No veď jasné. Ja len z toho čo ja sledujem. Neviem koľko má napríklad taký TREK, alebo Spešl podiel mestských a podobných približovadiel. Ale tieto vrcholné verzie, o ktorých sa tu bavím sú i nás hodne rozšírené. V lese to už nevyzerá ako štatistická chyba, ale skôr sa hanbím, že jazdím na pomerne social pakete. Mladí chalani, ale aj baby sa doslova vyžívajú v tuningu bicyklov, všetko zladené, zákazkové skrutečky, nezmysly, kopy peňazí. Ale hodne z nás čo jazdíme tieto bicykle z vrchnejších kategórií sa stretávame práve v servise. Ja len nakúpiť diely, ale chalani tam majú celé bicykle na stojanoch rozobraté. Čaká sa na pohon, novú časť rámu, kolesá, odpruženie pass,
brzdy tečú atď....vrchol od prehriateho TQ je roztavený
rám v okolí motora.
Ale užívatelia sú fakt rôzni ....vrchol čo som počul bol pán čo doniesol luxusné éčko, vytiahol to z ešte luxusnejšieho SUV a blatníček na vidlicu bol sťahovacími páskami pripevnený nie o spodné nohy, ale bolo to omotané o klzáky ??