lubo.k napísal:
Ak tym mieris k tomu ze si vymyslam tak ti to podrobnejsie napisem.


Si vedľa, toto som nikde nespochybnil. So svojim časom, autom a peniazmi samozrejme nakladáš ako uznáš za vhodné ty, ja som iba popísal dôvody prečo je to (z môjho uhľa pohľadu) iracionálne, to je všetko :)
31.07.2022 - 20:46:00
02
Pridám sem stanovisko aj z pohľadu manažmentu. Asi nebude úplne také, ako by ste chceli počuť a úprimne by som bol rád ak by sme vedeli fungovať so 100% spokojnosťou zákazníkov ALE:

- máme kapacitu predajcov, ktorá je rozumná na vybavenie drvivej väčšiny zákazníkov v rozumnom čase a v maximálnej kvalite. Cez víkendy nastávajú peaky, kedy kapacita dočasne nestačí, je to zväčša okno 30 min až 2 hodiny kedy máme nával a skrátka sa musí troška čakať. tieto peaky nevieme ustriehnuť a nastaviť na ne viac personálu, lebo stačí napr. jeden zákazník, ktorý vyskúša 20 tretier (áno, aj takí sú) a predajca s ním strávi 2 hodiny. Nevieme teda, ktorú sobotu či pracovný deň sa zídu zákazníci, ktorých konštalácia je taká, že potrebujú na dlhšie viacerých členov predajného teamu. 3 predajcovia + 1 servisák, teda 4 ľudia by mali byť na predajni k dispozícii počas otváracích hodín každý deň, ak nie sú vyťažení pomáhajú s inými vecami v rámci firmy. Takže kapacita je nastavená ekonomicky a racionálne a bohužiaľ v peakoch sa stane, že človek musí na vybavenie chvíľu počkať. Jedna rovina je teda ekonomika, druhá fakt, že kvalitný predajca nerastie na každom strome a nemáme ich neobmedzené množstvo. Verte, že ak by sme to vedeli tak osobne prídem a povenujem sa Vám a zmiernim tlak na predajňu a zvýšim spokojnosť zákazníkov. Čiže áno, je faktom, že môžete prísť do iného shopu, kde nebude nikto alebo minimum ľudí, odchytí si Vás šikovný zanietený predajca a odídete so super pocitom a nákupom. U nás takto dokážeme vybaviť väčšinu zákazníkov avšak sú tu momenty, kedy to tak nie je. Som ale presvedčený, že robíme maximum pre spokojnosť a máme správny prístup.

- správanie predajcov - snažím sa team mať vyškolený tak, že pri príchode sa minimálne pozdraví a opýta, či nepomôže. Toto by sa malo udiať vždy, samozrejme ak je peak a ľudia kmitajú, môže sa stať, že pozdraviť a opýtať sa nemá kto, resp. si pri práci predajca nového zákazníka nevšimne. Toto neberte ako znak neúcty, sám viem, že niekedy je toho veľa. Myslím, že staff v Hrádku aj v Ba máme vychovaný dobre a slušne a určite by nemali nastávať situácie, kedy zákazník odchádza s pocitom, že bol predajca nepríjemny či neochotný. Na tieto recenzie som háklivý a ak je hociaký náznak, interne to riešime.

- správanie zákazníkov - koľko ľudí, toľko chutí. niekto má rád ak ho obskakujú, niekto má rád kľud, niekto chce skúšať, niekto ide na istotu. Viem, že niekto môže mať problém s tým, že ho predajca neosloví, je veľa zákazníkov, ktorí po prvotnom oslovení nechcú asistenciu ale ozvú sa neskôr, je aj skupina, ktorá sa neozve vôbec a odíde. Tuto mám asi jedinú dobrú radu, ak od predajného teamu niečo chcete, opýtajte sa a určite Vám kolega pomôže alebo príde hneď ako sa uvoľní. Aj keď to niekedy môže znamenať cestu po schodoch dole, lepšiu radu dať neviem.

