niekedy chodí požiadavka na hodnotenie, a pritom som daný produkt pred 2-3 týždňami hodnotil; výsledkom je, že zruším celú požiadavku aj s inými produktami; a ta AI s nami zatočí, budeme snívať o slobode na začiatku 21. storočia
14.04.2025 - 17:55:26
00
ahoj mtbiker team. neuvazujete o zavedeni citania clankov neuralnym hlasom?
15.04.2025 - 09:57:38
00
Preco tak malo CUES kluk dlzky 170mm?
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/kluky-a-prevodniky/?action=search&recommendations=0&clearance=0&unavailable=0&per_page=48&f_category_id=73&sort_by=popularity&s=cues&price_from=&price_to=&in_stock=all
24.04.2025 - 11:52:24
00
Rachela nefunguje mi reklamačný formulár.

1. Pokus mi napísal - nastal problém skús neskôr
2. Pokus hádže chybu na iban pričom som skúšal odoslať formulár s medzerami aj bez medzier v ibane ale rovnaký výsledok.

Diky za fixnutie.

Prílohy:

Screenshot_20250424_192050_Chrome.jpg
Screenshot_20250424_192050_Chrome.jpg 55.73 KiB thumb_up0thumb_down

Screenshot_20250424_194210_Chrome.jpg
Screenshot_20250424_194210_Chrome.jpg 75.57 KiB thumb_up0thumb_down

Screenshot_20250424_194214_Chrome.jpg
Screenshot_20250424_194214_Chrome.jpg 92.88 KiB thumb_up0thumb_down

24.04.2025 - 19:35:36
10
lapaloma napísal:
časom aj diskutujúcich nahradí AI? :)

dufam, ze tam budu aj ai-ivan, ai-ramon, ai-ja , atd. :lol:
24.04.2025 - 19:47:21
00
Zdravím. V zozname produktov, ktoré som zakúpil, vidím duplicitné položky. Mazací olej, v jednom a pod ním v druhom riadku to isté - olej, sumár 11 ks, kedy, faktúry k tomu. Čím to ?
25.04.2025 - 19:43:29
10
Ahoj, dees, opomenutie v databazovom dopyte, napravene, dakujeme :f:
25.04.2025 - 19:50:08
01
Ten notifikacny spam ohladom otazky k produktu deaktivujem kde? Lebo mi to chodi, aj ked pri produkte nemam aktivne ziadne notifikacie.
29.04.2025 - 11:13:57
00
Mne dnes prišiel dotaz na pomoc niekomu kto sa pýtal na otázku pri produkte ktorý som si nikdy nekúpil a navyše po prekliku aj píše, že tam písať nič nemôžem. 🤨
29.04.2025 - 11:53:00
00
je nejaky zvyseny pocet objednavok aktualne? Lebo od 24.4. mam vsetky veci v objednavke rezervnute v sklade, objednavka sa pripravuje a dnes sa mi posunul datum dorucenia z povodneho 30.4. na 2.5. dakujem
29.04.2025 - 12:11:16
00
Ahoj Sesulak, notifikácie ti prišli preto, lebo si si tie produkty alebo ich varianty v minulosti zakúpil a vytvoril si obsah na stránke. Možnosť vypnúť tieto notifikácie čoskoro zapracujeme. Našim zámerom určite nebolo ani nie je spamovať používateľov, je to prvá "verzia" ktorú postupne ladíme. Ospravedlňujeme sa za nepríjemonosti 🖖

cisty produkt ku ktorému ti prišla notifikácia si si zakúpil, ale už pomerne dávno. Prečo si ale naňho nemohol odpovedať, ešte preverím. Vďaka za nahlásenie.
29.04.2025 - 14:39:14
00
uid napísal:


Prosim o odpoved aj na tuto otazku.
29.04.2025 - 14:49:07
00
durus Pozerala som tvoju objednávku. Hoci sa nám podarilo naskladniť produkty skôr voči pôvodne avizovanému dátumu doručenia, pred tvojou objednávkou bolo viacero objednávok so skorším avizovaným dátumom doručenia a tieto boli z toho dôvodu uprednostnené. V prípadoch, kedy sú všetky položky naskladnené skôr, má zákazník možnosť v detaile objednávky vľavo kliknúť na urýchlenie odoslania a avizovaný dátum doručenia sa upraví na skorší. Aktuálne bola tvoja objednávka odoslaná a zajtra by mala byť doručovaná.
29.04.2025 - 14:57:42
01
keyboard_arrow_up