Ak by to bolo 16 kg bez baterky, tak by to nebolo zle, moja Capra MX Core 3 v Lku ma 16.6 kg. Na druhej strane, fakt nevidim dovod jazdit na ebiku bez baterky. Kedze mam aj 24 kg tazkeho Decoya MX, tak viem porovnat a na oboch zajazdim vsetko v +- rovnakych casoch (bavime sa o zjazdoch, nie o vyslapoch :-) ). Takisto aj to, co poskacem na Capre, poskacem aj na Decoyi (skor mi ta vacsia hmotnost Decoya na skokoch aj trochu vyhovuje).
16.06.2022 - 13:06:43
00
Chapem Sorcerer co chces asi povedat, ale nech sa na to pozeram akokolvek, mne z toho vychadzaju skor tie logicke nezmysly.
- ako jazdit na ebiku bez baterky
- kupovat si drahy ebike ktory netaha moc
- ktory nezajde daleko
- a pojem mala hracka by mohol znacit ze to je lahke a kvoli tomu netreba silnejsi motor. Ale ten rozdiel vo vahe oproti full powered ebiku urcite nedokaze byt tym, ze by si zrazu neuzil/nepotreboval tie newtonmetre. Vaha jazdca je pomerovo uplne niekde inde ako rozdiel vo vahe biku.

A tiez aby sa to dostalo na 18kg to musi byt top spec. Akoze mozno je to predsalen produkt pre niekoho. Ale mne to pride taka polcesta, ani tak ani tak. Ked idem s kamosmi ebikermi, tak ti toto nevystaci na nic. Ked ides s kamosmi bez ebikov, tak tu vyhodu ebiku nedokazes moc vyuzit lebo musis cakat na kamosov. Cize skor si to na 100% uzijes ked si ides sam, pripadne s niekym, kto ma tiez nahodou taky polovicaty ebike.
16.06.2022 - 13:32:24
00
Môže (je) to byť segment (keďže to nie je ani zďaleka jediný bajk s Fazuou, môžeme to nezvať segmentom) pre:

- človeka, ktorý chce mať 2 v 1 - po odobratí toho, čo sa z Fazuy odobrať dá (baterka + 1 motorový part) za z ebajku stane klasický bajk s už v pohode prijateľnou váhou
- človeka (výkonnostnejšie orientovaného jazdca, ktorý ale v prípade potreby vie oceniť výhody ebajku), ktorý asistenciu využíva naozaj len v exponovaných momentoch

Fazua si už našla a nájde spokojných zákazníkov, napríklad v cestnom segmente, testoval som trebárs Lapierre e-Xelius a keď už raz rezignujem na čistú "human power", toto bude pre mňa určite cesta...
16.06.2022 - 14:13:51
00
Možno od veci, ale dnes som videl prípad, keď si staršia pani kúpila e-bajk, a pritom jazdila celý život na bicykli bez prehadzovačky s brzdením na kontru. Ona nevie ako to použiť, nemôže sa dostať do situácie, v ktorej by nemala dostatok času si premyslieť, čo má urobiť. Určite to na jeseň bude v pohode, ale teraz je toho na ňu moc. Tak či by sa neuživil na dedine pre starších aj bicykel bez prehadzovačky s 2 -3 stupňami výpomoci. Resp. zjednodušený variant, ako boli prvé mobily pre starších apod.
16.06.2022 - 14:23:01
00
Také ebajky sú... Avšak problém je v tom, že musia mať predné motory... No a to je najhoršie ovládateľný pohon, aký môže byť...
16.06.2022 - 15:02:03
00
Chlapci, ale mate problemy. ;) Inak ten odpor motora pri slapani je zanedbatelny - dajte si dole retaz a tocte. Teda aspon v bafangoch, tam to toci sice jeden prevodovy stupen, ale druhy pastorok je uz s volnobezkou. Takze tam je starta menej ako 1W.

K1 eBikes uvadza jednoduchy, prenosny CAN Monitor a programator. Urceny iba na Bafang motory s CAN zbernicou (cize zeleny konektor do displeja s domcekovym tvarom).
Povodna myslienka bola na monitorovanie teploty (kedze M600 viem zohriat aj na 115C), okrem toho zobrazuje napatie, prud, vykon, rychlost, aktualnu spotrebu a spotrebovanu energiu pomocou coulomb countru (malo by byt presnejsie ako mapovanie SOC z napatia baterky). Vie nastavit speed, wheel a obvod kola. CAN Monitor nie je urceny mat na bajku trvale, kedze nie je vodotesny. Urceny na testovacie ucely. ;) Jedina nevyhoda - malinke gombicky, ale da sa na to zvyknut.

Cena 120e plus shipping. Ak ma niekto zaujem tak napiste email na CanMon@K1eBikes.sk a odpoviem s dalsou instruktazou. Mam 2 ks na predaj teraz, dalsi batch bude podla zaujmu a predpokladam az tak o 1 mesiac.

