A to je takmer nemožné (aspoň v mojom prípade). Stojí ma to kopec sebazaprenia, aby som do toho nebúšil. Okrem toho, kamkoľvek sa vydám, behom pár minút som v kopcoch... Udržať tepy pod 130bpm prakticky nedokážem. Aj v prísne kontrolovanom výjazde mám priemerný tep okolo 135bpm. Maximum by som mal mať okolo 176, ale často idem aj 180-190.
Mimochodom, aká je to "nepodarená vytrvalosť"?
Regeneracny vyjazd zacina uz v hlave, pokial si to “nezrovnas” tak vzdy to bude boj a to radsej sedet doma alebo sa ist prejst… Treba tocit lahke prevody, pokial mozno najst si trasu bez kopcov, zavolat partaka na pokec, neriesit priemerku…
Skratka musi to byt cielene, lebo potom je to fakt o premahani a nema to vyznam, jak fyzicky tak psychicky. Nezabudaj neni si Ivan, ze musis kazdy jeden vyjazd od prveho do posledneho slapnutia busit rovnakou silou, aby si si nepokazil rocny priemer.
Ako je mozne, ze maximum by si mal mat 178 ale mas 190? To ho potom mas tych 190 nie?
Pokial mas v okoli len a len kopce, co mi je trochu divne, tak to kasli nato a radsej uplne volno. Nejake aj dlhsie stupania 2-3% sa daju, alebo toj 5-10min aj 5% brdky, ale ak to nezvladas tak to nerob. Pre priklad, ja mam max. cez 200 a rege vyjazdy robim okolo 125bpm. A to tam moze byt aj ten 10min 5% brdok v ktorom nepresiahnem, resp. sa pohybujem okolo 130bpm (Z2 mi zacina na nejakych 137-140).
K tej poslednej otazke, je to prave ked chces ist vytrvalost ale zbytocne busis a prides dom vystaveny viac ako by sa patrilo, alebo naopak v tomto pripade priliz v nizkej intenzite v dlhom trvani. Sice mas pocit dlhej jazdy a ze budujes vytrvalost, ale je to tzv. plany vyjazd. Nedostatocna intenzita na dany rozvoj ktory chces dosiahnut dlhou vytrvalostnoi jazdou v spravnej intenzite.