Skúsim poslednýkrát … nie , v žiadnom prípade sa neuchylujem ani v prípade , že istí poskytovatelia vlastnia aj lekárne . Vieš ak robíš v štátnom nepochopíš . Ak si súkromník ako ja , konkurencia je pripravená na tvoj neúspech . Vieš či je to kontaminovaná vzorka , poškodená šarža , zle skladovanie v prípade nedepolarizujucich myorelaxancii a úmyselne aj neúmyselne “ neodborne “ nakladanie s liečivom ? Otvorím si fyzáčik a ponechám ho otvorený 2-3 dni však šetrím nevyhodím … ja si chyby nemôžem dovoliť urobiť , netolerujem a pokial to robím iba ja garantujem vysledok . Oni v servisoch síce nemajú priamo zodpovednost za život , no až dovtedy kým niekto neumrie po zle “utiahnutych brzdách “ … snáď si pochopil , školu na to máš .
09.02.2025 - 10:29:25
03
Ramon1 napísal:
ja si chyby nemôžem dovoliť urobiť ,


Nesprávny uhol pohľadu. Medzi iným, robím aj ja robotu, kde treba zodpovedný prístup - kontrolujem a prebaľujem záložné padáky.
Vďačná robota. Zákazníci si nesťažujú. Nie sú reklamácie. :-)
09.02.2025 - 11:16:54
09
mavas aj partnersku kontrolu pri prebalovani,ci vsetko je na Tebe samotnom? Ako tu funguje samokontrola?Ides praxou,ci mas aj manual,ako to robia piloti,operatori v jadrovkach - checklist Dakujem za odpoved 👍
Zaujimavy job- 💪
09.02.2025 - 11:32:00
00
canopus ja som chcel len vsuvku čierneho humoru. Tvoja otázka je OT, tak stručne:
Vlastnú prácu robím sám, bez kontroly.
Na to aby som to robil, mám každoročne obnovovanú licenciu. Tam je akési preškolenie a výmena skúseností/informácií.
Na to, aby si to robil dobre sleduješ viac zdrojov: Pokyny a manuály výrobcu, Pokyny/upozornenia-doporučenia autority, ktorá testuje výrobky a monitoruje celosvetovo problémy a vydáva doporučenia. Sleduješ odborné fóra. Treba mať rozhľad na svetovej úrovni, lebo Slovensko je malé na dostatok informácií/skúseností.
Nesmieš spať, lebo prichádzajú nové konštrukcie, ktoré si vyžadujú špecifický prístup.

Ale nie je to žiadna raketová veda. Dôraz je na tom, že ku každému, aj jednoduchému kroku musíš pristupovať poctivo, zodpovedne, s dôrazom na každý detail, bez pochybností...
Ono totiž výsledok tejto práce použije (často tvoj kamarát) ako posledný pokus na záchranu zdravia/života.

<irony on>Opakujem, že sa nebude sťažovať, ak to spackáš<irony off>
09.02.2025 - 12:52:45
01
Len pripomeniem že panko vsetkozjedol píše "chlapík si objednal z e-shopu" a keďže nie je reč o dámskom spodnom pradielku , na to aby predával zapolovic namiesto vyvrátenia obchodníkovi treba patričné IQ ...
09.02.2025 - 13:00:14
00
Kice napísal:
Nesprávny uhol pohľadu. Medzi iným, robím aj ja robotu, kde treba zodpovedný prístup - kontrolujem a prebaľujem záložné padáky.
Vďačná robota. Zákazníci si nesťažujú. Nie sú reklamácie. :-)

Keď som ešte skákal a nemal som naskákané toľko, aby som si mohol sám baliť padák, boli to veľmi zvláštne pocity zveriť to do rúk človeku, ktorého som videl prvý krát.
V každom prípade, asi ti odľahne, keď sa zákazník opäť vráti, hm? 😁
09.02.2025 - 13:12:57
00
To s tým prinesenym materiálom sa ma takto.
Neexistuje vesmír kde si zákazník kupi lacnejšie na internete,prakticky čokoľvek. Zmluvný partner / servis/ má sakra iné ceny ,povedzme od obratu niekde 20-40%.
To tak bolo 10 r dozadu keď som robil automechanika,to bol tuším Elít.
Originálne diely boli ceny dosť závislé od rôznych kampaní automobilky,a stávalo sa ze aj nižšie ako druhovyroba.


