patelární šlachu (pro tu variantu, kdybych to měl jet na klasice).
O víkendech, kdy je více času a současně později v sezóně když je více najeto je pak možné snížit režim dopomoci a pak jet i něco výrazně delšího.
stevo9: Tak to tu statistiku trošku kazím. V naší partě zatím všichni odolávají pořízení ebiku a jsem tedy zatím jediný. U mě to uspíšily ty zmiňované problémy s patelární šlachou. I když teď musím říct, že bych znovu do ebiku šel, i kdybych měl šlachu zcela v pořádku, děsně mě ebike baví.
V partě ale ač jediný s ebikem, tak jsem ze všech nejlehčí a i BMI budu mít nejnižší (aktuálně 182cm/71kg).