Nechcel som písať, lebo sme už trochu off topic.
Ale súhlasím s orvaq.
Keď si každý povie, ved však je to len jeden sáčok/obal/fľaša tak tu budeme za chvíľu po členky v plastoch. Každý by mal začať od seba.
Aj keď si myslím, že Zerowaste je z dlhodobého hľadiska neudrzatelne, treba plasty obmedziť.
PS : možno by sa uzivila téma recyklovanie /Zerowaste atď.
05.08.2022 - 07:40:27
02
orvaq napísal:
Gratulujem k acohentizmu ako z ucebnice....FML
A aj vdaka takemuto pristupu sa mame ako sa mame - plasty vsade.


Pil si? Vďaka akému prístupu? Obávam sa, že plačeš na nesprávnom hrobe. Napísal som že doma odpad triedime tak nechápem čo tak napajedilo tvoje greto-grínpís srdiečko. Vysvetlenie aj pre Teba. Narážal som na to že tu niekto rieši jeden sáčok, ktorý mtbiker určite nedokupuje, ale iba preposiela balenia od dodávateľov a pritom nadnárodné koncerny nie sú kontrolované ani postihované za znečistovanie v xxxxxxx-násobnom rozsahu.
A mohli by sme pokračovať napr. takou buzeráciu na EK, kde chudák čo žije od výplaty do výplaty príde o auto za pár korún, lebo mu vraj dymí, ale na nové nemá a pritom len taká Lufthansa urobí iba za jednu zimu 18.000(!!!) prázdnych letov len aby dodržala európske (určite super ekologické) predpisy, nehovoriac o amerických alebo ázijských producentoch emisií.
05.08.2022 - 08:51:41
04
Fakt ale nechápeš že zasa tu vypisuješ acohentizmus ako Brno? Je to presne tak ako ti Orvaq napísal ...
05.08.2022 - 09:50:44
03
Ja myslim ze ten tvoj ,,acohentizmus´´ je uplne v poriadku ak uz clovek zacal od seba. Kritizujete tu mtbiker za mikrotenove vrecko v objednavke a co ste urobili preto aby ti skutocni znecistovatelia spravili nieco pre ekologiu?
100 krat radsej acohentizmus ako pokrytectvo.
05.08.2022 - 10:16:19
04
Prosim kto su skutocni znecistovatelia? Mas na mysli tych najvacsich? A kde je ta pomyselna hranica skutocni / neskutocni znecistovatelia? Mas nejake info o tom co kto z tuna diskutujucich robil / robi pre ekologiu? Minimalne o mne asi nevies nic takze je to iba spekulacia.
A ako uz ivast napisal - z jednoho acohentizmu do druheho. Tu asi unika pointa alebo niekto nerozumie tomu pojmu.
05.08.2022 - 10:28:11
00
Mudrunkavi ludia obcas hovoria, ze ak chces zmenit svet zacni od seba a ono to ma istu logiku.
05.08.2022 - 10:38:01
02
LMS napísal:
Ako aj my doma separujeme, ale fakt to tu niektorí hrotíte kvôli sáčku. Veď hodím to do plastov a hotovo. Na svete sú onakvejší znečistovatelia ktorí majú pekne v paži nejakú ekológiu. Nejaký obalový materiál je kvapka v mori.

obalový material je snad to najhorsie co moze byt a nie kvapka v mori. a ked uz hovoris o velkych znecistovateloch ak si v obchode prestanes navsetko brat sacok obchod ich nebude musiet tolko kupovat od dodavatelou a ty ich nebudu kupovat od vyrobcov tak ich vyrobca bude produkovat menej. ciže najvecsi znecistovatelia su v podstate bezny ludia.
to že to separujes je chvalihodne ale problem to nijak neriesi
05.08.2022 - 11:39:29
03
Napriek tomu, že som verným fanúšikom a propagátorom Mtbikeru, prístup po poslednej objednávke ma nemilo prekvapil. Dňa 01.07. som urobil väčšiu objednávku. Celkom ma prekvapilo, že prehadzovačka za 650eur nebola v originálnom balení, ale iba zabalená v plastovom sáčku, ale keďže si na krabičky ozaj nepotrpím a prehadzovačka vyzerala nepoškodená, povedal som si nevadí. Hneď v ten deň pri montáži som si však všimol, že v plastovom vrecku chýbalo celé príslušenstvo (t.z. Di2 nástroj, gumová krytka, plastový klip a manuály). Hneď som kontaktoval zákaznícku podporu, odkiaľ mi prišla odpoveď od dodávateľa, že v krabičke pod návodmi nájdem všetko príslušenstvo a keď som to vyhodil, tak bohužiaľ. Opätovne som kontaktoval zákaznícke centrum Mtbiker s tým, že žiadnu krabičku a teda ani návody a príslušenstvo som nedostal a zaslal som aj fotografie balenia. Odvtedy prešiel mesiac a ja nemám ani chýbajúce časti a zo zákazníckej podpory nikto nereaguje na moje správy.
Veľký pozor pri preberaní tovaru, treba poriadne skontrolovať obsah, inak máte smolu a ku veciam za ktoré ste si riadne zaplatili sa pravdepodobne nedostanete!

