Na vyrovnanie tlaku vzduchu vo vidlici s atmosférickým. Postavíš moto na stojan, aby bolo predné
koleso vo vzduchu, stlačíš, zasyčí a hotovo.
Už ich začali používať aj niektoré DH vidlice. Nie som si teraz istý, ktorý výrobca. Čosi sa mi marí o Fox a Suntour.
Volodaj
....my sme to robili presne opačne ako ty a to takto :
-mechanik upevnil gurtňu na spodnu časť tlmiča a riadítka a stiahol tlmiče ako len vládal,jazdec
mu pri tom pomáhal tlačiť riadítka k zemi.
-stlačil odvzdušnováky a nechal vyfučať vzduch
-postavil sa na štart MMSR EaR CC napr. v Skýcove.
-odjazdil 2 hodinový pretek uplne v pohode.
-ak by to neurobil tak už po hodine jazdy by boli tlmiče natlakované a tvrdé ako kamen.
Olej v komore tlmiča sa počas jazdy začne búriť a tým sa z neho uvolňuje plyn.Ten postupne tlakuje komoru a tlmič je počas jazdy tvrdší a tvrdší.Toto isté platí aj pre vidlice.Na olej ktorý pracuje v uzavretej cartridgi teda vzduch k nemu nemá prístup sa tento jav nevsťahuje.
Takže olej z vidlíc zmizne v plynnom skupenstve a nie v kvapalnom.
A má niekto iný poznatok ,skusenosť či teoriu rád si ju prečítam.