Prílohy:
Komentár súboru: Prvá časť trasy viedla po skoro všetkých lesných cestách na Zárubách. Pohľad z vrchnej severnej cesty, šlapateľná v obidvoch smeroch. Smer V-Z sa mi zdá ľahší a zaujímavejší. Vidieť obec Buková.
Komentár súboru: Spodnou lesnou cestou späť a po plynovode dole. Vidieť blízky Trstín a vzdialenejší Považský Inovec,
Komentár súboru: Pod Starým plášťom, vpravo Geldek-Jelenec.
Komentár súboru: A podhľad zo sedla na Geldeku-Jelenci. Plne zjazdný chodník na fotke je určite jedným z TOP výhľadových zjazdov v MK. Vľavo Vápenná.
Komentár súboru: A pohľad z jednej jej ciest. Škoda, že fotka nezachytila tú pohodu a krásu, ktorá tu vládla. Príjemne jemné stúpanie od asfaltky, cesta plne zjazdná. Dlho som tu nebol. Vpravo vykúka Vysoká.
Komentár súboru: Cesta končí na jednej z najkrajších MK "vysokohorských" lúk. Veľké paseky pod Vápennou (vrchol s rozhľadňou v strede fotky). Kedysi tu rástlo plno divozelu, ale podobne ako na Klokoči, všetko vyschlo. Odtiaľto sympatickým chodníkom popod Malú Vápennú. Takisto zjazdný.
Komentár súboru: Lúky medzi Sološnicou a Plaveckým Podhradím. Keďže ešte bolo svetlo aj dosť síl, späť hore na Vápennú. Úvodný úsek žltej značky nad vysielačom Červenica sa šlapal teraz ľahšie ako kedysi na 26".
Komentár súboru: Ešte zostávalo trochu svetla, tak som trasu mierne predĺžil. Kolovrátok. Aké to tu mohlo byť pred desiatkami rokov, keď tu bývali Huncokári a ešte tu končila aj lesná úzkokoľajka z Majdánu.
Komentár súboru: A práve úzkokoľajka ukončila dnešnú trasu. Kde v MK by sa dali nájsť pozostatky vo forme koľajníc? Skôr nikde, ale Suchá dolina je výnimka. V strome vrastená koľaj. V týchto miestach mala končiť trasa lesnej železničky z P. Mikuláša, zárezy väčšej časti trasy sú stále viditeľné. Najlepšie pod Báborskou, avšak jedná sa o jednu z najmenej známych trás, keďže sa nezachovalo veľa archívnych dokumentov. Rovnako trasa sa pod Pohanskou stráca a je ťažké ju ďalej sledovať.