Tie kecy o tom naco je komu
ebike lebo malo jazdi na motore by tu uz mohli prestat.. Ja som si chcel kupit 4x4 auto preto, ze hoci chodim lyzovat parkrat rocne a byvam na rovine,ak mi 4x4 pohon pomoze len 1x rocne tak to zmysel pre mna ma.
Btw zapadol som svojim autom tuto zimu na rovine par mesiacov po kupe...a to mal na sebe zimne pneu, ktore v DE testoch vyhrali na snehu vsetky testy. Bohuzial auto nerobia v 4x4 prevedeni, inak by som si kupil take.
Tolko k uzivaniu ebajkov...nechajte to na kazdom majitelovi, je to jeho vec ako si jazdi.
K teme...uz par tyzdnov sa snazim chodit rovnaku trasu na roznych urovniach dopomoci. Nemam bohuzial sofistikovane data z appky, takze mam len udaje z hodinie, + udaje o V z bicykla a pocity.
Ale uz to nieco napoveda, ked budem mat kazdu trasu najazdenu viackrat spravim z toho nejake resume. Nejake vysledky uz su, ale nebudem predbiehat kym to neodjazdim viackrat.
Len na ukazku...ak si zvolim maximalnu uroven dopomoci uz od startu tak v mojom pripade pridem paradoxne domov dost vystaveny, pretoze mam vysoku priemerku (do 30km/h) a taham vysoke kadencie....ono to cloveka zvadza ta dopomoc ist rychlejsie ako bezne. Samozrejmostou su osobne rekordy na meranych usekoch.
Vo finale je clovek potom viac unaveny ako pri nizsich dopomociach, kde sa tak nenahana.
Tolko k teme ako a kedy ludia vyuzivaju dopomoc a preco by sme sa k tomu nemali zbytocne vyjadrovat.
A na kriziky sa nevyhavarat, tiez ich mam uz coskoro 5, vek je len cislo;o).