Bolo. bolo by to úplne super ak by všetko bolo ideálne a 100%. Ono je to ale asi daňou za množstvo a online predaj. Ak by si bike bral z predajne, eliminuješ, že niekto zabudne pribaliž sedlovku a sedlo. Ak bike vyskúšaš, tak vieš eliminovať chyby nastavenia (hlavne lacáky sa troška inak správajú na stojane a inak ak naň sadne 100kg chlap). A tak ďalej a tak ďalej.
lapaloma na Tvoj prípad si pamätám, bol to fail, napravili sme. Ak si vezmem, že aktuálne denne vybavíme 20-30 predaných bicyklov tak ak v týždni pri cca stovke bikov, čo odídu je s jedným/dvoma problém, máme mesačne pri cca 400 bicykloch do 10 bicyklov s problémom (reálne možno aj menej, lebo cez predajne, kde ide toho tiež veľa vieme riešiť nedostatky na mieste). Teda 8-10 ľudí max, ktorých musíme "vybaviť" a doriešiť je malé percento vybavených vecí. Kompletné bicykle sú najkomplexnejší a najzložitejší produkt, ktorý predávame, takže samozrejme najviac problémov riešime práve s nimi. Je to teda troška aj daň za množstvo a tlak na servis/skaldací team. Ak by to bolo tak, že riešime problém s každým druhým
bicyklom tak samozrejme adekvátne reagujeme. Ešte krátko skočím k tomu, že pri preprave tiež dochádza určite k nejakým problémom, ktoré sa prejavia v nastavení, niekto to vyrieši doma, niekto s nami, takže možno reálne máme aj troška väčší problém ako registrujeme ale určite to nie je plošne zlé aj keď sa nájde množina ľudí, ktorí mali pri kúpe
biku problém.