Chcel by som sa podelit o svoju neprijemnu skusenost s reklamaciou v tejto spolocnosti a varovat ostatnych pred podobnym osudom. Pred tyzdnom pri umyvani bicykla som si vsimol, ze ram je prasknuty. V tej dobe mal bicykel od nakupu asi 2 roky a 2 tyzdne. Nikdy som nechodil traily, nachodene ma bicykel maximalne 1500km a nemam ani nadvahu, pouzivam ho vylucne len na spestrenie zivota po kancelarskej praci, takze chyba nemohla vzniknut hrubym zaobchadzanim. Pri kontaktovani MTbikera mi bolo oznamena, ze zaruka uz padla a treba kontaktovat vyrobcu ohladom predlzenej zaruky na ram. Tu prisiel kamen urazu, spolocnost CTM pozadovala po zakupeni registraciu do 30 dni, avsak tuto informaciu nikde uz verejne nedeklarovali a nachadza sa v prirucke az na 12tej strane drobnym pismom. Bicykel mi prisiel postou a ziadne upozornenie som k tomu nedostal. Celu vec planujem podstupit obchodnej inspekcii ako zavadzanie spotrebitela, ked vsade deklaruje predajca 5 rokov zaruku, ale dalej uz nepovie, ze treba sa u nich hned registrovat. Btw, za 1700 eur som cakal vacsiu ako 2 rocnu zaruku na ram. Aspon sa v celej krase ukazalo to nase slovenske podnikanie...
Predlzena zaruka nie je zakonna, takze zalezi od podmienok predajcu/vyrobcu.
Ale opat...slusny vyrobca dava zaruku na svoj vyrobok a nie na meno zakaznika a malo by byt jedno kolkaty vlastnik v poradi som. Ak by CTM vo svojich podmienkach trvalo na tom, ze predlzena zaruka plati len pre prveho majitela tak je to dalsie *****vo od nich.
neviem ako ty ,ale kupoval som ram santa cruz,registracia na ram prebehla na prveho majitela,kupoval som kolesa bontrager a registracia prebehla tiez na prveho majitela aby mohla platit dozivotna zaruka carbon care,takze co tu splatas ty je uplne neopodstatnene a zavazdajuce ako toto cele vlakno
Dk21, uz som tu pisal, ze nie vsetko, co robia vsetci je spravne . Ano, vacsina nadstandardnych zaruk je iba na prveho majitela, vsetci to vieme. Je to ale vzdy spravne? To uz je diskutabilne a nie vzdy je to opodstatnene. Tebe to nevadi, co je ok, ale mozno ta to zamrzi napr. ked santa cruz v spickovom stave nikto nebude chciet kupit za cenu, ktoru nastavis, lebo jednoducho kazdy vie, ze zaruka uz nie je, t.j. v cenovke si ju mal zahrnutu ty a nikomu sa to uz potom platit nechce, ked z toho nic nema ?.
Mimochodom, len nedavno som videl nejake video, kde sa nejaky chalan stazoval, ze mu buchol pri jazde do ramu kamen (mal to aj natocene) a karbonovy ram samozrejme hned pukol (vrstvy sa oddelili tusim) a tak ho chcel reklamovat a zo santa cruz mu odpisali, ze smola, ze na to sa zaruka nevztahuje, lebo to je poskodenie vonkajsim vplyvom. Co je vtipne, kedze to bol enduro bike a nejaky ten odleteny kamen skor ci neskor pride (preto na takych bicykloch je podla mna hlinik lepsi). Takze ani santa cruz zaruka nie je vzdy vsemocna, napriek premiovej cene, pri ktorej by cakal, ze taketo veci su zahrnute. A teda nejde brat ju ako etalon bicyklovych zaruk.
Ak toto číta niekto z CTM, už len za názov témy by som sa ,,poškodenému" vykašľal na nejakú reklamáciu.
