No už sa mi to nechce sfukovať a zasa fúkať 😂 len som chcel vedieť či je to normálny jav alebo tam niečo prasklo 😂
20.05.2023 - 22:03:10
00
Normal
20.05.2023 - 22:04:45
00
Dik :) zasa som o niečo múdrejší 🤗
20.05.2023 - 22:24:30
00
Čauko bikeri, mám problém s teleskopickou sedlovkou: chodí hore aj dole bez zatlačenia páčky, je potrebné ju vytiahnuť manuálne do max výšky(okolo 2-3cm), niekedy sa zastaví po tom čo s ňou pochodím viackrát hore a dole.
Je to Giant Contact Switch SL
Ďakujem za všetky tipy/rady
20.05.2023 - 23:37:33
00
Najskôr to bude chcieť novú patronu. Čož nieje taký veľký problém si myslím.
20.05.2023 - 23:43:14
00
V prvom rade skontroluj lanko a bowden, či ide ľahko bez odporu. V druhom samotný mechanizmus na spodku teleskopky...
21.05.2023 - 06:26:09
02
shifty12 tlmič sa fúka po 50psi prepružíš, ďalších 50 psi prepružíš. A ak máš expanzku tu potom na konci dofúkaš na hodnotu akú má mať.
21.05.2023 - 09:38:27
00
Johnny80 to ako si prosím Ťa myslel s tou expanzkou?
21.05.2023 - 13:54:02
00
Čóóó? To s tou expanzkou by ma zaujímalo tiež... Keďze ta sa určite nefuka až potom ako sa nafuka vzduchová komora... Vo veľa prípadoch sa fúka dusikom a navyše cez adaptér...
21.05.2023 - 16:05:42
00
Mám DVO tam sa fúka vzduch a tak ako som písal, Fox viem že dáva dusík či expanzku neviem a rockshox som mal bez nej, k tomu nech napíšu skúsenejší, čo robia aj servis doma.
21.05.2023 - 16:09:27
00
DVO a tusim ze staršie Foxy z DHX série sú asi jedine tlmiče, ktoré mali oficiálne malú zmenu tlaku v expanzke sponuta dovolenu aj podla manualu... Drvivá väčšina tams pevné urcenytlak s ktorý sa nehýbe.
21.05.2023 - 16:33:17
00
Teoreticky je sumafuk ci najskor nafukas vzudch komoru alebo IFP komoru.. ale z praktickych dovodov fukam najskor IFP
21.05.2023 - 17:43:15
00
Nedavno sme tu riesili burnishing puzdier na vidliciach, kde som si na to vyrobil naradie. No a tak sa zda ze sa pustim do vyroby dalsieho naradia ? Problem s tazko chodiacou vidlicou nemusi byt len v puzdrach ale aj v rovnobeznosti spodnych nôh. Co sa tu aj spominalo, ze chod vidlice by sme mali skusat s nahodenym kolesom.
thumb_up0thumb_down

Btw chlapik tam ma video aj o burnishingu puzdier na tlmici
26.05.2023 - 20:23:23
02
FOX, ako najsamvyhonenejší výrobca pruženia a tlmenia uvádza vo svojich vlastných výkresoch ku svojim vlastným výrobkom toleranciu tuším 5mm na dĺžku axle-to-crown.
Takže čo čakať od takého "výrobcu" (ktorý v skutočnosti len montuje), keď udáva tolerancie ako stavbár na mrakodrape?
Že príde s ďalšou záchranou, "floating axle".
Potom wallowing axle.
Potom wobling axle.
Potom objavia pevnú vidlicu, samozrejme ovládanú elektronicky.
28.05.2023 - 00:34:39
04
S tými toleranciami som kedysi viedol debatu tu na fóre. Zistil som, že podobné tolerancie týchto rozmerov majú vlastne všetci výrobcovia odpruženia. A bolo mi vysvetlené, že vlastne mám byť vďačný, že nám napríklad FOX za 1500-1600 eur/ks je takúto vidlu vlastne schopný poskytnúť.
Reálne robí ale najväčší problém s necitlivým a ťažkopádnym chodom najmä nedokonalý vzduchový systém a nesprávne výrobne nastavené tlmenie, ktoré niekomu môžu vyhovovať, ale niekomu s inou hmotnosťou a jazdným štýlom už vôbec nie. Rovinnosť vidlice a kalibrácia púzdier sú skôr už také čerešničky na torte, ktoré ale pri vidliciach, ktoré vyčnievajú z mainstreamu nehrajú až takú úlohu pri bežnom jazdení.
28.05.2023 - 09:51:12
01
keyboard_arrow_up