pedal - ano... presne tak. Obzvlast moja kombinacia Tufo, ktore sice su lahke ale starsie verzie su citelne pomale (v jednom rozhovore bola zmienka ze udajne sa zlepsil valivy odpor v novych Tufo seriach). Ak to porovnam s GP5000 bezdusa, tak podobne ako pisal lakko vyssie, rovnaky okruh, rovnake podmienky a priemerka je vyssia.
Skusam este 28 mm
galusky Vittoria Corsa speed, co by mala byt galda s velmi nizkym valivym odporom, a tam zatial nejaky az tak citelny rozdiel neregistrujem. Mal som pripravene aj 28mm plaste Vittoria corsa, no tie som nakoniec obul kamaratovi na
kolesa a isli prec. :/
Podobne dilemy a teorie o tom ako maju sirsie plaste nizsi valivy odpor... no maju aj nemaju. Zase treba najst na nete testy, porovnavacky a napocuvat viacero ludi z ktorych po case lahko zistite kto hovori rozumne a kto sa drzi bludov. Preto ak je hladky oval, vysoka rychlost a nulova poziadavka na komfort, uzucke nabombovane galusky mozu byt vyhodov. Zase ak je skutrocne drsny, zvetrany asfalt ( aj aj ten komfort je ocakavany), tak asi najlepsou volbou budu sirsie bezduse na nizsom tlaku.
Este do toho zamotajme rotacnu hmotnost kolesa a "uzasne" teorie siriace sa na nete ako tato hmotnost vlastne nehra rolu... a mis-mas je dokonany...