Ostatne ani nemajú dôvod to riešiť. Nezaregistroval si si rám ako je to bežné aj u väčšiny iných výrobcov? Tvoja blbosť. Hádzanie špiny na výrobcu a očierňovanie z nejakých údajných nefér praktík je dosť detinské. Každý nech si urobí názor sám kto je v tomto prípade na vine.
ja neriesim to ci je to spravne alebo nie,chcel som len poukazat ze bohuzial toto je standart/registracia na prveho spotrebitela/a robia to hlavne tie lepsie a technicky vyspele znacky
opatrny lenochod_prepac ale vsetky tvoje argumenty su na smiech,si len teoretik na internete nic viac
Osobne si myslim ze CTM ram nevyreklamuje, pretoze by sami sli proti vlastnym podmienkam. A nemal by som im to vobec za zle ani keby som na mieste zakaznika.
V tejto diskusii unika podstata problemu - CTM ma vyrobok, o ktorom sa vie, ze praska. Takze mali by to bez diskusie vymenit, aj ked je to chvilu po skonceni zaruky.
Ano zakaznik spravil chybu, ale bavit sa o tom, ci mohol vyrobca/predajca lepsie informovat nema zmysel, nakolko predlzenu zaruku uz CTM neposkytuje. Asi vedia preco.
Btw. aj zakonna zaruka sa podla znenia zakona vztahuje len na prveho majitela Aj ked v praxy sa to z objektivnych dovodov (tazko urcit prveho majitela, ak je doklad len pokladnicny blocek) vacsinou neuplatnuje. https://www.mtbiker.sk/forum/post775466.html#p775466
Samotny fakt, ze na vyrobok plati predlzena zaruka neznamena, ze vyrobca ti reklamaciu uzna. A kludne moze argumentovat aj nadmernym pouzivanim.
Ak toto číta niekto z CTM, už len za názov témy by som sa ,,poškodenému" vykašľal na nejakú reklamáciu.
Ostatne ani nemajú dôvod to riešiť. Nezaregistroval si si rám ako je to bežné aj u väčšiny iných výrobcov? Tvoja blbosť. Hádzanie špiny na výrobcu a očierňovanie z nejakých údajných nefér praktík je dosť detinské. Každý nech si urobí názor sám kto je v tomto prípade na vine.
Preco by to nemali riesit, ak je to vyrobna chyba? Kedze podla toho, co som tu cital, deje sa to pomerne casto na tychto ramoch (argument, ze 1700 za karbon je strasne malo, je absurdny). Zvolavacie akcie v pripade aut sa deju aj po 20 rokoch. Ano, vyrobca je v prave, ale 2r. zaruka sa neda plosne aktivovat na vsetko - ram musi vydrzat viac. Na druhej strane nemozem prist do obchodu s teniskami, v ktorych som za rok nabehal 2000km, ze pozrite trhaju sa, vratte mi peniaze, su este rok v zaruke.
Btw, co je zle na nazve temy? Dal tam otaznik, lebo mal taky pocit a bol zvedavy na nazory.
V tomto vlakne mam pocit, ze naozaj tu existuje skupina ludi, ktori su ochotni platit vyrobcom zvysujuce sa ceny do aleluja a nebudu za to v zivote pozadovat kvalitu.
Priklad z IT...co sa tyka serverov kupujem len Delly a rad ich predavam aj ako pc, alebo NB. Preco?
Lebo NBD v zaklade...cize ak sa ti nieco pokazi do 24h ta navstivi technik a odstrani zavadu na mieste. Uz sa mi x-krat stalo, ze zakaznik napriklad stratil tlacitko z klavesnice lebo sa mu s tym hrali deti a do 24h mal u seba technika s novou klavesnicou. Skus taketo nieco reklamovat u inej znacky.
A tramdadadam....NBD sa vztahuje na vyrobok nie na zakaznika, co je pochopitelne, pretoze Dell je oproti konkurencii drahsi a prave tu zvysenu cenu skvele vyvazuje najlepsi prozakaznicky servis. Je tento biznis model tak tazke pochopit, ze su zakaznici, co si radi priplatia, pretoze sa chcu spolahnut na servis a kvalitu vyrobcu?
