Na každom nemeckom eshope si treba dať telefónne číslo do adresy, človek si ušetrí takéto nepríjemné skúsenosti ...
03.08.2022 - 07:54:12
01
nedajú ti ho vždy, už som to skúšala
03.08.2022 - 08:05:29
01
ja som si vsimol, ze to cislo tam mam vzdy (je v adrese)
akurat kurier nesmei byt lenivy a ked nema cislo vo svojich papieroch, tak sa musi pozriet do adresy (co nie vzdy urobi)
03.08.2022 - 08:09:12
00
Ale ale fixska, treba to možno trochu fixlovat, dať ho tam v takom tvare aby to nebolo zrejmé na prvý pohľad ... Používam na to nepovinnu kolónku v adrese a dávam ho v tvare 918 123 456 ...
03.08.2022 - 08:10:36
00
teraz som volal do remaxu, balik uz je na ceste do nemecka, bola vraj chybne zadana adresa od bike24 v systeme, telefon bol tiez chybne zadany, na trekovani mi ukazuje 1.8. v preprave a 2.8. navrat odosielatelovi, v remaxe mi pani povedala, ze namiesto ulica bolo Vladimir, atd., a balik bol v depe uz 29.7. tak podla nich chyba je u bike24
03.08.2022 - 08:19:48
00
mne tam ten telefón dávajú tiež nejak random, raz je a raz nie... potom sa kurier sťažuje že nebolo číslo, ale keďže na moju adresu chodia často, tak to doručí aj tak... začal som ale tiež to číslo infiltrovať do adresy po týchto skúsenostiach... ja som myslel že to len niekto v bike24 zle zadal ked robil balík... ale evidentne je to ozaj nejaké GDPR... každopádne to ale musia mať nejak ošetrené inak, že si naskenuje napríklad kód ten kurier a číslo tam bude mať... len sú leniví sa učiť niečo nové a lepšie ***** zákazníka, čo je v tom absolútne nevinne
03.08.2022 - 08:26:42
00
obcas mi chodia zasielky z adidas.de a tam cislo je a nemusim ho kamuflovat, da sa aj balik pekne odsledovat, myslim si ze to bude ako mi povedali v remaxe, ze bike24 nahodil chybnu adresu do systemu a remax si ho len vytlacil a neriesil dalej
03.08.2022 - 08:33:03
00
Už mám za sebou asi 6 objednávok odtiaľto a hneď od začiatku som dal telefónne číslo do políčka doplňujúce info k adrese (alebo čosi také tam je) normálne v tvare +4219xxxxxxxxx a vždy bolo na balíku napísané a kuriér vždy volal. Teda zo začiatku volával ale už ma pozná, tak nevolá a rovno nechá na vrátnici v práci :-D Ale keď to ide cez Remax tak vždy volali.
03.08.2022 - 08:37:01
00
Po akom case od prijatia vratenej zasielky vam zvykne shop vracat peniaze? Balik som posielal nejakeho 20.7., o tri dni bol u nich. Peniaze zatial nevratili.
03.08.2022 - 08:46:15
00
ja si davam vsetko do prace a ked tam aj nemam cislo kurier to necha bud na vratnici, alebo v sklade. nikdy mi ziadny kurier nic nevratil.
03.08.2022 - 08:58:40
00
jachmel napísal:
Po akom case od prijatia vratenej zasielky vam zvykne shop vracat peniaze? Balik som posielal nejakeho 20.7., o tri dni bol u nich. Peniaze zatial nevratili.


vacsinou to boli 2-3 tyzdne,kym prisli peniaze na ucet, od kedy im to doslo, platene kartou
03.08.2022 - 19:00:55
00
Ja som zo zásielkami z Bike24 nemal problémy, až kým to neprebrala Packeta.Na poslednej objednávke samozrejme chýbalo tel, číslo, tak dementi v pakete to poslali naspäť. Žiaden pokus o doručenie, nič. Lebo vraj "kuriér by mi nemohol zavolať, že mi to doručí..." , ako mi povedala nejaká Barbora na infolinke, vždy mi to doniesli aj bez zavolania, ale čo už, asi nová doba. Písal som aj na bike24, nech mi to obratom pošlú naspäť, ale bez výsledku, považovali to za vrátenú zásielku a poslali naspäť platbu, ktorú dodnes nemám, takže nemám ani bundu, čo som objednal, ani prachy. Akurát nejaký Carlos mi odpísal, že si ju môžem objednať znovu. Lenže medzitým bunda zdražela na pôvodnú cenu, o 50 evry (kupoval som ju v zľave). Takže prdím na celý bike24, na paketu taky tak, to je smrtiaca kombinácia. Zlatá slov. pošta... :D
22.09.2022 - 19:57:55
00
Napisat si telefonne cislo priamo do adresy riesi tento problem. Osobna skusenost, dorucenie z bike24 aj cez packetu uspesne...
22.09.2022 - 20:21:15
00
Mne akurát včera prišla zásielka a išla cez Packetu a úplne bez problémov. Teda zatiaľ ani raz som nemal problém s doručením a to mám už hádam aj 10 objednávok odtiaľ :-D Aj bicykel prišiel odtiaľ úplne v poriadku a pekne zabalený.
22.09.2022 - 20:25:16
00
mne vlani skôr ako poslali bike, tak mi poslali fotku že je tam na vidlici poškodenie laku a že či to aj tak chcem a ak áno, dali mi nejaký voucher ... tak som to zobral... na tej fotke to nevyzeralo zle a naživo by som si to ani nikdy nevšimol... teraz som tam ale reklamoval kľuky rotor, poslal som to tam tuším ešte niekedy v júli, pomaly 3 týždne trvalo než napísali, že im to prišlo a že začali ten reklamačný proces, ktorý má podľa ich odhadu trvať aj 8 týždňov, lebo to poslali do rotoru a také sú skúsenosti... doteraz sa nijako neozvali...
22.09.2022 - 23:23:47
00
keyboard_arrow_up