Možno by bolo na zváženie pridanie služby, niečo ako Expres doručenie za príplatok. Neviem, či to je technicky možné ale napríklad Bike24 má za 10 eur doručenie do 24 hodín. Minulý rok som to pred odchodom na dovolenku využila, neverila som tomu ale fakt to kuriér doniesol na druhý deň :)
21.07.2022 - 15:17:15
00
cervo napísal:
ankhax v tejto sekunde je v expedicii 510 objednavok na zabalenie...


Dik za vysvetlenie.
21.07.2022 - 15:20:19
00
Ľudia sa nudia na plážach, tak objednávajú 😁
21.07.2022 - 15:21:28
01
fixska napísal:
Možno by bolo na zváženie pridanie služby, niečo ako Expres doručenie za príplatok.


To by tiez mohlo byt riesenie.
21.07.2022 - 15:23:55
00
Este dodam, ze som to napisal aj preto, ze mi prislo divne, ze nieco, na co cakam tyzden a dnes je to od rana na sklade, mi dnes neodide, ale ak by som si nieco ine dnes doobedu objednal, tak mi to dnes poslete. Presne to sa mi stalo pred tyzdnom tusim 🙂.
21.07.2022 - 15:28:14
00
No, my sa snazime naozaj expedovat hned ako sa da, takze nejake expresne dorucenie by to velmi neurychlilo (v priemere) a skor by to bolo blbe, ze berieme priplatok za nieco, co v priemere dostanes aj bez priplatku. Teraz je toho na expedicii naozaj dost vela, ale stihame avizovane datumy, len je mensia sanca ako obvykle, ze to pride skor ako bolo avizovane. Aj u nas su dovolenky, takze mame nizsiu kapacitu, napriek tomu od nas odchadza 900 - 1000 objednavok denne.

ankhax ano, ak by si dnes doobeda objednal nieco skladom, avizovany datum by bol zajtra a poslalo by sa to skor ako ta, ktora ma tovar od dnes na sklade (lebo ta ma avizovane dodanie az v pondelok).
21.07.2022 - 15:30:17
01
Navrh - na tzv. parove komponenty/produkty by sa mohol e-shop pri vkladani do kosika opytat "a nechces ty aj druhy kus?" :-) Aby napriklad clovek po rozbaleni balika nezacal rozmyslat, ci tie jedne brzdove dosticky nie su malo na prednu aj zadnu brzdu :-D.
26.07.2022 - 14:01:17
00
Chalani vieme zohnat 26 barany si uz vsetko iba 31,8?
26.07.2022 - 21:25:10
00
Pre zákazníka je k dispozícii zoznam ním zakúpených produktov; cez položku v zozname odkliknem zvolenú a dostanem sa na súčasnú v e-shope. Dnes ale hľadám v e-shope niečo nové, napr. boxerky s vložkou a tak prechádzam priamo regále e-shopu. A tu by sa mi hodilo u boxeriek, ktoré som u vás zakúpil, nejaké označenie. Teraz mám v e-shope dilemu, čo som kúpil nekúpil ( a vediež pravdu, to musím preveriť v zozname zakúpených) Takže ide mi aj o prepojenie z e-shopu do zoznamu zakúpených.
27.07.2022 - 20:23:54
00
jordi napísal:
Ľudia sa nudia na plážach, tak objednávajú 😁

Na plazi sa nenudi, na plazi sa... (doplnte si, co chcete)...ale ano,objednal som, dopisal prosbu o neskorsie vyzdvihnutie a cakam na odpoved (teraz uz viem, prečo, 500+ denne je dost, navyse este odpovedat na taketo špeciálne otazky...) Naozaj sa nestazujem, som rad, ako fungujete (v BA dalsi den, alebo aj rovnaky, ak sa stihne objednať do určitého času). Poslem niekoho vyzdvihnúť, ked sa bude krátiť čas...

Edit; preklepy
27.07.2022 - 23:52:02
00
Zajtra idem do Hradku, kedze si chcem nieco osobne obzriet...ako prebieha nakup v Hradku? Pripise sa mi nakup priamo na ucet na webe, ci musim spravit objednavku v predajni priamo cez web s osobnym odberom?
28.07.2022 - 14:49:26
00
Pri nakupe povies nick a priradia ti to..
28.07.2022 - 15:24:01
10
Ahoj, dole v popise pre zeb vidlicu mate napisany zdvih 17mm :) https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/vidlice-a-tlmice/odpruzene-vidlice/vidlice-275/rock-shox-zeb-r-27-5-170-mm-odpruzena-vidlica.html

    30.07.2022 - 13:55:29
    00
    Naklikal som prvu objednavku, pricom som si otvoril este 3 taby s vecami do dalsej. Prvu som objednal/zaplatil. Postupne som doklikal tie dalsie 3 polozky do novej a voala, co nevidim. Pridal sa mi tam Joes tmel a to 3x, ale je nedostupny, esteze tak :D. Toto som uz davnejsie mal problem, ak si dobre pamatam. Inak, neopytalo sa ma, ci to chcem pribalit do predoslej, (ani som nechcel), mozno tomu brani sposob dorucenia, neviem.
    30.07.2022 - 21:00:16
    00
    lto, dovod, preco ti nevyskocila moznost pridat tovar do existujucej objednavky, je ten, ze si ten produkt otvoril v case, ked ta objednavka este neexistovala. To, ci mas otvorenu objednavku (do ktorej je mozne tovar pridat, lebo nie vzdy je to mozne) overujeme este pri nacitani detailu produktu, nie v momente pridavania do kosika.
    Raz si to tu uz reportoval, myslim, a zvazovali sme vtedy moznost prerobit pridavanie do kosika tak, aby sa v tom momente overili otvorene objednavky, no komplikovalo by to implementaciu a potencialne aj spomalovalo pridavanie do kosika vseobecne, a nakolko tvoje spravanie povazujeme za dost marginalny edge case, tak sme to zamietli, pretoze by to prinieslo nielen upside v malom pocte scenarov, malo by to aj potencialny downside v obrovskom pocte vacsinovych scenarov.

    Ten Joes tmel, tam veru zatial netusim, co sa mohlo stat. Nie je to produkt, ktory si mal v kosiku uz predtym, este pred vytvorenim tej prvej objednavky, no tym, ze bol medzitym nedostupny, tak sa do objednavky nezadal? Nie som si isty teraz z hlavy, ako osetrujeme to, ked produkt v kosiku znedostupnie pred vytvorenim objednavky, a ci v kosiku ostava alebo sa vyhadzuje. Ak si ale nikdy predtym taky produkt do kosika nedaval, tak zrejme nastala chyba inde:/
    31.07.2022 - 10:33:20
    00
    keyboard_arrow_up