Aby ľudia nebicyklovali vkuse ako v jednej epizóde Black Mirror.
Čo som čítal, tak otázka plných skladov že závisí aj celkovej ceny produktu. Sviatočný cyklisti, čo pozerajú
bicykle do cenovky cca 500-600€ si ich kúpili počas boomu a vydržia im najbližších 10 rokov. Skupinka pokročilejších cyklistov, čo jazdia pravidelne ale nechcú za to dávať obrovské sumy (cena
biku medzi 700-1500€) si tiež svoje nájdete. Ľudia čo sú ochotný dať 3000+€ tých veľa nebolo a ani nebude, tam sa toho veľa nezmemilo.
Čo môže zamávať predajmi
1) covid situácia. Ak bude zakázané cestovať do zahraničia a ľudia budú sedieť na zadku doma, predpoklad je trocha vyšší rast. Pokiaľ budú opatrenia ako teraz cez leto, rast bude nižší, ľudia budú míňať viac na zážitky.
2) energetická kríza nie je je až tak horúca. Ceny elektriny vytlačilo hore Nemecko a dosť umelo, zvyšok sa uvidí. V momente, kedy sa rozhodnú vypnúť svoje posledné zvyšné atómky, čo produkujú nejak cca 3-5% energie, tak to ceny vytlačí ešte hore. Menšie štáty nemajú šancu konkurovať Nemecku. Nedávno bol o tom dobrý článok ako funguje burza s elektrinou.
3) trh s jazdenými bicyklami. Pokiaľ opatrenia zostanú slabé, veľká časť ľudí sa môže rozhodnúť predať svoj pomerne nový bicykel.
Na problémy so zaplnením systémom sa upozorňovalo už dávno. Panické nakupovanie tomu vôbec nepomohlo, len to umelo nafúklo bublinu. Najmenšie problémy budú mať firmy, čo skokovo nezvýšili svoje výrobné kapacity, ale ostali zhruba tam, kde boli pred 2019.