Co je na tom, ked si myslim, ze ked si CTM veri, ze ich kostry su kvalitne a ponuka(ponukalo) predlzenu zaruku na kostru (btw preco az po registracii, preco nie v zaklade?) tak preco robi obstrukcie ak zakaznik nevyplnil blbu registraciu, ked je z fotiek navyse jasne vidiet, ze ta kostra bola zle zvarena?
Tak bud som vyrobca, co si za svojim vyrobkom stoji alebo som to robim len ako promo a v skutocnosti chcem so zakaznikom vydrbat pri akejkolvek sanci neuznat mu zaruku.
Mne cele toto pripomina postup poistovni, ktore ti v reklame slubia cokolvek, agent ta poisti voci vsetkym pohromam sveta a po prvej burke a zasahu blesku ti oznamia, ze blesk nie je zivelna pohroma, a preto ti nebudu nic platit lebo sa na to tvoja poistka nevztahuje.
A kludne to pojde az na sud, kde to prehraju, ale im sa to stale oplati, pretoze malokto je tak nasrany, ze to pozenie az na sud a oni to vedia a maju to sproste chladnokrvne vykalkulovane, ze sa im to oplati robit.
Moja advokatka vyhrava 99% sudov s poistovnami a nie je to len preto, ze je sikovna. Oni to maju prepocitane na peniazea vyhral by nad nimi kazdy...keby to dotiahol na sud.
Prepocitavali to takto aj v CTM? Zaruku nedame v zaklade, len po registracii, druhemu kupujucemu uz nedame nic lebo z neho uz nemame prachy, kto nevyplnil formular a praskne mu to vinou nasej nekvalitnej prace odmietneme reklamovat lebo nevyplnil formular...riadime sa heslom sell and forget?
Kedysi som nechapal, preco mi nadavaj, ze mam CTM, ze mam Tesco bicykel, ale coraz viac tu citam tak mam pocit, ze uz mi to zacina byt jasnejsie.
Podstata temy je, ze zakaznik obvinuje vyrobcu z nefer praktik, comu napoveda nazov temy. K tomu nedoslo, kedze zakaznik nesplnil pomerne primitivnu podmienku na uplatnenie zaruky. Bodka.
Ci je to model ktory praska a CTM ma 'moralnu povinnost' ho vymenit aj mimo zaruku je vedlajsie kedze zadavatelovi temy islo o to nahadzat svoje chyby na vyrobcu za udajne nefer praktiky. Navyse CTM nemusi ist a snad ani nepojde proti vlastnym podmienkam- naco by tam potom boli keby reklamovali kazdemu aj bez registracie??
Suhlas ze aj keby bol ram registrovany tak zaruka nemusela byt uznana, to je ale zase ina debata.
Preco by to nemali riesit, ak je to vyrobna chyba? Kedze podla toho, co som tu cital, deje sa to pomerne casto na tychto ramoch (argument, ze 1700 za karbon je strasne malo, je absurdny). Zvolavacie akcie v pripade aut sa deju aj po 20 rokoch. Ano, vyrobca je v prave, ale 2r. zaruka sa neda plosne aktivovat na vsetko - ram musi vydrzat viac. Na druhej strane nemozem prist do obchodu s teniskami, v ktorych som za rok nabehal 2000km, ze pozrite trhaju sa, vratte mi peniaze, su este rok v zaruke.
Btw, co je zle na nazve temy? Dal tam otaznik, lebo mal taky pocit a bol zvedavy na nazory.
1. Karbón? Videl si foto rámu?
2. Nepostrehol si ani, že názov témy bol pôvodne bez otáznika. Ten bol zrejme (správne) doplnený adminom aby nedošlo k zavádzaniu zadávateľom témy.
Okrem zakladatela temy nikto netvrdi, ze v tomto pripade je vina na strane CTM. Tam sa asi nie je o com bavit velmi.
Ale ta poznamka, ze keby mu vysli v ustrety a privreli oci nad tym, ze nevyplnim formular, ze tym by sli proti sebe....nie naopak spravili by si tym reklamu, pretoze tato podprahova informacia, ze aj ked spravis pri kupe chybu ta vyrobca podrzi ti zostane v hlave a mozno rozhodne o buducom nakupe.
