A co je nanom neseriozne? Ved je to na novej ultegre Di2 s watmetrom, aero karbonove kolesa s udavanou hmotnostou prave 7,5kg. To len scarinko ma potrebu ku kazdej teme, aj vysnivaneho biku spomenut cenu...
09.09.2022 - 11:59:20
01
a co ty sa zas zavzdusnujes ked vidis moj prispevok?
ja som len podotkol ze vysnivana ziletka moze byt uz OD 5 litrov takze klud a vychladni
09.09.2022 - 12:03:11
00
scarinko napísal:
a ved ja sa mu nesmejem, mne sa tiez paci ale tiez v tej bielo ciernej ako pise Jakob a keby v nej bol este Aeroad tak uplna pecka :)

asi takato pecka?
09.09.2022 - 12:06:34
13
som velmi prekvapeny z ceny pretoze novy Domane za tu istu cenu ma 105ku, nema wattmeter, nema karbonove kolesa a deklarovanu vahu 8.9 kg
09.09.2022 - 12:07:15
01
lakko presneee, dakujem
tak nejak si predstavujem vysnivanu ziletku pre mna :l:
09.09.2022 - 12:07:22
00
mam ho od marca najazdenych cca 6000 km maximalna spokojnost. Tiez to bol moj vysnivany. Problem so sedlovkou som vyriesil tak, ze som sedlovku oblepil jednou vrstvou klasickej elektrikarskej izolacky a trocha natesno zasunul do ramu na moju vysku. Ziadne vrzganie ani pohyb sedlovky nie je.
09.09.2022 - 12:13:25
00
som asi nezachytil, mali tam zlu toleranciu vo vyrobe? velky otvor na sedlovku?
09.09.2022 - 12:14:35
00
maju nejaky patent na uchytenie sedlovky a "sudruhovia z NDR niekde urobili chybu" tak boli s tym problemy. Pri novsom modely uz dali gumene tesnenie (vidiet to aj na mojej foto) na ram kde sa zasuva sedlovka. Mne sa zacala sedlovka hybat ked som mal bike upnuty v trenazeri. Tam sa kazdy pohyb tela priamo prenasa cez sedlovku, lebo ram je napevno uchyteny k trenazeru. Na ceste sa to tak neprejavuje, lebo bike sa nakloni ak je to treba. Poriesil som to ako pisem vyssie a uz nie je problem ani na trenazeri
09.09.2022 - 12:27:00
01
Mna ten novy Ultimate tak vzrusil, ze som normalne zavesil moj Tarmac na predaj na net :)
09.09.2022 - 12:28:32
00
co tak Officina Battaglin Power + EVO

Prílohy:

Battaglin-Power-Plus-EVO-ltd-road-bike_first-steel-frame-with-integrated-hidden-cable-routing-cockpit.jpg
Battaglin-Power-Plus-EVO-ltd-road-bike_first-steel-frame-with-integrated-hidden-cable-routing-cockpit.jpg 310.66 KiB thumb_up2thumb_down

Battaglin-Power-Plus-EVO-ltd-road-bike_limited-edition-modern-lightweight-custom-handmade-Italian-steel-road-bike_Power-EVO-integrated-hidden-internal-routing.jpg
Battaglin-Power-Plus-EVO-ltd-road-bike_limited-edition-modern-lightweight-custom-handmade-Italian-steel-road-bike_Power-EVO-integrated-hidden-internal-routing.jpg 146.37 KiB thumb_up0thumb_down

Battaglin-Power-Plus-EVO-ltd-road-bike_limited-edition-modern-lightweight-custom-handmade-Italian-steel-road-bike_Power-EVO-Deda-Vinci-cockpit.jpg
Battaglin-Power-Plus-EVO-ltd-road-bike_limited-edition-modern-lightweight-custom-handmade-Italian-steel-road-bike_Power-EVO-Deda-Vinci-cockpit.jpg 107.98 KiB thumb_up0thumb_down

25.09.2022 - 21:23:54
09
Len nech to JoKo nevidi, lebo dostane infarkt. :lol:
25.09.2022 - 21:59:28
00
tie cervene doplnky /sedlovka a predstavec/ sa mne osobne vo vseobecnosti nepacia, vidla mohla byt uzsia, inac pekny ram. a uplne mi tam nereze to biele sedlo a omotavka
26.09.2022 - 07:44:05
01
Zaujimavy neopozerany kusok. Ale nepacia sa mi dva detaily:

1. To + na spoji sedlovej a hornej ramovky (vidno, ze ten pravy uhol v znaku + nie je ten isty ako zviera sedlova a horna ramova a teda tie biele ciary k tomu uplne nesedia).
2. Ten napis na zadnej vidlici, ze to bolo rucne vyrobene v Taliansku. Mi to pride ako pre slaboduchejsich co si potrebuju nieco kompenzovat. Nech sa tym prezentuju na svojej stranke a v reklamnych materialoch, ale davat to na ram takto okato je velmi lacne a za mna fail.
26.09.2022 - 08:50:22
01
V zasade pekny bike, ale presne ako pisu Hack3r a Jezus su tam detaily, ktore ma vyrusuju. Za mna osobne hlavne biele sedlo, to je u mna velka no-go. Najviac sa mi pacia asi kolesa.
26.09.2022 - 10:17:58
00
dodam ale, ze ak by mi ho niekto daroval budem sa na nom pyšne vyvazat :D
26.09.2022 - 10:41:18
02
keyboard_arrow_up