Prílohy:

20220711_153700.jpg
20220711_153700.jpg 164.27 KiB thumb_up0thumb_down

08.08.2022 - 12:24:55
00
ifco Pardon, toto ma úprimne vytočilo lebo práve pozerám na to, ako prebiehala komunikácia z našej strany.... Po pravde netuším ako sa tá prehadzka dostala do sáčika. V každom prípade idem to preobjednať a realisticky v stredu to bude v BA na predajni. Tuto mi neostáva nič iné, len sa ospravedlniť za náš dvojitý fail. :/

EDIT: tak za prvé 3 minúty som zistil, že sa jedná o prehadzovačku, ktorá bola vo výstavnej sade, teda prvá várka v promo balení na predajne. My sme to následne naskladnili ako samostatné produkty, preto to neoriginálne balenie. Tam došlo aj k chybe, že diely patriace k prehadzovačke sa museli naskladniť do balenia inej položky. Takže aspoň vysvetlenie, ohľadom riešenia sa ozveme v stredu.
08.08.2022 - 12:59:45
01
Pridam moje skusenosti. Mam tu v shope 41 objednavok (takmer od zaciatku spustenia eshopu) a mozem povedat, ze nebol ani s jednou problem :y: Posledna dokonca prisla o tri dni skor a to som este na dalsi den pridal jednu vec do objednavky (to je skvela ficura), na ktoru sa muselo cakat.
Tiez som bol s bicyklom uz 2x v servise - posezonny komplet aj s vidlou a vzdy vsetko na jednotku, aj personal aj prevedena praca.
Za mna velka spokojnost a ked vam vydrzi takato uroven sluzieb, tak budem vas zakaznik do smrti :D
09.08.2022 - 10:49:37
20
Vďaka za feedback. Sme radi, ak nás pochválite, sme radi ak nám dáte relevantnú kritiku. Snažíme sa, učíme sa, zlepšujeme sa neustále a aj Vy, naši zákazníci na tom máte veľkú zásluhu. Samozrejme vždy zamrzí ak niečo nie je podľa predstáv alebo nevyjde, robíme aj chyby. Problémom ale vždy čelíme a nič nezametáme, takže by som na tomto mieste rád vyzval - ak je to na pochvalu, pochváľte nás, ak je to na zlepšenie, napíšte nám. Mňa osobne potešia obe spätné väzby lebo ak o probléme nevieme, ťažko s tým niečo urobíme. Mám potom vždy taký veeľmi dobrý pocit ak niečo zlé otočíme a je z toho nakoniec happy end: )
09.08.2022 - 16:57:45
08
ok tak dam aj svoje skusenosti mam ich dost, vcera som odklikol svoju 50 objednavku...bezne veci bez problemov, no pri kupe bicyklov by som zvazil zvysenu kontrolu...bike, ktory som objednaval pre oca prisiel s odpojenou sedlovkou..cize nasledovalo lovenie lanka v rame, ktore bolo rozstrapkane, cize cesta do mesta po nove lanko a servis na dobru polhodinu (vyriesene happy endom, dostal som kupon na dalsi nakup)...dalsi bike gravel premna, tam uz pre istotu vobec nezabalili sedlo so sedlovkou ? toto ma vtedy riadne nasralo, ale tiez vyriesene happy endom - kuponom....v podstate sa da povedat, ze inde uz nenakupujem...
10.08.2022 - 10:47:28
00
A ja že som jediný čo si toto všimol. Skvelý e-shop, dobré ceny, fajn predajne, dobrý personál, komunikácia ochota všetko. Ale príde na zložitejšiu vec alebo napr na bicykel a hneď kopa problémov. Áno, vždy to skončí happy endom a sú veľmi ústretoví. Ale nebolo by lepšie keby k tomu vôbec nedošlo?
10.08.2022 - 12:38:11
00
Bolo. bolo by to úplne super ak by všetko bolo ideálne a 100%. Ono je to ale asi daňou za množstvo a online predaj. Ak by si bike bral z predajne, eliminuješ, že niekto zabudne pribaliž sedlovku a sedlo. Ak bike vyskúšaš, tak vieš eliminovať chyby nastavenia (hlavne lacáky sa troška inak správajú na stojane a inak ak naň sadne 100kg chlap). A tak ďalej a tak ďalej.

lapaloma na Tvoj prípad si pamätám, bol to fail, napravili sme. Ak si vezmem, že aktuálne denne vybavíme 20-30 predaných bicyklov tak ak v týždni pri cca stovke bikov, čo odídu je s jedným/dvoma problém, máme mesačne pri cca 400 bicykloch do 10 bicyklov s problémom (reálne možno aj menej, lebo cez predajne, kde ide toho tiež veľa vieme riešiť nedostatky na mieste). Teda 8-10 ľudí max, ktorých musíme "vybaviť" a doriešiť je malé percento vybavených vecí. Kompletné bicykle sú najkomplexnejší a najzložitejší produkt, ktorý predávame, takže samozrejme najviac problémov riešime práve s nimi. Je to teda troška aj daň za množstvo a tlak na servis/skaldací team. Ak by to bolo tak, že riešime problém s každým druhým bicyklom tak samozrejme adekvátne reagujeme. Ešte krátko skočím k tomu, že pri preprave tiež dochádza určite k nejakým problémom, ktoré sa prejavia v nastavení, niekto to vyrieši doma, niekto s nami, takže možno reálne máme aj troška väčší problém ako registrujeme ale určite to nie je plošne zlé aj keď sa nájde množina ľudí, ktorí mali pri kúpe biku problém.
10.08.2022 - 12:56:50
01
to zase áno, pri mojom druhom bajku ste v podstate hneď sadli do auta naložili správny a večer som ho mal doma, toto treba vyzdvihnúť, že ak sa niečo stane tak viete urobiť aj zázraky :)
10.08.2022 - 13:15:21
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up