Ja som si u CTM kupoval Koyuk. Bol snáď 9x či koľkokrát na reklamácii kvôli rôznym problémov, žiaden nebol 3x opakovaný v priebehu 1 roka. Keď som tam došiel posledný raz, že zase problém, tak som povedal, že chcem odstúpiť od zmluvy. V pohode, nič sa nedialo, vypísal sa papier, dostal som späť peniaze. Žiadne obštrukcie, nič. Pritom to mohli kľudne uhrať na to, že proste 3x som nedošiel reklamovať jednu a tú istú chybu. Produkt mi vyhovoval, žiaľ niečo na ňom bolo zle. Ale prístup musím pochváliť, bez kecov som dostal naspäť peniaze. Nakoniec ďalší bike, čo som kúpil je tiež od nich.
Aj napriek tomu, že som od nich registroval 2 bicykle, ani raz mi nedošiel žiaden spam od nich, ani žiadna iná správa.
Keby zadávateľ témy slušne napísal do CTM a opísal, čo sa stalo, možno by mu vyšli v ústrety. Ale keď to ženie na hulváta, tak aj CTM to môže zobrať rovnako. Určite majú niekoho, kto sleduje sociálne siete a témy aj tu na fóre. Ak na nich niekto kydá hnoj, načo by mu mali pomáhať?
Okrem zakladatela temy nikto netvrdi, ze v tomto pripade je vina na strane CTM. Tam sa asi nie je o com bavit velmi.
Ale ta poznamka, ze keby mu vysli v ustrety a privreli oci nad tym, ze nevyplnim formular, ze tym by sli proti sebe....nie naopak spravili by si tym reklamu, pretoze tato podprahova informacia, ze aj ked spravis pri kupe chybu ta vyrobca podrzi ti zostane v hlave a mozno rozhodne o buducom nakupe.
Tak by to fungovalo v ideálnom svete... Realita ľudskej povahy je ale v tom, že skôr, či neskôr začnú ľudia každý jeden ústupok zneužívať... Nenadarmo máme príslovie: Podaj niekomu prst, schmatne Ti celú ruku...
Dk21, teoretik som lebo som ti naznacil, ze ani santa cruz nevyreklamuje vsetko? 😀 Mam s reklamaciami a aj bicyklami skusenosti dost, tak ma neurazaj takym detinskym stylom a najdi si aspon nieco relevantne, ked uz chces strasne urazat (inak mi vzdy pride vtipne, ked niekto chce niekoho urazit, ale da na zaciatok slovo prepac... Neprepacim, lebo je to prazdne ospravedlnenie ) Alebo som ta nejako urazil ja prvy? Cim?
Tu neslo oto ze som ta chcel urazit,ale o to ze si velice aktivny v tejto teme a v polovicke vlakna zistis ,ako to presne vsetko je, a nakoniec napises ze tak to zakladatelovi tohoto vlakna trosku uslo, toto je to vtipne, a ak ta urazilo to ze som napisal ze si teoretik, tak tvoja povaha je asi velmi krehka
Tak by to fungovalo v ideálnom svete... Realita ľudskej povahy je ale v tom, že skôr, či neskôr začnú ľudia každý jeden ústupok zneužívať... Nenadarmo máme príslovie: Podaj niekomu prst, schmatne Ti celú ruku...
Hosi pozrite sa za poslednych par rokov na bicyklove firmy, eshopy a pod.
Vacsina z nich raketovo vyrastla, samotny MTBIKER siel z 10k obratov na milionove. CTM (Belve) za 10 rokov zvysilo obrat 4 nasobne, DEMA 50%, Kellys cez 120%.
Verim, ze vacsine predajcov, co tu chodia tvoria bicykle v ich sportovych obchodov podstatnu cast prijmu.
Ja im to prajem a tesim sa, ze sa im dari. Konece tu mame aj nieco dobre, konkurencieschopne, kvalitne...ups alebo s tou kvalitou to az take slavne nebude?
