hej, to isté som počula pri nástupe odpružených vidlíc, hydraulických bŕzd, ... :lol:
31.07.2022 - 12:02:08
02
tak je rozdiel zoservisovať vidlu alebo brzdy a stráviť pol dňa pri "banalnej" výmene bowdenu s tým že treba rozobrať pomaly polku bajku len preto že je pekene schovaný a nevytŕča ani milmeter...
31.07.2022 - 12:11:33
03
Sikovny servisak najde sposob ako spravit co treba a necha si za to adekvatne zaplatit. Aj keby to malo trvat tri dni. Furt je to iba praca, ktoru treba urobit. Hundrat mozu max. zakaznici, pre ktorych to moze byt drahe, ale to uz je ich problem s akym kramom dosli do obchodu. Zbytok su spekulatni a lenivci, ktori budu hundrat na vsetko. Poznal som jedneho servisaka, ktory nadaval na ebiky, ktore maju baterku integrovanu v rame, nie iba prichytenu ako bidon :D
31.07.2022 - 12:13:54
07
takze diamond shape, ako konstrukcne vpodstate najpevnejsi, najstabilnejsi a najjednoduchsi dizajn bicykla ktory si presiel za pomaly 200r roznymi "genialnymi nadcasovymi" novinkami ktore ho nepochybne nahradia ale stale je tu vpodstate len diamond shape, nieje dostatocne nadcasovy?

"unique does not necessarily mean useful"
31.07.2022 - 12:54:31
02
načo robiť veci jednoducho a funkčne keď to ide aj zložito a "funkčne"
31.07.2022 - 12:58:17
03
stanos4 napísal:
takze diamond shape, ako konstrukcne vpodstate najpevnejsi, najstabilnejsi a najjednoduchsi dizajn bicykla ktory si presiel za pomaly 200r roznymi "genialnymi nadcasovymi" novinkami ktore ho nepochybne nahradia ale stale je tu vpodstate len diamond shape, nieje dostatocne nadcasovy?

"unique does not necessarily mean useful"

Osobne som si nevšimla, že by sa téma spochybňovala "diamond shaped" rámy. Bavíme sa však o celoodpružených e-bajkoch. Nové moderné celoodpružené e-bajky našťastie nebudú postavené na "nadčasových" diamond shape rámoch. Budú mať čoraz viac spoločné rysy s motorkami a vďaka karbónu a ďalším moderným materiálom sa majú dizajnéri viac možností ako v časoch keď cyklopriemyslu dominovali kovové trubky a väčšina bajkov bola bez odpruženia, alebo neskôr s odpruženou vidlicou. Napríklad nové motory nebudú iba "prívesok", ktorý sa primontuje na rám. Časom to bude nosná súčasť rámu. Už teraz stredové motory zahŕňajú v sebe stredové osy. Časom môže byť súčasťou motora aj integrovaná nevymeniteľná batéria a spolu budú tvoriť nosnú časť rámu.
31.07.2022 - 18:08:23
03
Ja uz som si davno vsimol, ze sme strasne konzervativny narod. Vidim to na viacerych forach ked pride nieco nove. Ci su to auta, biky, nabytok alebo stavebny material. To sa bude kazit, to bude drahe a tak dalej. Nekonecne upitchovany narod proste.
31.07.2022 - 18:38:57
015
Kristina napísal:
Osobne som si nevšimla, že by sa téma spochybňovala "diamond shaped" rámy. Bavíme sa však o celoodpružených e-bajkoch. Nové moderné celoodpružené e-bajky našťastie nebudú postavené na "nadčasových" diamond shape rámoch. Budú mať čoraz viac spoločné rysy s motorkami a vďaka karbónu a ďalším moderným materiálom sa majú dizajnéri viac možností ako v časoch keď cyklopriemyslu dominovali kovové trubky a väčšina bajkov bola bez odpruženia, alebo neskôr s odpruženou vidlicou. Napríklad nové motory nebudú iba "prívesok", ktorý sa primontuje na rám. Časom to bude nosná súčasť rámu. Už teraz stredové motory zahŕňajú v sebe stredové osy. Časom môže byť súčasťou motora aj integrovaná nevymeniteľná batéria a spolu budú tvoriť nosnú časť rámu.


