Hack3r napísal:
debil to nebude dodrzovat nikdy a ohladuplny sofer to dodrziaval uz predtym

Poznam soferov, ktory nechavali aj pri dostatku miesta odstup asi meter, lebo "ved to predsa staci". Informovanost tiez pomoze svojim dielom.
27.07.2022 - 12:00:10
01
Kenai napísal:
Neverim. Najskor Zigo napise nieco co vlastne nehovori nic. Ked chem aby to clarifikoval, neodpise ale ty sa k tomu potrebujes vyjadrit aj kerd ti to vobec nie je adresovane. Tiez k tomu nemas co povedat, odpoved nevies…

Vôbec nerozumiem tomu čo chceš povedať, sorry. Len som sa ti snažil vysvetliť, prečo je veľa tvojich príspevkov skrytých. Lebo v nich riešiš veci, ktoré si si sám vymyslel a ľudí to nebaví.
27.07.2022 - 12:16:48
15
Zigo napísal:
foobar No prave vyska trestu a postup vysetrovatelov a prokuratora su pre mna tazko pochopitelne. Napr. to, ze prokurator anilen nenavrhne odobratie VO cloveku (nezakaze viest MV), ktory ma priemerne 1 priestupok kazde dva mesiace a umyselne zrazi cyklistu. Alebo to ze vysetrovatelia odmietaju zabezpecit viadeozaznami, ktore som musel telefonicky sam zhanat. Alebo ked mi jeden povie, ze sa mam radsej snazit z vinnika dostat peniaze a druhy, ze to sme si mali vyriesit na mieste a nie ich s tym otravovat. Mne neslo primarne o peniaze ale o to aby som toho vodica uz nestretol v aute a zopakoval si autoskolu, idealne so psychotestami a mozno odvykackou.
Ked mi skonci karantena zbehnem este za pravnikom ohladne mojej ujmy. Sudit sa ale o peniaze s niekym, kto zije z rodicov a nechce mi dat ani euro asi nebude mat zmysel.


Bohuzial na Slovensku je to tak... Clovek si v tejto svojstojnej republike moc nepomoze ked sa dostane do problemov, pokial nema kontakty alebo peniaze.
27.07.2022 - 12:21:40
00
K zopar myslienkam z poslednych X>3 stran,autorov necitujem:
- zhorseniu spravania vodicov napomahaju o.i. aj rozne elektronicke hracixky (mobily, multimedialne touchscreeny,...) ci asistenti (nehovoriac o nevyjazdenosti)
- radsej budem proti neprávosti bojovat ako proti veternym mlynom, namiesto podvolenia sa 'je to tak' ci hladania vplyvnejsich znamych a silnejsieho psa. Sance na uspech su mozno nižšie, ale ten pocit...A 'divoky zapad' sa nezrusi sam.


Nejake aktualne zo severoIT dopravy:
- znacka MPR je veeelmi voliteľný doporucovaci signal, zväčša v zmysle 'o kolko tu MPR netreba prekročiť' (teda jazdi sa dvojnasobok,na 50 70-80-100)
Samozrejme miestni vedia,kde su radary (a vdaka navigaciam aj nemiestni...)
- dostatocny rozumny odstup z miestnych (IT spz) dodrzi tak max 30-50%, cudzinci povacsinou ok (asi nechcu komplikacie v zahranici, viac davaju pozor)
Niektoym padne zatazko posunúť rukou o 5 cm, jazdia svoju nezmenenu stopu,i***ti.

(Nejak som si odvykol, po par rokoch)

Drzim palce Zigo
27.07.2022 - 23:09:28
01
Šoféri na Slovensku vo všeobecnosti sú veľmi zlí šoféri. Nepriznáme si to, myslíme si, že sme superkráľi ciest, výborní šoféri, ale nie, nie sme. Iba nám chýba porovnávanie s dobrou šoférskou kultúrou.
Sme nepochybne jedni z najhorších šoférov v EÚ. Je v tom veľmi zlá výchova v rodinách, veľmi nízka kultúrnosť národa ako takého, veľmi nízka úroveň autoškôl, tradičná nedôvera vo verejné autority, veľmi nízka kvalita verejnej správy a ďalšie vplyvy.
Veď už napríklad len to, ako často ľudia nepoužívajú smerovky. V podstate sa nedodržiava maximálna povolená rýchlosť. Drvivá väčšina šoférovej keď na ceste vidí značku Práca na ceste, tak nepustí nohu z plynu a spomalí len vtedy, keď im práce fyzicky bránia v rýchlej jazde, oveľa častejšie ako v západnej Európe vidíme na sedláka zaparkované autá v zákazoch státia či na miestach, kde to zakazujú iné predpisy, Slovenské autoškoly málo učia princípy jazdy bezpečnej pre všetkých účastníkov, nie iba pre mňa ako vodiča ,.. atď atď atď.
Slováci veľmi málo cestujú, resp. cestovanie do zahraničia je na Slovensku najmä cestovanie bez áut do rekreačných rezortov. Tam však nevidia, ako vyzerá jazdenie, bežné v civilizovanejšej krajine. Hádam každý, kto ide autom na západ - za rodinou, za prácou, na výlet, ale teda skrátka nie do rezortu ale do normálnych miest, kde žijú a pracujú ľudia, vidí, že keď je niekde tridsiatka, tak sa tam jazdí tridsiatkou, že keď odbočujem, tak dám blinker, že keď vidím cyklistu, tak mi v hlave bliká kontrolka, keď vidím maníka v oranžovej veste, tak neprefrčím meter od neho stošyridsiatkou atď atď.
28.07.2022 - 07:41:42
014
Preliezol som na aute polovicu Európy, Británia, Nemecko, Francúzsko, Španielsko, Rakúsko, ale aj Balkán ako Čierna hora, Rumunsko, Srbsko, Bulharsko, Albánsko. Slovenský vodiči nie sú o nič lepší, či horší ako všade inde v rámci Európy. Viac ako polovicia ciest bola po okreskách, mimo dialnic. To len na Slovensku si stále ľudia myslia, že u suseda je tráva zelenšia.