Preco sa tieto uspesne firmy nevedia spravat viac prozakaznicky a neorientovat sa primarne na zvysovanie obratov a predaj.
Ja by som bol velmi rad, keby na nase slovenske znacky citam co najmenej staznosti na nete. Suhlasim s tym, ze sa vzdy najde blbec, co bude trolit a bude nespokojny, sam podnikam a viem, ze ludia su taki...ale mna osobne vzdy potesi, ked vidim/citam, ze sk vyrobca vysiel zakaznikovi v ustrety a neodpinkal ho len preto, ze uz z neho nevie vytrieskat dalsie prachy.
Dk21, no esteze ty si vedel gned odzaciatku ako to naozaj bolo ?. Ja som pisal iba podla toho, co bolo povedane. Ty ako jasnovidec (aj tuto s dalsimi) si vedel, ze CTM malo vsade na strankach dostatocne info o zaruke a na ramy tiez davali velky letak. Ja priznavam, ze som to nevedel, ale preto som aj hned zmenil teda svoje vyroky. Viem, ze by ta (a inych) tesilo, keby som sa stale hadal, ze CTM pochybilo, ale nie som nerozumny a uznam, ked sa mylim. CTM prezentovalo zjavne vsetko dostatocne.
Co uz ty a dalsi vo svojich vitazoslavnych prejavoch nevidite je, ze napriek tomu nastala situacia, ze niekto kupil bike z mtbikera, a tak nemusel vidiet ziadne reklamne info na strankach CTM a ak mu strhli aj letak z ramu, tak jednoducho netusil o nicom. Stane sa no. Stale ale mohli tu zaruku uznat a mne osobne CTM nie je sympaticke tym, ze tak trvaju aj v takomto pripade na registracii, ale to je cisto moje vnimanie a nikomu ho nevnucujem, preto dufam, ze o tom sa so mnou nebude nikto hadat. Je to len moj pocit, nic ine.
Tiez si inak velice zrazu aktivny odkedy sa ukazalo ako CTM informovalo o zaruke, ze? Po bitve je kazdy general. A musis byt velmi krehka povaha, ked tak skumas moju aktivitu a mas potrebu ju korigovat ?.
Nie že by nebolo zábavné Vás sledovať, ale už by ste sa na to mohli vykašľať... Jediná dôležitá informácia je a bude, či sa (a dúfam, že vockorastislav dá vedieť) niečo v tej veci podarí dosiahnuť...
Asi po slovensky treba napisat
Naco sem inak niektori chodite, ked sa len snazite ukoncit temu, lebo vy uz k nej nechcete nic povedat? Normalny clovek, ked uz ho tema nezaujima, tak tam neleze. Tu je ale na fore kopa takych preliezacov, co len sonduju, kde by si kopli a kde by sa co snazili uzavriet, lebo sami uz predniesli svoje mudro...
Myslím že v tvojom prípade je to úplne jedno Asi to viacerí nestihli zaregistrovať, ale tým že si po anglicky poslal Nazgula do ***** si nikoho neohúril svojou angličtinou, iba ukázal svoje psychické problémy
Co je v mojom pripade jedno? Pytal som sa naco sem chodia uzatvaraci tem a odpovedou je ze v mojom pripade je to jedno?
A ja som ho neposlal do nicoho. To bolo v preklade ze sa ma odj-bat prec 😉. A snad ani ty to nemyslis vazne, ze by som tym chcel niekoho ohurovat anglictinou 😀. To mi len tak uslo, ani som si neuvedomil, ze to je anglicky, v praci pisem casto tak aj tak... (och, dalsie ohurovanie? 😀)
Neznasam takych inteligentov, co ani nic poriadne neodpisu, iba mi napisu, ze uz mam sklapnut. Ale uz jeho prispevky nevidim, tak uz sa nim dalej zaoberat nebudem 😉.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ale opat...slusny vyrobca dava zaruku na svoj vyrobok a nie na meno zakaznika a malo by byt jedno kolkaty vlastnik v poradi som. Ak by CTM vo svojich podmienkach trvalo na tom, ze predlzena zaruka plati len pre prveho majitela tak je to dalsie *****vo od nich.
