Vsetko mali na stranke, katalogoch, ramoch, plagatoch...vedel som o tom aj ked som bicykel nekupoval.
Stacilo otvorit oci. Osobne si myslim ze CTM ram nevyreklamuje, pretoze by sami sli proti vlastnym podmienkam. A nemal by som im to vobec za zle ani keby som na mieste zakaznika. Nezaregistroval som ram, co je robota tak na 1/2 minuty, moja smola. Niekto sa uci na vlastnych chybach.
28.06.2022 - 19:12:33
02
Tak to autorovi temy uslo no. A ktovie ci mu v mtbiker eshope nestrhli z ramu ten letak 😀. Zazil som tiez viacere vtipne veci ohladom tunajsieho eshopu... Ale uz sa asi vsetko zlepsilo, takze tym nechcem povedat, ze by aj teraz bolo nieco zle.
28.06.2022 - 19:22:31
00
Hosť napísal:
Tak to autorovi temy uslo no. A ktovie ci mu v mtbiker eshope nestrhli z ramu ten letak 😀. Zazil som tiez viacere vtipne veci ohladom tunajsieho eshopu... Ale uz sa asi vsetko zlepsilo, takze tym nechcem povedat, ze by aj teraz bolo nieco zle.


Tiez ma napadlo ze mu ten letak v mtbiker strhli pri nastavovani biku. Aj tak je to ale nieco co sa tazko prehliada..
28.06.2022 - 20:37:27
01
flegko napísal:
Kupujuci v tomto pripade jasne pochybil, ked si nezistil podmienky 5 rocnej zarucnej doby na ram a velmi tazko sa mu bude teraz dokazovat, ze pochybil predajca, ci vyrobca. A to jak na Obchodnej inspekcii tak na sude. Takze rada pokusit sa vyjednavat s CTM a kaslat na inspekciu je podla mna spravna.
Mam doma CTM, ale prestavam mat trosku tuto znacku rad a toto je dalsi dovod preco uz nejst do CTM. Aj ked zakaznik pochybil, seriozny vyrobca vyjde takemuto zakaznikovi v ustrety bud v dosledku toho, ze si zakaznika vazi a navyse v tomto pripade je prasklina na zvare, takze ide jasne o vyrobnu chybu...zvary nemaju co praskat ak su dobre spravene. Ani na 1700 eurovych bicykloch.
Trosku nerozumiem odkial sa vzal pravny vyklad o reklmacii len pre prveho zakaznika.
Zarucnu dobu na vyrobok upravuje Obciansky zakonnik a ten uvadza, ze zarucna doba je 24 mesiacov. Na vyrobok, nie na zakaznika, ci meno. Ano OZ spomina pojem predavajuci a kupujuci, ale ak mam doklady o kupe (zarucny list, pokladnicny blok), ktore neboli vydane na meno som jednoznacne kupujucim ja, respektive ten, co vlastni taketo doklady. A mozem byt aj 1021 vlastnikom v poradi.
Fakt, ze vyrobok fyzicky kupil niekto iny a nasledne mi ho predal nehra ziadnu rolu.
Pretoze podla logiky zopar jedincov tu ak mi pojde bicykel prevziat manzelka do obchodu, hoci ho uhradi z mojej kreditky tak ja ho nemozem ist reklamovat, pretoze kupujucim bola ona?
Alebo naopak ak ho prevezmem ja, ale zaplati sa z jej karty tak ja nie som kupujuci, pretoze ho platila ona?

Takze pozor podla mna na taketo vyklady prava, Ak sa vystavi doklad na menu je tu slusna sanca obchodu uspiet na sude a odmietnut reklamaciu inemu cloveku ako tomu, co je uvedeny na doklade lebo OZ definuje zavazky predavajuceho voci kupujucemu.
Pride mi to sice silne antizakaznicke, ale ak niekto chce takuto reklamu...ja mam rad obchody co si vazia nielen prvotnych zakaznikov, ale celkovo vlastnikov ich vyrobkov a nedelia ich na kupujucich a tych druhych.
V buducnosti si urcite radsej priplatim a pojdem do znacky, ktora nebude robit taketo tanecky.
Pokial nechce CTM uznat tuto konkretnu zaruku tak hanba CTM.



To sa tykalo skor naroku na predlzenu zaruku pre 2. majitela. Nie zakonom danu 24 mesacnu zaruku. Je to ina situacia..
28.06.2022 - 20:40:54
00
Predlzena zaruka nie je zakonna, takze zalezi od podmienok predajcu/vyrobcu.
Ale opat...slusny vyrobca dava zaruku na svoj vyrobok a nie na meno zakaznika a malo by byt jedno kolkaty vlastnik v poradi som. Ak by CTM vo svojich podmienkach trvalo na tom, ze predlzena zaruka plati len pre prveho majitela tak je to dalsie zmrdstvo od nich.
28.06.2022 - 21:32:48
01
flegko Predlzena zaruka je nieco cim sa vyrobca snazi presvedcit ludi aby si kupili novy bike od nich a nie ich bike z druhej ruky. Preto plati len pre 1. majitela. Zas treba to chapat z oboch stran. Raz ked mas business tak robis co mozes aby si zarobil.

