Dal si malo hviezdiciek. Toto ti prislo iba upozornenie, aby si to prehodnotil :-) (robim si srandu).
11.08.2022 - 20:25:54
01
Je to chyba systemu, vdaka za dobru pripomienku. Ide to na zoznam veci na doprogramovanie.
12.08.2022 - 10:05:01
01
Pri vernostnom systeme mi svieti,ze ak do 17.8. neurobim ziadnu aktivitu pridem o VIP. 15.8. som urobil objednavku a to upozornenie tam svieti ďalej. Objednavka je zaplatená, suma je zatial blokovana na karte. Rata sa to az po zaplateni a expedovani tovaru? Dakujem
16.08.2022 - 21:06:48
00
Dnes som pozeral kapsy pod sedlo a do rámu. Hľadal som kapsu na pod sedlo podľa kotvenia; ale filtre triediace podľa tohto parametra či objemu, či účelu apod. mi chýbali. Podľa výrobcu to vyberať nejde.
16.08.2022 - 21:32:52
00
Ahoj, StanoLevice, tato objednavka zo vcera sa uz do Tvojich bodov zapocitava, avsak aj napriek tomu plati, ze 17. 08. klesne pocet bodov pod 1000. Totiz, Tvoja objednavka z augusta 2020, ktora vypadne z dvojrocneho okna, bola vyssej hodnoty.

dees, suhlas, hodilo by sa to, podsedlove brasnicky nemaju vlastne ziadne atributy v tejto chvili a kym ich v ponuke bolo do 50, asi sa to dalo este ako-tak prejst pohladom. Pri dnesnej ponuke cez 200 produktov je to uz narocnejsie. To vsak plati o mnohych kategoriach v shope, chyba nam vela roznych moznosti filtrovania napriec shopom a casom ich budeme doplnat, je to vsak naozaj nadlho, robi to maly tim ludi a postupne prechadzaju kategoriami, casom sa urcite dostanu aj k podsedlovym kapsickam.
16.08.2022 - 21:45:11
01
Ďakujem
16.08.2022 - 22:34:15
00
Zdravim, pri mojej poslednej objednavke 582389 je v trackingu Packety nespravne zadane odberne miesto. Miesto v objednavke sa nezhoduje s miestom na trackingu - to je navyse do konca tyzdna zatvorene. Pisal som o cca. 9:00 aj na support cez spravu k objednavke, zatial bez odpovede, tak pisem aj sem. Vdaka.
17.08.2022 - 12:10:43
00
Dobrý deň, ahojte, minulý týždeň v akcii týždňa som objednal tretry, ktoré trochu tlačili, tak som sa rozhodol ich vymeniť za väčšiu veľkosť. Rozmýšľal som, že rovno spravím novú objednávku (čo teraz viem, že som mal spraviť), ale pri vypĺňaní vratkového dotazníka som zvolil možnosť, ktorá sa týkala mňa, teda nie vrátenie tovaru, ale "nesedí veľkosť, chcem vymeniť". Teraz mi prišlo vyjadrenie, že buď mi budú peniaze vrátené, alebo mám doplatiť cenový rozdiel do aktuálnej ceny. Tento postup... Neviem... chápem, že akcia skončila, ale v tomto prípade som očakával, že mi prídu väčšie tretry v pôvodnej cene, keďže je to stále pôvodná objednávka a doplatím len poštovné. Bolo by to win-win. Takto som si nechal poslať peniaze na účet a je to lose-lose. Vy ste bez objednávky a ja znova zháňam tretry :)
18.08.2022 - 15:37:54
00
a si si isty ze to ine cislo aj vtedy stalo rovnako? lebo mtbiker ma kolko krat rozne cisla za rozne ceny
18.08.2022 - 15:40:39
02
Sesulak zasielkovnu niekedy zmenime my a niekedy zasielkovna - ak je problem, pisem z mobilu tak neviem teraz narychlo identifikovat problem, urcite ale nejaky bude ak je to presmerovane.

tomy89 ano nie je to uplne idealne a user friendly ale mame akciu tyzdna na produkty, ktorych mame skladom desiatky/stovky a chceme sa ich zbavit. Ak by sme ti mali doobjednat neskladove tretry tak ideme do minusu. Takze nasa aktualna pozicia je, ze akcia plati na skladove polozky a zamena na neskladovu velkost je za beznu MOC. Tretier co si objednal sme v akcii predali vyse 50ks a ty si jeden z dvojice, ktora bude "nespokojna" lebo vymena bude za doplatok. Preto pisem aktualna pozicia, lebo v tejto chvili nam to takto dava zmysel, ze akciovu cenu chceme mat tak atraktivnu aby sme tie polozky zo skladu dostali. Ak chces, vieme ti tie tretry spravit za 75 €
18.08.2022 - 17:35:20
05
Zdravim... pochvala za rychle a promtne vybavenie objednavok! A maly navrh... mozno to uz niekto predo mnou spominal.
Pri priamej platbe za objednavku by veci urychlilo vygenerovanie QR kodu.. resp dat ako platobnu moznost priamo QR-ko...
Stacilo by mobilom cvaknut a bolo by uhradene...
18.08.2022 - 18:00:28
10
Boo_boo Uz som si bol pren, sice ho dorucili uplne do ineho miesta ako som pisal🤣, ale uz je namontovany👍
18.08.2022 - 18:24:48
00
Boo_boo napísal:
tomy89 ano nie je to uplne idealne a user friendly ale mame akciu tyzdna na produkty, ktorych mame skladom desiatky/stovky a chceme sa ich zbavit. Ak by sme ti mali doobjednat neskladove tretry tak ideme do minusu. Takze nasa aktualna pozicia je, ze akcia plati na skladove polozky a zamena na neskladovu velkost je za beznu MOC. Tretier co si objednal sme v akcii predali vyse 50ks a ty si jeden z dvojice, ktora bude "nespokojna" lebo vymena bude za doplatok. Preto pisem aktualna pozicia, lebo v tejto chvili nam to takto dava zmysel, ze akciovu cenu chceme mat tak atraktivnu aby sme tie polozky zo skladu dostali. Ak chces, vieme ti tie tretry spravit za 75 €


Jasné, tomuto argumentu úplne rozumiem. Mám ale silný pocit, že v tej akcii boli skladové veľkosti v tej istej cene ako tie "na objednávku". Ale istý si nie som, ruku do ohňa dávať nebudem :) Nevadí. Pekný deň všetkým.
18.08.2022 - 18:26:29
00
Ruku do ohňa za to nedam ani ja :) ale riešili sme to interne už dávnejšie a tie ceny by mali byť akciove iba na zľavnene produkty. Aktuálne to tak máme na tretry, ktoré sú v akcii. Každopádne ponuka platí tak ak by si ich chcel stačí napísať kolegyni.

Sesulak malo by sa to presmerovať do najbližšieho možného ak sa nedá na pôvodne zvolené, tak hádam iného miesta, nie mesta.

ddemo ten QR kód máme pri potvrdení objednávky pri platbe prevodom, tam to je v PDF, čo generujeme. Pri platbe kartou, resp. APPLE/GOOGLE pay je to bezpredmetne, takže ak zvolíš prevod, ten QR kód sa generuje do mailu, dám pripomienku, že by sa mohol generovať aj za potvrdenie objednávky.
18.08.2022 - 19:06:49
02
aha...dobre vediet ze QR je v maili v objednavke... dik
18.08.2022 - 19:11:04
00
keyboard_arrow_up