neviem ako ty ,ale kupoval som ram santa cruz,registracia na ram prebehla na prveho majitela,kupoval som kolesa bontrager a registracia prebehla tiez na prveho majitela aby mohla platit dozivotna zaruka carbon care,takze co tu splatas ty je uplne neopodstatnene a zavazdajuce ako toto cele vlakno
Mimochodom, len nedavno som videl nejake video, kde sa nejaky chalan stazoval, ze mu buchol pri jazde do ramu kamen (mal to aj natocene) a karbonovy ram samozrejme hned pukol (vrstvy sa oddelili tusim) a tak ho chcel reklamovat a zo santa cruz mu odpisali, ze smola, ze na to sa zaruka nevztahuje, lebo to je poskodenie vonkajsim vplyvom. Co je vtipne, kedze to bol enduro bike a nejaky ten odleteny kamen skor ci neskor pride (preto na takych bicykloch je podla mna hlinik lepsi). Takze ani santa cruz zaruka nie je vzdy vsemocna, napriek premiovej cene, pri ktorej by cakal, ze taketo veci su zahrnute. A teda nejde brat ju ako etalon bicyklovych zaruk.
Ostatne ani nemajú dôvod to riešiť. Nezaregistroval si si rám ako je to bežné aj u väčšiny iných výrobcov? Tvoja blbosť. Hádzanie špiny na výrobcu a očierňovanie z nejakých údajných nefér praktík je dosť detinské. Každý nech si urobí názor sám kto je v tomto prípade na vine.
opatrny lenochod_prepac ale vsetky tvoje argumenty su na smiech,si len teoretik na internete nic viac
V tejto diskusii unika podstata problemu - CTM ma vyrobok, o ktorom sa vie, ze praska. Takze mali by to bez diskusie vymenit, aj ked je to chvilu po skonceni zaruky.
Ano zakaznik spravil chybu, ale bavit sa o tom, ci mohol vyrobca/predajca lepsie informovat nema zmysel, nakolko predlzenu zaruku uz CTM neposkytuje. Asi vedia preco.
Btw. aj zakonna zaruka sa podla znenia zakona vztahuje len na prveho majitela
Samotny fakt, ze na vyrobok plati predlzena zaruka neznamena, ze vyrobca ti reklamaciu uzna. A kludne moze argumentovat aj nadmernym pouzivanim.
Ostatne ani nemajú dôvod to riešiť. Nezaregistroval si si rám ako je to bežné aj u väčšiny iných výrobcov? Tvoja blbosť. Hádzanie špiny na výrobcu a očierňovanie z nejakých údajných nefér praktík je dosť detinské. Každý nech si urobí názor sám kto je v tomto prípade na vine.
Preco by to nemali riesit, ak je to vyrobna chyba? Kedze podla toho, co som tu cital, deje sa to pomerne casto na tychto ramoch (argument, ze 1700 za karbon je strasne malo, je absurdny). Zvolavacie akcie v pripade aut sa deju aj po 20 rokoch. Ano, vyrobca je v prave, ale 2r. zaruka sa neda plosne aktivovat na vsetko - ram musi vydrzat viac. Na druhej strane nemozem prist do obchodu s teniskami, v ktorych som za rok nabehal 2000km, ze pozrite trhaju sa, vratte mi peniaze, su este rok v zaruke.
Btw, co je zle na nazve temy? Dal tam otaznik, lebo mal taky pocit a bol zvedavy na nazory.
Priklad z IT...co sa tyka serverov kupujem len Delly a rad ich predavam aj ako pc, alebo NB. Preco?
Lebo NBD v zaklade...cize ak sa ti nieco pokazi do 24h ta navstivi technik a odstrani zavadu na mieste. Uz sa mi x-krat stalo, ze zakaznik napriklad stratil tlacitko z klavesnice lebo sa mu s tym hrali deti a do 24h mal u seba technika s novou klavesnicou. Skus taketo nieco reklamovat u inej znacky.
