Je to velmi uzitocne na okreske ktoru nepoznam, dvojnasobne v noci na okreske ktoru nepoznam a trojnasobne na horskom priechode v noci ktory nepoznam. Na dialnici je to samozrejme takmer zbytocne. Ale vtipne je, ze to tu hejtuju ti, co to zjavne nikdy ani nevyskusali a teda nevedia o tom vobec nic. Zasadne to zvysuje bezpecnost kedze clovek vie dopredu, ze pride zakruta, aj ked ju este ani nevidno. Tym padom vie napr. zacat brzdit motorom v case, kedy by bez
mapy este ani netusil, ze nejaka zakruta bude a teda by drzal nohu na plyne alebo mal tempomat. Cize to vlastne moze aj prispiet k nizsej spotrebe / emisiam a nizsiemu opotrebeniu brzd. Samozrejme za predpokladu, ze tu mapu niekto nepouziva ako spominaneho navigatora v rally. Vtedy to prispeje k vyssej spotrebe / emisiam a vyssiemu opotrebeniu brzd.
Ale bezpecnost to zvysi aj v tomto pripade.