V tomto pripade ide vsak o 1. majitela s original fakturou kde svieti jeho meno. Zabudol si bike akurat zaregistrovat. Vsade tu clovek cita ze treba podporit SK vyrobcov tak nech sa CTM teraz ukaze.
28.06.2022 - 21:41:58
00
Zmrdstvo? Čím konkrétne je zmrdstvo keď ti dá ako zákazníkovi výrobca z vlastnej vôle ďalšie 3 roky záruky naviac?
Kúpiš 4-ročný bajk z druhej/tretej/... ruky a ešte by si chcel záruku na rám?
28.06.2022 - 21:54:41
04
Možno sa to zmenilo, ale Canyon mal/má doživotnú záruku na rámy, ale len pre človeka, čo si ten bike od nich kúpil ako nový. Je to služba pre ich zákazníka. Nie je povinná, je to na nich. Komu sa nepáči, môže využiť služby služby iného výrobcu. Podobne to bude mať asi veľké množstvo výrobcov.
28.06.2022 - 22:00:00
01
Tak tak
28.06.2022 - 22:04:48
00
Doživotná záruka neexistuje. Je to doživotnostná záruka. Životnosť ním vyrábaných produktov si každý výrobca definuje sám.
28.06.2022 - 22:44:58
01
laco napísal:
Doživotná záruka neexistuje. Je to doživotnostná záruka. Životnosť ním vyrábaných produktov si každý výrobca definuje sám.


Vyrobca by ale tym padom mal uviest aka je zivotnost daneho produktu. Nic take na strankach vyrobcov ale nenajdes, ci? Hladal som u Kony kedysi davno ale bezuspesne.
28.06.2022 - 22:50:50
00
flegko napísal:
Predlzena zaruka nie je zakonna, takze zalezi od podmienok predajcu/vyrobcu.
Ale opat...slusny vyrobca dava zaruku na svoj vyrobok a nie na meno zakaznika a malo by byt jedno kolkaty vlastnik v poradi som. Ak by CTM vo svojich podmienkach trvalo na tom, ze predlzena zaruka plati len pre prveho majitela tak je to dalsie zmrdstvo od nich.

neviem ako ty ,ale kupoval som ram santa cruz,registracia na ram prebehla na prveho majitela,kupoval som kolesa bontrager a registracia prebehla tiez na prveho majitela aby mohla platit dozivotna zaruka carbon care,takze co tu splatas ty je uplne neopodstatnene a zavazdajuce ako toto cele vlakno
29.06.2022 - 07:22:19
03
Dk21, uz som tu pisal, ze nie vsetko, co robia vsetci je spravne :). Ano, vacsina nadstandardnych zaruk je iba na prveho majitela, vsetci to vieme. Je to ale vzdy spravne? To uz je diskutabilne a nie vzdy je to opodstatnene. Tebe to nevadi, co je ok, ale mozno ta to zamrzi napr. ked santa cruz v spickovom stave nikto nebude chciet kupit za cenu, ktoru nastavis, lebo jednoducho kazdy vie, ze zaruka uz nie je, t.j. v cenovke si ju mal zahrnutu ty a nikomu sa to uz potom platit nechce, ked z toho nic nema ?.
Mimochodom, len nedavno som videl nejake video, kde sa nejaky chalan stazoval, ze mu buchol pri jazde do ramu kamen (mal to aj natocene) a karbonovy ram samozrejme hned pukol (vrstvy sa oddelili tusim) a tak ho chcel reklamovat a zo santa cruz mu odpisali, ze smola, ze na to sa zaruka nevztahuje, lebo to je poskodenie vonkajsim vplyvom. Co je vtipne, kedze to bol enduro bike a nejaky ten odleteny kamen skor ci neskor pride (preto na takych bicykloch je podla mna hlinik lepsi). Takze ani santa cruz zaruka nie je vzdy vsemocna, napriek premiovej cene, pri ktorej by cakal, ze taketo veci su zahrnute. A teda nejde brat ju ako etalon bicyklovych zaruk.
29.06.2022 - 08:11:12
01
Ak toto číta niekto z CTM, už len za názov témy by som sa ,,poškodenému" vykašľal na nejakú reklamáciu.
Ostatne ani nemajú dôvod to riešiť. Nezaregistroval si si rám ako je to bežné aj u väčšiny iných výrobcov? Tvoja blbosť. Hádzanie špiny na výrobcu a očierňovanie z nejakých údajných nefér praktík je dosť detinské. Každý nech si urobí názor sám kto je v tomto prípade na vine.
29.06.2022 - 08:21:40
08
ja neriesim to ci je to spravne alebo nie,chcel som len poukazat ze bohuzial toto je standart/registracia na prveho spotrebitela/a robia to hlavne tie lepsie a technicky vyspele znacky
opatrny lenochod_prepac ale vsetky tvoje argumenty su na smiech,si len teoretik na internete nic viac
29.06.2022 - 08:29:29
01
keyboard_arrow_up