Záver - práca v obchode prináša množstvo situácií a je samozrejme naším cieľom vybaviť zákazníkov k ich plnej spokojnosti. Viem, že na MTBIKER sú kladené vysoké nároky a tým, akú pozíciu máme je latka postavená vysoko. Určite oprávnene, na druhej strane musíme troška naše fungovanie postaviť do reality, ktorá nie je ideálna. Takže áno, viem, že nie všetko je 100% času ideálne, na druhej strane prosím aj o pochopenie či aktivitu Vás, našich zákazníkov. Ponúkame jednoznačne najširšiu ponuku cyklo sorimentu na Slovensku a máme špičkové služby, servis a web, na ktorých zdokonaľovaní neustále pracujeme. Tento úspech a status má však aj troška odvrátenú stranu a aj keď nie je niečo 100%, určite nás spätná väzba posúva dopredu a ďakujeme za ňu.
01.08.2022 - 14:45:16
017
Takú situáciu, že traja predavači a v predajni milión ľudí, pritom jeden kričí, že máte toto Lko a rýchlo, lebo zle parkujem, druhý sa trepe do kabínky s ridžbegom napriek cedulke nie so psom, dve deti behajú a pískajú pískatkami čo im rodičia kúpili kým si vyberú bike, piati chcú platiť, dvaja kukať do B2B či má distribútor dostupný tovar vo farbe a veľkosti a môžeme objednať, jeden chce riešiť reklamáciu, dvaja simultánne skúšajú už desiate tretry, ďalší chce ísť von skúsiť, či fotochromatické okuliare fotochromatizujú a nedajboh ti treba ísť na wecko alebo o tretej na obed, lebo už vidíš kadejaké mandaly pred očami, to pochopí naozaj len ten, kto to zažil alebo rodičia pätorčiat :D :D bavilo ma vždy vysvetľovať a skúšať a hľadať produkt so zákazníkom ale tieto nápory som nedávala lebo každý na teba kuká, že teraz ja sa chcem spýtať :D :D
01.08.2022 - 15:44:07
09
Tak zas prrrr. Keby to takto bolo pravidelne asi by sme mali stale menej zakaznikov aj personalu. :-) Ono je to ako vravim vacsinou v pohode, aj vikendy su niekedy take, ze je super flow a ludia prichadzaju a odchadzaju a sice sa clovek nezastavi, ide to paradne.
01.08.2022 - 16:21:29
01
To som vytiahla spomienky z archívu na pár kritických dní spred vyše 10 rokov, na ktoré sa nedá zabudnúť ale už len s úsmevom sa na ne spomína :) nie od vás samozrejme, a jasné, že tak nevyzerá bežný deň a verím, že aj u vás je 99 % dní v pohodičke. Držte sa.
01.08.2022 - 16:47:12
00
Este popracujte na zbytocnych igelitovych sackoch, neviem ci nastal pokrok ale meno a cislo obj. uz nebolo nalepene na sacku ale iba vlozene vnutry.
01.08.2022 - 16:56:47
10
Ahoj bobris ,väčšie objednávky vkladáme do papierových tašiek. Tie mänšie bohužial do sáčkov. Taktiež kozmetiku a výživu musíme nejako ošetriť kvôli poškodeniu. V najbližšej várke objedávok baliaceho materiálu pridám papierové sáčky. Určite budú použitelne pri XY osobných odberoch, no plastu sa(aj keď by sme chceli) nezbavíme uplne. V tomto smere sa tiež chceme posuváť stále ďalej. Spomeniem napríklad papierovú tašku, papierovú lepiacu pásku, zaobstarali sme si skartovačku kartónov, ktoré následne používame ako výplň do balíkov, bio čistička na servise ... Každopádne vďaka za spatnú väzbu a pokusime sa o zlepšenie.
02.08.2022 - 11:24:37
07
No nejako by to chcelo poriesit, lebo v podstate u mna je to jednorazova vec. Objednane veci zo sacku doma vylozim. Mam ich doma odlozenych uz dost a aj tak skoncia asi v kosi.
02.08.2022 - 13:52:12
00
Do kontajnera na plasty PATRIA:
Neznečistené, stlačené alebo zošliapnuté nezálohované PET fľaše z nápojov, kelímky z jogurtov a nápojov, prázdne plastové obaly z liekov, plastové a mikroténové vrecká, baliace fólie, polystyrén v menšom množstve (obal z mobilu, fotoaparátu a pod., veľké kusy ako výplne škatúľ na televízor, práčky a pod. patria na zberný dvor), tégliky z jogurtov, obaly z CD, obaly z pracích a a čistiacich prostriedkov a kozmetiky. 

Tak neviem v com vidite problem. A o akom koši pises ;)
02.08.2022 - 13:53:59
03
Asi mu ide skôr o to ze cim menej sa budu pouzivat tym menej sa budu vyhadzovat a vyrabat...
02.08.2022 - 14:36:42
02
ok, ale vsak vidis vyjadrenie MTBikeru ze uz to zredukovali a budu redukovat. neda sa to hned. my tiez vacsine zakaznikov na ich vyziadanie redujume plasty. ale napriklad PE pena ktora sa dava do urcitych baleni vacsich a tazsich vyrobkov sa neda nahradit papierom. takze nieco je stale plast ale 95% uz balime len do papiera.
02.08.2022 - 15:12:30
01
uz ideme do detailov, neviem ci papierova nalepka na folii je este recyklovatelny plast. Ja to hadzem do plastov. Priklad: mam objednane dvoje platnicky a pridem si preto do hradku tak mam to v sacku, v tom sacku to vydrzi 15min, to je cesta z predajne dom. dalej ten sakel nepotrebujem. Je mi jasne ze na predajni nie je iba moja objednavka. Keby to chlapci mali v sacku na predajni a pri vydaji to vybrali a nechali si ho na dalsie objednavky, bolo by to asi lepsie.
02.08.2022 - 16:51:59
02
Ako aj my doma separujeme, ale fakt to tu niektorí hrotíte kvôli sáčku. Veď hodím to do plastov a hotovo. Na svete sú onakvejší znečistovatelia ktorí majú pekne v paži nejakú ekológiu. Nejaký obalový materiál je kvapka v mori.
02.08.2022 - 17:01:38
02
No hlavne predpokladám, že používajú čo im príde od dodávateľa, sú v tom balené veci ktoré predávajú, nekupujú to extra. To isté robím ja. Použijem to ďalej keď posielam balíky a točí sa to dookola až kým to niekto nevyhodí.
02.08.2022 - 19:55:55
00
LMS napísal:
Ako aj my doma separujeme, ale fakt to tu niektorí hrotíte kvôli sáčku. Veď hodím to do plastov a hotovo. Na svete sú onakvejší znečistovatelia ktorí majú pekne v paži nejakú ekológiu. Nejaký obalový materiál je kvapka v mori.

Gratulujem k acohentizmu ako z ucebnice....FML
A aj vdaka takemuto pristupu sa mame ako sa mame - plasty vsade.
04.08.2022 - 15:07:02
05

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up