Revolucia uz len bude ked zacnu kufre robit z trvacnejsieho materialu ako "plastu".
06.09.2022 - 20:57:29
01
No, neviem... Doteraz nam tlačili do hlavy kaleraby, že chodidlo ma byt čo najbližšie k oske pedala, vtedy je pedalovanie najefektivnejšie. To už neplati?

Ďalši diel medzi pedalom a tretrou - ďalšie kur-vitko?
06.09.2022 - 22:11:11
15
tiez si spominam na casy ked sa ludia snazili mat nohu co najblizsie ose pedalu
zas ked niekde pristanu dve atomky tak aj pohlad na ergonomiu to moze posunut
07.09.2022 - 00:06:32
02
Nová 5010

Prílohy:

Screenshot_20220907_102719_com.instagram.android.png
Screenshot_20220907_102719_com.instagram.android.png 144.19 KiB thumb_up0thumb_down

07.09.2022 - 10:28:42
06
Jaiub napísal:
Toto svieti na stranke BMC uz tyzden aj s odpocitavanim, tak 5.10. budeme hadam mudrejsi :-)


viac fotiek
https://bikerumor.com/bmc-tease-fourstroke-prototype-xc-bike/

z FB
Príloha:
FB_IMG_1662637852920.jpg
FB_IMG_1662637852920.jpg 193.16 KiB thumb_up0thumb_down

08.09.2022 - 13:51:58
00
Ahojte. Nedocitali ste sa l, alebo ste nezahliadli niekto nahodou, ci budu nove Neurony od Canyonu ? :-) na nejakej stranke na fb pisali ludia, ze mozno ukoncia produkciu Neuronov, no netusim co je na tom pravdy.
11.09.2022 - 00:58:09
00
absoluteBLACK zas nieco vymyslelo :D toto je jeden typ. cena 60eur za par dosticiek

Zdroj ich FB: Introducing GRAPHENpads – the new era of braking confidence and consistency is here.
GRAPHENpads® are a completely new benchmark for the braking pad industry thanks to our unique approach to the design of backplate cooling fins, bespoke backplate coating with graphene as well as a completely new friction compound, which uses specially modified graphene instead of toxic copper.

https://absoluteblack.cc/graphenpads-worlds-best-disc-brake-pads-disc-34-dura-ace?

scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net
12.09.2022 - 16:17:37
00
toxic copper? preto sa vyrabaju medene hrnce? ;)
12.09.2022 - 16:26:14
05
tiez som sa nad tym pousmial
12.09.2022 - 16:26:51
00
cize ked pouziju grafen v brzdovych dostickach, tak vtedy zvysuje friction, a ked pouziju grafen v mazive na retaz, tak vtedy znizuje trenie?
12.09.2022 - 16:34:44
114
:lol:
Príloha:
f9fins.jpg
f9fins.jpg 58.21 KiB thumb_up0thumb_down

12.09.2022 - 16:53:39
09
Medené strechy to majú spočítané...po azbeste ideme bezpečne likvidovať aj meď. Na brzdových systémoch je úžasné, že už sa konečne dajú zohnať aj kvalitné kotúče s hrúbkou 2a viac mm, slušné platničky a ešte by to chcelo trochu zmasívniť samotné strmene a nebude potrebné vymýšľať platničky s takýmito čudnými mriežkami.
12.09.2022 - 17:29:04
01
prečo... ako chladič je to uplne v pohode... a kovový rebrovaný chladič je problém???

toto je to isté, akurát v ružovom a za doštičky si pýtajú 3x toľko... ale nakoľko aj brzdná zmes je s prímesou grafénu, malo by to lepšie brzdiť... (asi niečo ako kevlarové brzdy na superšportoch)

www.veloportal.sk
12.09.2022 - 18:51:54
00
Zmes s prímesou grafénu je úplne v poriadku. Dokonca je možné, že takúto zmes niektorí výrobcovia aj používajú, len o tom nepíšu ako o niečom zaujímavom. Potreba chladičov na platniach je super, ale musel by som ináč brzdiť, aby som také niečo potreboval...a potom už by bola teplota taká, že by som zas zničil kotúč. Dôkladné chladenie brzdnej sústavy je dané hlavne zmesou platničiek a použitým kotúčom. Brzdy musia poriadne citeľne hrýzť a pri zahriatí sa to musí len minimálne zhoršovať. Platí aj to, že 2 rôzne 2,3mm hrubé kotúče podobnej dierovanej konštrukcie a rôzneho výrobcu nemajú rovnakú tepelnú odolnosť a priebeh brzdenia je veľmi rozdielny.
12.09.2022 - 19:57:07
00
Od AB uz po prevodnikoch ktore vydrzali 2000km uz nekupim nic.
12.09.2022 - 20:08:49
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up