A tramdadadam....NBD sa vztahuje na vyrobok nie na zakaznika, co je pochopitelne, pretoze Dell je oproti konkurencii drahsi a prave tu zvysenu cenu skvele vyvazuje najlepsi prozakaznicky servis. Je tento biznis model tak tazke pochopit, ze su zakaznici, co si radi priplatia, pretoze sa chcu spolahnut na servis a kvalitu vyrobcu?
Co je na tom, ked si myslim, ze ked si CTM veri, ze ich kostry su kvalitne a ponuka(ponukalo) predlzenu zaruku na kostru (btw preco az po registracii, preco nie v zaklade?) tak preco robi obstrukcie ak zakaznik nevyplnil blbu registraciu, ked je z fotiek navyse jasne vidiet, ze ta kostra bola zle zvarena?
Tak bud som vyrobca, co si za svojim vyrobkom stoji alebo som to robim len ako promo a v skutocnosti chcem so zakaznikom vydrbat pri akejkolvek sanci neuznat mu zaruku.
Mne cele toto pripomina postup poistovni, ktore ti v reklame slubia cokolvek, agent ta poisti voci vsetkym pohromam sveta a po prvej burke a zasahu blesku ti oznamia, ze blesk nie je zivelna pohroma, a preto ti nebudu nic platit lebo sa na to tvoja poistka nevztahuje.
A kludne to pojde az na sud, kde to prehraju, ale im sa to stale oplati, pretoze malokto je tak nasrany, ze to pozenie az na sud a oni to vedia a maju to sproste chladnokrvne vykalkulovane, ze sa im to oplati robit.
Moja advokatka vyhrava 99% sudov s poistovnami a nie je to len preto, ze je sikovna. Oni to maju prepocitane na peniazea vyhral by nad nimi kazdy...keby to dotiahol na sud.
Prepocitavali to takto aj v CTM? Zaruku nedame v zaklade, len po registracii, druhemu kupujucemu uz nedame nic lebo z neho uz nemame prachy, kto nevyplnil formular a praskne mu to vinou nasej nekvalitnej prace odmietneme reklamovat lebo nevyplnil formular...riadime sa heslom sell and forget?
Kedysi som nechapal, preco mi nadavaj, ze mam CTM, ze mam Tesco bicykel, ale coraz viac tu citam tak mam pocit, ze uz mi to zacina byt jasnejsie.
Ci je to model ktory praska a CTM ma 'moralnu povinnost' ho vymenit aj mimo zaruku je vedlajsie kedze zadavatelovi temy islo o to nahadzat svoje chyby na vyrobcu za udajne nefer praktiky. Navyse CTM nemusi ist a snad ani nepojde proti vlastnym podmienkam- naco by tam potom boli keby reklamovali kazdemu aj bez registracie??
Suhlas ze aj keby bol ram registrovany tak zaruka nemusela byt uznana, to je ale zase ina debata.
Btw, co je zle na nazve temy? Dal tam otaznik, lebo mal taky pocit a bol zvedavy na nazory.
1. Karbón? Videl si foto rámu?
2. Nepostrehol si ani, že názov témy bol pôvodne bez otáznika. Ten bol zrejme (správne) doplnený adminom aby nedošlo k zavádzaniu zadávateľom témy.
Ale ta poznamka, ze keby mu vysli v ustrety a privreli oci nad tym, ze nevyplnim formular, ze tym by sli proti sebe....nie naopak spravili by si tym reklamu, pretoze tato podprahova informacia, ze aj ked spravis pri kupe chybu ta vyrobca podrzi ti zostane v hlave a mozno rozhodne o buducom nakupe.
Aj napriek tomu, že som od nich registroval 2 bicykle, ani raz mi nedošiel žiaden spam od nich, ani žiadna iná správa.