Naposledy upravil rs955i dňa 09.02.2025 - 14:21:50, celkovo upravené 1 krát.

09.02.2025 - 14:16:30
00
ivast len upozornenie na preklep, asi autokorektor, 'namiesto vyvrátenia obchodníkovi' vrátenie ;) do e-shopu
09.02.2025 - 14:18:44
00
Francisek napísal:
V každom prípade, asi ti odľahne, keď sa zákazník opäť vráti, hm? 😁


To nie. Takto to nastavené nie je, že by som "tŕpol" a potom mi "odľahlo". Za takých okolností by som to nerobil.
09.02.2025 - 14:41:54
00
Páni,tu nejde ani tak o to,čo si človek donesie,alebo čo dodá servis.Ked budem chcieť,tak mám všetko lacnejšie ako zákazník😀.Ale problém je ten,že keď rozoberieme napr.spojku(pol dna roboty,náprava dole ...) a diel zákazníka nepasuje,čo teraz?Pokiaľ on donesie správny,čo ja budem robiť keď mám jeho črep na zdvihaku?Mám robotu naplánovanu na dva týždne dopredu a takéto prestoje si nemôžem dovoliť aj kôli ostatným zakaznikom.Ja keď viem že môže byť viac druhov,tak objednám všetky a všetko okolo toho,čo môže byť poškodené a čo nepasuje vrátim.Jasne že keď donesie nejaké filtre, olej,není problém(aj tak nosia často zlé 😀).Ale všetko sa dá vyriešiť a keď sa potom "tydíta" opýtam čo ho to stálo a poviem mu za koľko by som mu to predal ja,tak väčšinou už berie veci u nás.A má to bez starostí a stresov.Ale skoro vždy ak sa dá,dám vedieť popredu, koľko to asi bude stáť,až vie či príde alebo nie.Ale sú chalani,čo nerobia ak si zákazník veci donesie.Ale každý robí podľa svojej chuti 😀.
09.02.2025 - 15:13:42
00
Mal som servis, kde bol veľmi poctivý mechanik a robil sám na seba. Nebavili sme sa čo donesiem...ponúkol mi čo doporučuje kúpiť a cena bola ako v internetových obchodoch....Takže ako vyššie chalan spomínal kupoval to asi v Elit a mal na tom on pre seba 30-40% rabat. Ja spokojný - On spokojný. Teraz mi servis ponúkol jedinú alternatívu: Spojka diel 1000 eur, práca 400, ber, alebo pal do..... Diskutovať s niekým kto ma chce ošmyknúť o 600 eur je ťažké...ale myslel som, že páni sú profíci, tak som nahovoril, že diel si donesiem a samozrejme viem možno aj lepšie ako oni čo tam pasuje...mne sa zdá, že po tom čo robia v kuse len motory na 6valcových Audi kompletky, tak obávam sa, že VW s manuálom akoby robili prvý raz. Ale už dlabem na to, lebo už sa tu mieša medicína s mechanikou a voličmi nejakých strán, čo kupujú len lacné diely. Naozaj takýchto diskusiíí sa nejako nepotrebujem zúčastňovať.
09.02.2025 - 15:44:01
00
Jasne, každý robí podľa chuti. Môžem sa rozhodnúť, že robím len s dielmi, čo si sám nakúpim ako servis a ak má zákazník vlastný diel, že mu to montovať nebudem. Alebo proste budem akceptovať aj tie. Ale náhradné diely majú svoje OEM čísla. Takže ak zákazník nevymýšľa kraviny a kupuje diely podľa OEM kódov dielov (rovnako ako servis) a donesie to v originálnom balení, problém by nemal byť. Ak Fero príde s krabicou od práčky a tam sú nahádzané rozbalené diely, ok chápem, že to niekto odmietne namontovať a pošle ho kade ľahšie.