Prílohy:

IMG20220618152528.jpg
IMG20220618152528.jpg 150.99 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20220618_153051.jpg
IMG_20220618_153051.jpg 166.36 KiB thumb_up0thumb_down

IMG20220618153006.jpg
IMG20220618153006.jpg 239.45 KiB thumb_up0thumb_down

18.06.2022 - 15:41:33
01
Pomoooc! Po rokoch som vymenil telefon S7 za S20fe a keďže ho používam ako navi nabijal som ho prepojovacim káblom micro usb/micro usb/z Intuvia.
S20 už ma usb-c kúpil som iný kábel.
A s tým to viac nejde ako ide.
Keď som mal kábel strceny v tf a následne som pripojil Intuvia tak na jej displeji hlášku USB CONECT,a nič.
Potom som najprv zapojil Intuviu až následne tf a nabijalo.
Dnes som to išiel znovu skúsiť a už to nenapísal len to vypíše USB CONECT.
S tým starým bolo všetko ok, a nový čierny nefunguje...
Hol van a kuťa elášva 😁

Prílohy:

20220625_164840.jpg
20220625_164840.jpg 236.45 KiB thumb_up0thumb_down

20220626_131639.jpg
20220626_131639.jpg 312.15 KiB thumb_up0thumb_down

26.06.2022 - 15:02:38
00
A ešte jeden postreh, ten biely kábel ma označené konce source a target.Ked je source na Intuvii nabíja,keď je na telefóne tak nie.
Mam zháňať toto:https://www.bike-discount.de/en/bosch-smartphonehub-charger-cable
?

Prílohy:

20220626_163544.jpg
20220626_163544.jpg 251.03 KiB thumb_up0thumb_down

26.06.2022 - 16:45:53
00
rs955i

Intuvia dava na vystupe max. 500 mA, co nestaci na nabijanie vacsich telefonov. Tvoj novy tel. ma vacsi prikon, cize nodojde k spusteniu nabijania napr. pri zapnutej obrazovke a spustenej navigacii.
26.06.2022 - 16:51:36
02
Ale včera to šlo,aj z hláškou že cca50% nabije za 2,5 hodiny.
A ako som ho skúšal s navigaciou v horách tak aj s ohľadom na o polovicu väčšiu baterku v S20 to žerie menej ako starý, asi predsalen tie čipy sú úspornejšie.
26.06.2022 - 17:22:39
00
Mak napísal:
rs955i

Intuvia dava na vystupe max. 500 mA, co nestaci na nabijanie vacsich telefonov. Tvoj novy tel. ma vacsi prikon, cize nodojde k spusteniu nabijania napr. pri zapnutej obrazovke a spustenej navigacii.



Mak, pol ampera je dost, aby to telefon akceptoval. Mne v aute dava usb port iba 0.2A a tam uz mi OnePlus strajkuje, tam sa odmieta uz nabijat.
29.06.2022 - 15:31:55
01
DaDo.Bzz napísal:
Mak, pol ampera je dost, aby to telefon akceptoval. Mne v aute dava usb port iba 0.2A a tam uz mi OnePlus strajkuje, tam sa odmieta uz nabijat.


To je vsetko iba akademicka otazka. Pokial mas zapnutu navigaciu, co je najvacsi zrut energie a k tomu zapnuty displej, tak 0,5 A nestaci. Specificka zalezitost Intuvie je aj toto :

***AKTUALIZÁCIA*** Spoločnosť Bosch eBike Systems potvrdila, že táto funkcia nabíjania mobilného zariadenia nebude fungovať so všetkými zariadeniami. Ak teda potrebujete skontrolovať konkrétne zariadenie, ktoré potrebujete nabiť, môžeme to urobiť za vás v predajni. Stačí priniesť nabíjací kábel špecifický pre váš produkt, mobilný telefón/fotoaparát, ktorý bude potrebné nabiť, a my vám ho môžeme na počkanie otestovať. Zavolajte nám, aby sme to zariadili.

Richard

Bosch eBike Expert


https://electricbikereview.com/forums/threads/how-to-power-a-usb-c-phone-from-a-bosch-intuvia.25818/
29.06.2022 - 19:36:12
01
No velky expert to bude, ked ma na starosti skusanie, ci zariadenie akceptuje nabijaci prud 0.5A ;)))
29.06.2022 - 19:45:02
00
Podla toho co som si nastudoval problém je vtom že kábel musí byť OTG kde MASTER je Intuvia displej a SLAVE je nabijany smartfon.V piatok keď budem mať k dispozícii ebike,vyskúšam to a dám vediet😉
29.06.2022 - 19:54:59
00
Chalani, co to zase vidim, ake domnienky? Kazdy nabijaci USB port podporuje uplne klasicke nabijanie, na standardnych pinoch, kde je 5V, iba od vykonu nabijacky zalezi, kolko da. Tu sa neda hovorit o ziadnom Mastri/ Slave. A potom su rychlonabijacky, ktore maju speci protokol, porozpravaju sa najskor s nabijanym zariadenim, a ked obidvaja poznaju ten nabijaci standard, tak nabijacka pusti vyssie napatie a prud na preddefinovane piny. Motor/display isto nebude podporovot rychlonabijanie, ale iba klasicke, cez 5V.
29.06.2022 - 21:13:36
00
keyboard_arrow_up