Keby zadávateľ témy slušne napísal do CTM a opísal, čo sa stalo, možno by mu vyšli v ústrety. Ale keď to ženie na hulváta, tak aj CTM to môže zobrať rovnako. Určite majú niekoho, kto sleduje sociálne siete a témy aj tu na fóre. Ak na nich niekto kydá hnoj, načo by mu mali pomáhať?
Ale ta poznamka, ze keby mu vysli v ustrety a privreli oci nad tym, ze nevyplnim formular, ze tym by sli proti sebe....nie naopak spravili by si tym reklamu, pretoze tato podprahova informacia, ze aj ked spravis pri kupe chybu ta vyrobca podrzi ti zostane v hlave a mozno rozhodne o buducom nakupe.
Tak by to fungovalo v ideálnom svete... Realita ľudskej povahy je ale v tom, že skôr, či neskôr začnú ľudia každý jeden ústupok zneužívať... Nenadarmo máme príslovie: Podaj niekomu prst, schmatne Ti celú ruku...
Hosi pozrite sa za poslednych par rokov na bicyklove firmy, eshopy a pod.
Vacsina z nich raketovo vyrastla, samotny MTBIKER siel z 10k obratov na milionove. CTM (Belve) za 10 rokov zvysilo obrat 4 nasobne, DEMA 50%, Kellys cez 120%.
Verim, ze vacsine predajcov, co tu chodia tvoria bicykle v ich sportovych obchodov podstatnu cast prijmu.
Ja im to prajem a tesim sa, ze sa im dari. Konece tu mame aj nieco dobre, konkurencieschopne, kvalitne...ups alebo s tou kvalitou to az take slavne nebude?
Preco sa tieto uspesne firmy nevedia spravat viac prozakaznicky a neorientovat sa primarne na zvysovanie obratov a predaj.
Ja by som bol velmi rad, keby na nase slovenske znacky citam co najmenej staznosti na nete. Suhlasim s tym, ze sa vzdy najde blbec, co bude trolit a bude nespokojny, sam podnikam a viem, ze ludia su taki...ale mna osobne vzdy potesi, ked vidim/citam, ze sk vyrobca vysiel zakaznikovi v ustrety a neodpinkal ho len preto, ze uz z neho nevie vytrieskat dalsie prachy.
Co uz ty a dalsi vo svojich vitazoslavnych prejavoch nevidite je, ze napriek tomu nastala situacia, ze niekto kupil bike z mtbikera, a tak nemusel vidiet ziadne reklamne info na strankach CTM a ak mu strhli aj letak z ramu, tak jednoducho netusil o nicom. Stane sa no. Stale ale mohli tu zaruku uznat a mne osobne CTM nie je sympaticke tym, ze tak trvaju aj v takomto pripade na registracii, ale to je cisto moje vnimanie a nikomu ho nevnucujem, preto dufam, ze o tom sa so mnou nebude nikto hadat. Je to len moj pocit, nic ine.
Tiez si inak velice zrazu aktivny odkedy sa ukazalo ako CTM informovalo o zaruke, ze? Po bitve je kazdy general. A musis byt velmi krehka povaha, ked tak skumas moju aktivitu a mas potrebu ju korigovat ?.
Naco sem inak niektori chodite, ked sa len snazite ukoncit temu, lebo vy uz k nej nechcete nic povedat? Normalny clovek, ked uz ho tema nezaujima, tak tam neleze. Tu je ale na fore kopa takych preliezacov, co len sonduju, kde by si kopli a kde by sa co snazili uzavriet, lebo sami uz predniesli svoje mudro...
A ja som ho neposlal do nicoho. To bolo v preklade ze sa ma odj-bat prec 😉. A snad ani ty to nemyslis vazne, ze by som tym chcel niekoho ohurovat anglictinou 😀. To mi len tak uslo, ani som si neuvedomil, ze to je anglicky, v praci pisem casto tak aj tak... (och, dalsie ohurovanie? 😀)
Neznasam takych inteligentov, co ani nic poriadne neodpisu, iba mi napisu, ze uz mam sklapnut. Ale uz jeho prispevky nevidim, tak uz sa nim dalej zaoberat nebudem 😉.