no nechajme sa prekvapit. Karbon a ine "moderne materialy" su tu uz desiatky rokov. Ale uprimne, ozaj neviem v com sa bicykel bude cim dalej tym viac podobat motorke, pokial z toho nespravis motorku s pedalmi na ozdobu - ano, aj take su, vidavam ich bezne, a presne preto ich nazyvam motorky s pedalmi na ozdobu, kedze pedalovanie na nich je len pro-forma aby splnali zakonne normy, ale clovek ich realne vpodstate vobec nepohana.

Ono totizto diamond shape nieje preto, ze inaksi tvar sa neda spravit, to sa da uz veeeelmi davno a na specificke ucely ako nepochybne vies sa aj robieva(l). Problem je, ze ci uz vyrobne naklady (napr. "organicke tvary") alebo kopa inych parametrov je nevyhodna az (masovo) nerealizovatelna pre tie "nadcasove" tvary/materialy. Cize ano, ked teba zenu dopredu "dizajnove veci", tak to budes vidavat nove. Uprimne, ale necakam ze najblizsie desatrocia nastane masova revolucia tvaru bicykla (pri chapani bicykla ako stroja pohananeho ludskou silou nohami). Ale vsak mozno sa mylim :)

p.s.: ozaj nemyslim ze toto ma nieco spolocne u mna s konzervativnostou
31.07.2022 - 18:53:42
02
No aka pekna debata sa rozputala po tej 3D skice.. a ci nieco nove ci klasika...? vzdy je to na rozhodnuti zakaznika co uprednostni. Slovakov by som radil medzi klasikov, seba medzi odvazlivcov ochotnych vyskusat aj nieco nove..:)
31.07.2022 - 21:00:24
00
https://www.unno.com/dash/
"hand"crafted in China :x

www.unno.com
01.08.2022 - 15:48:53
02
Nj, pokrok nezastavis :D , uvidime :)
Btw, ale teda inovativci, kedy konecne bude inovovane koleso ? Uz je tu s nami pomaly par storoci, neni cas to zmenit ? Kto sa ma stale pozerat na to iste :) A zle sa s nim okrem ineho jazdi po podvaloch. Lepsi , napaditejsi , inovativnejsi je napr. stvorec. S nim sa po podvaloch jazdi vyborne. Mozno trochu problem s pneumatikami, ale tak zakaznik si priplati rad. To pisem na margo toho, ze jedni su konzervativni nadavaci a druhi zozeru aj seno a zaplatia si za ako za kaviar.
01.08.2022 - 16:13:40
01
marecej napísal:
https://www.unno.com/dash/
"hand"crafted in China :x

Zaujímavé, že na to aby mohli začať vyrábať 3 veľkosti a nie len jednu museli presunúť výrobu do Ázie. Takže si "polepšili" ;)
01.08.2022 - 21:30:21
00
nj, tak ale aspon su uz tie ich bicykle lacne a netreba na ne cakat :rofl:
01.08.2022 - 21:37:58
00
Na Pinkbiku majú fotky, kde je vodítko reťaze uchytené hrdzavym šróbom :-)
01.08.2022 - 21:46:49
00
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/road-bikes/cervelo-s5-force-etap-axs-review/?fbclid=IwAR0IJ19NcV85VfZrs82dXUuJ5grqZEF4Q7lBhNhI-rNk32ozkzCDB9_bmPA

Neviem ci to tu uz bolo. "Len" EUR €10,199.00.

Prílohy:

Capture.PNG
Capture.PNG 41.91 KiB thumb_up0thumb_down

04.08.2022 - 15:14:06
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up