Chápem, že nikto nechce mať na zdviháku auto 3 týždne, ale preto sa robí koľkokrát najprv obhliadka, že čo je za problém a spíše sa zoznam dielov, čo treba. Pokiaľ to auto nie je v zlom stave, a dá sa s ním jazdiť, ale proste mi povedia, že treba novú spojku, nové brzdy a nové ramená aj s tlmičmi a čas na to budú mať o 2 týždne, osobne nevidím dôvod , prečo mám platiť o 1500€ viac, ak viem, ktoré diely potrebujem. Samozrejme, ak odíde niečo, s čím sa nerátalo počas opravy, ok, nech to kúpia ale prečo mám platiť 1050€ za spojkovú sadu, keď tú istú môžem mať za 560€? A viem, že ju treba až o 2 týždne? Aj ten servis by sa mohol trocha snažiť ušetriť peniaze zákazníkom, ak sa dá. Žiaľ veľa servisov to už berie tak, že ti len povedia, že bude to toľko, alebo toľko, ber alebo tiahni. Koľkokrát už ani neopravujú, len menia diel za diel a veľakrát metóda pokus omyl.

Kamošov otec má Maserati Quattroporte 4.7 GTS a servisuje to u jedného pána v Maďarsku. Ten mu ušetril tisíce € na servise. Origo brzdové kotúče a platničky? 3000€. Ten istý výrobok, ale bez nápisu Maserati a s nápisom Brembo (vyrába to pre nich Brembo) stál 1500€. Motor je od Ferrari, výmena rozvodov, cena dielov z druhovýroby (šokujúce, ale existujú) 5700€, objednané z Maserati 5000€, objednané od Ferrari 4200€. Ten istý človek má aj Maserati 4200 GT Coupé Cambiocorsa 4.2L. odišlo mu na tom čerpadlo oleja pre prevodovku (robotizovaný manuál). Originál diel od Maserati 1000€. Je to ten istý systém, čo používalo aj Ferrari, oni si za to účtujú 1400€ a šok, Alfa Romeo to používala tiež, Selespeed prevodovka a diel objednaný z Alfy Romeo stál 140€. A je to ten istý diel, to isté OEM číslo. Pôvodne s tým bol v Maserati servise (jeho prvé Maserati) a oni, že prevodovka KO, treba novú, bum 7000€ bez roboty. Ale dostal medzi dverami od info od jedného zamestnanca Maserati, že sa ozvať pánovi XY, že by mu vedel poradiť možno. Zavolal, opísal problém, že má prísť, na 90% to podľa neho bude to olejové čerpadlo. Dal to dole, otestoval, čerpadlo KO, za diagnostiku zaplatil 350€, nové čerpadlo 140€, 160€ za nový olej do prevodovky s preplachom, za robotu 80€ a auto išlo ako nové. Za mňa, toto sú veci, čo by mal schopný servis vedieť. Žiaľ realita je koľkokrát iná.
09.02.2025 - 16:28:40
02
Presne tak ako píšeš to malo byť. Auto sa malo pozrieť a zistiť čo treba meniť. Vyzeralo to hlavne na spojkové ložisko. Auto som mal 4 dni v servise len na to, aby to zistili. Samozrejme ani sa nedostalo na dielňu a po 4 dňoch že nech to kúpim celé rovno a objednali ma o mesiac. No a vymenili mi ešte pre ilustráciu takúto spojku. Ja inak posúdiť stav nejako neviem, ale zdá sa mi pomerne OK.

Prílohy:

IMG_8120.jpeg
IMG_8120.jpeg 246.88 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_8121.jpeg
IMG_8121.jpeg 312.61 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_8123.jpeg
IMG_8123.jpeg 330.91 KiB thumb_up0thumb_down

09.02.2025 - 16:45:28
00
niet nad sluzobak :D vzdy som mal rad tuto temu ale toto sa neda citat...
09.02.2025 - 20:27:47
01
Čo také konkrétne by sa ti nedalo čítať akože? To, že máš služobák, alebo čo? 🙄
09.02.2025 - 20:35:27
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up