P.S. nezabudnite ma za to zhejtovať, lebo to nesedí do teórie, že slovenský vodič = masový vrah s IQ húpacieho koníka, čo si kúpil vodičák, a je neschopný šoférovať aj šlapacie autíčko.
28.07.2022 - 08:37:47
05
Npariklad take Polsko je na tom omnoho horsie ako Slovensko tam je to divoky zapad pre vodicov, maximalne rychlosti su skor odporucanie nez nieco co sa tam dodrziava. Ale odporucam ist sa previest do Severskych krajin ako Finsko, Svedsko, Norsko. Tam tie auta podla mna klakson ani nemaju. Nikto sa nikam neponahla nikto nikoho nepredbieha a kazdy dodrziava maximalne rychlosti. Na prechode ti zastavia hned ako sa k nemu priblizis. Tu sa kazdu stazuje na neodhrnute cesty. Finske cesty su celu zimu pod ladom ziadna sol, posypane len krizovatky alebo kopceky a paradoxne sa tam viac ludi vybura v lete ako v zime. Cize urcite u niektorych susedov je trava zelensia.
28.07.2022 - 09:10:00
06
Jano1987 napísal:
Preliezol som na aute polovicu Európy, Británia, Nemecko, Francúzsko, Španielsko, Rakúsko, ale aj Balkán ako Čierna hora, Rumunsko, Srbsko, Bulharsko, Albánsko. Slovenský vodiči nie sú o nič lepší, či horší ako všade inde v rámci Európy. Viac ako polovicia ciest bola po okreskách, mimo dialnic. To len na Slovensku si stále ľudia myslia, že u suseda je tráva zelenšia.

P.S. nezabudnite ma za to zhejtovať, lebo to nesedí do teórie, že slovenský vodič = masový vrah s IQ húpacieho koníka, čo si kúpil vodičák, a je neschopný šoférovať aj šlapacie autíčko.

Áno, toto je ďalšia vlastnosť slovenských vodičov ako obhajovať svoju nedokonalosť za volantom, klasický ačohentizmus. Namiesto toho aby bola snaha sa niekde posunúť v správaní na cestách doma, tak sa odvolávať, však nie sme o nič horší ako inde vo svete.
28.07.2022 - 09:12:10
011
JOLI napísal:
Áno, toto je ďalšia vlastnosť slovenských vodičov ako obhajovať svoju nedokonalosť za volantom, klasický ačohentizmus. Namiesto toho aby bola snaha sa niekde posunúť v správaní na cestách doma, tak sa odvolávať, však nie sme o nič horší ako inde vo svete.


Ty mas problem s citanim s porozumenim ? Jano neobhajoval SK vodicov, len reagoval na Jarohove klamstva
28.07.2022 - 09:26:57
02
Nijaky acohentizmus to nie je, to len ty si nejaky slany, Joli :)
28.07.2022 - 09:29:22
00
tieto slovenske preklady americkych vyrazov su strasne
28.07.2022 - 09:48:09
00
Nechápem ako sa môžme hádať s s naším Janom veď ten všade bol všetko videl a všetkému rozumie.
Taký náš truhlík.
28.07.2022 - 10:07:16
00
vlastoch napísal:
Ty mas problem s citanim s porozumenim ? Jano neobhajoval SK vodicov, len reagoval na Jarohove klamstva


Odporúčam zmeniť výrazivo.
28.07.2022 - 10:16:16
00
vlastoch napísal:
Ty mas problem s citanim s porozumenim ? Jano neobhajoval SK vodicov, len reagoval na Jarohove klamstva

Ako inak mám chápať Janovu vetu
Slovenský vodiči nie sú o nič lepší, či horší ako všade inde v rámci Európy.

Že ich štýl sa jazdy sa vyrovná talianskemu alebo nemeckému šoférovi? Alebo, že ich štýl jazdy je rovnaký doma ako aj v zahraničí? Lebo práve túto druhú otázku vnímam, že sú úplne zosratý a poctivo dodržiavajú rýchlosť, odstupy a dokonca aj niektorý púšťajú chodcov na prechode. Ale stačí prejsť prechod BA-Jarovce a už sú to geroji za volantom.
28.07.2022 - 10:36:32
00
SimonSvk akú majú legislatívu s prechodmi pre chodcov vo vami spomínaných severských krajinách? Nemajú tam náhodou absolútnu prednosť? Takže sa porovnávajú 2 rôzne právne úpravy. Asi žijem v zlej krajine, ale ani tu sa netrúbi každých 5m, ozaj sa trúbi málo.

JOLI každá krajina má svoje špecifikum čo sa týka šoférov. Je nemožné porovnávať talianskeho či švédskeho šoféra. Tak isto ako je nemožné porovnávať šoférov už len v rámci Slovenska. Inak na tom bude človek, čo celý život jazdí medzi Stakčínom a Novou Sedlicou, inak človek, čo jazdí prevažne v BA. Úplne iné podmienky.
28.07.2022 - 11:08:14
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up