vockorastislav len som upozornil na fakticky omyl v tvrdení aj som to označil ako nesúvisiace s pôvodnou témou.
Čo sa týka CTM a ich záruky, neviem k tomu zaujať stanovisko, len by som si tak Sherlokovsky skúsil domyslieť, že cim menšie písmenká, tým menej dodatočných nákladov ...
V tvojom prípade budú porovnávať potenciálnu škodu na reputácii s nákladmi na vymenu rámu, keďže si zjavne nesplnil podmienky predĺženej záruky. A nalejme si čistého vína, aj keby si tie podmienky splnil, tak možnosti na vymáhanie naplnenia takého prísľubu máš veľmi obmedzené ... Vo vedľajšom vlakne sa rieši výmena rámu trvajúca už rok, pretože výrobca nevedel dodať
rám s rovnakými parametrami a keď nejaký dodal tak nie je kompatibilný s pôvodnými komponentami ...
Ukončím to tak, že potenciál na úspech v tvojom prípade vidím, avšak kľúčom je zamyslieť sa nad situáciou a prispôsobiť jej ďalšie kroky ...