Odporúčam vrátiť sa ku Schwalbe Pro One. Pre mňa zatiaľ najlepší TLR plášť. Ak chceš väčší balón a zmestia sa ti do rámu zvoľ šírku 30mm alebo 32mm.
01.08.2022 - 11:28:01
00
graveler Neviem, co myslis pod pojmom "balonik", ale ak ide o pekny sumerny tvar, Mavic Yksion vyzeraju v pohode. Pripadne pozri na bicyclerollingresistance.com, uvadzaju tam realne namerane sirky a vysky plastov. Ak si bol spokojny.s Panaracer, Slick robia aj v 32mm verzii, na 19mm rafiku maju sirku skor 30mm.
09.08.2022 - 12:52:27
00
Myslel som tym to, ze plast moze mat sirku 30mm ale v mieste tesne pri rafiku ale plocha, ktora je v kontakte s asfaltom je pomerne uzka. Predstav si pismeno V. Naproti tomu, v mojom ponimani je balonik plast, ktoreho tvar sa podoba skor na pismeno U. Teda je sirsi aj oblasti, ktora je blizko k asfaltu. Proste objemnejsi a komfortnejsi plast.
12.08.2022 - 15:06:47
00
Po viac ako 1.628km prišiel defekt na Schwalbe Pro One TLE a som mierne rozčarovaný. Cestou z práce mi chalanisko čo išiel za mnou kričí že mám defekt. Horím si pohoda tmel Joes Elite Racer to nezalepí. Nezalepil ,tlak mi klesol z ranných 5 bar na 2-1,5 barov a pri opakovanej snahe nafúkať to kompresorom na aspoň na 4 začal striekať tmel. Z práce domov to mám 15km tak som išiel najkratšou cestou 25 kde som to som sa to snažil ešte dva krát dofúkať bombičkou čo ako núdzovka stačilo.
Konečne k veci. Prečítal som celú tému kde som sa dočítal že ste nakúpili rôzne knôty na opravu a tak Vás chcem poprosiť o tip na jeden s ktorý ste použili a ste s ním spokojní.
18.08.2022 - 17:06:13
00
Ja tomu sice asi nerozumiem, lebo na cestaku vozim duse. No na pomaly defekt knot nepotrebujes a je uplne jedno aky pouzijes. Vyhol by som sa oznaceniu racer a vyhol by som sa kombinacii bombicky CO2 a mlieko. Na mtb uz bez duse co to odjazdene...
18.08.2022 - 18:18:32
00
Ako to že nepotrebujem knôt keď pri tlaku okolo 3,5-4 atmosféry začne cez dieru striekať z plášťa tmel? Btw existujú dnes už aj tmely ktoré sa kamarátia s bombičkami a ten Joes údajne taký je.
18.08.2022 - 18:31:11
00
Ok... odpoved na tvoju otazku - akykolvek knot, druh nehra rolu... cele zalepenie bude opat zalezat na mlieku
18.08.2022 - 19:02:04
00
Dudo Bodaj to platilo vo svete cestnych tubeless🙏 Ale fyzika je mrcha😁
18.08.2022 - 19:17:21
00
jankokvasko Po mojej marginalnej skusenosti mi ako dobra idea, pokial nechces plast lepit z vnutra nejakou vulkanizacnou zaplatou, pripada Stans Dart.
18.08.2022 - 19:22:15
01
jankokvasko napísal:
Po viac ako 1.628km prišiel defekt na Schwalbe Pro One TLE a som mierne rozčarovaný. Cestou z práce mi chalanisko čo išiel za mnou kričí že mám defekt. Horím si pohoda tmel Joes Elite Racer to nezalepí. Nezalepil ,tlak mi klesol z ranných 5 bar na 2-1,5 barov a pri opakovanej snahe nafúkať to kompresorom na aspoň na 4 začal striekať tmel. Z práce domov to mám 15km tak som išiel najkratšou cestou 25 kde som to som sa to snažil ešte dva krát dofúkať bombičkou čo ako núdzovka stačilo.
Konečne k veci. Prečítal som celú tému kde som sa dočítal že ste nakúpili rôzne knôty na opravu a tak Vás chcem poprosiť o tip na jeden s ktorý ste použili a ste s ním spokojní.


Čau, mám podobnú skúsenosť. Plášť Schwalbe ONE, mlieko Stans. Malý defekt, mlieko to ako tak drží. ale časom tlak klesne. V prípade núdze ta však na dojazd stačí,
Môžeš ešte vyskúšať tmel Tufo https://www.mtbiker.sk/shop/servis/tmely-a-lepidla/tufo-carbon-sealant-tmel-emulzia-50ml.html
Je určený pre galusky, ktoré sa predsa len fúkajú na vyššie tlaky. Ja som nalial pol flašky a drží to dobre. Jediný problém je, že pneumatika drží tlak kľudne pár dní a potom behom pár hodín tlak klesne ( ale nikdy nie úplne)
Mám také podozrenie, že kombinácia Tufo a Stans nie je úplne ideálna, ale je to len moja domienka.
Knoty som neskúšal, tak neviem ohodnotiť.
Každopádne, na tvojom mieste by som súsil naliať Tufo, či to nechytí.
Všeobecne by sa zišlo nejaké mlieko určené špeciálne pre cestné plášte.
19.08.2022 - 08:03:45
00
ja som mal defekt a drzalo to do tlaku 5barov, ked som dal viac uz to pustalo a zafixovalo sa to na tych 5barov. nechcelo sa mi babrat s knotom a plast uz bol starsi tak som ho rovno vymenil
19.08.2022 - 09:03:13
00
Ked nie je moc velka diera, najspolahlivejsie riesenie je podlepit. Klasicke flaky a lep no problem...
19.08.2022 - 13:02:56
00
to urobim nabuduce na novom plasti ak sa nieco take stane. dik
19.08.2022 - 13:04:41
00
Ja som tak musel lebo diera bola v tvare klinu. Zvonka vacsia, vnutri len ako ihlou. Tmel nedrzal nad 2 bar. Vzdy aj ked zaschol tak to vytlacilo. Podlepil som a je pokoj.
19.08.2022 - 13:06:04
01
Jazdím Schwalbe Pro One so Stan's a funguje to výborne. Prvé dokázali zalepiť veľa širokých zásekov a keď počas výjazdu jeden začal fučať, použil som šípky, prišiel domov a kúpil nové plášte. Boli to dosť široké záseky od ostrých kamienkov, čo v UK sypú na cesty za účelom podpory pneuservisov, autolakovačov a autosklárov. A predajcov cykloplášťov samozrejme.
Na nových som chytil do kolesa pripínačku. Po vytiahnutí začalo koleso fučať, stačilo pretočiť dolu a bez dofúkania som došiel ďalších 100 km. A stále to drží. Tlak samozrejme strácajú. Za týždeň cca. 10 - 15 PSI. To je ale asi v norme.
Ja som s touto kombináciou maximálne spokojný a nebudem meniť.
20.08.2022 - 00:24:01
00
keyboard_arrow_up