"...netocit. Co si zas u 1,6ky nedokazem predstavit..."
takze vlastne bol by som na tom istom,kedze teraz to musim vytacat na rozbeh,potom by som to mal vytacat menej,nie?To chovanie otacok-prevodov/rychlosti je od 1,9tdi dost rozdielna-kym ja na 50km/h uz mozem radit do 4ke,kolega na oktavke stale 3.
20.10.2008 - 00:04:28
00
Presne u 1,6 sa mi to zda diskutabilne, zvysis zataz motoru o 30% stejne ako u 1,9tdi ale ten rozdiel vo vykonoch bude mensi. Octavka TDi je obdarena tazsim stalym prevodom kde su rozdiely v rychlostiach vyssie takze tam ked mas vyssi krutak uz v nizsich otackach mozes radit skor a na vyssej rychlosti to motor potiahne(je natlakovany).Tam su potom tie uspory u TDI
20.10.2008 - 00:13:50
00
diesel ma najradsej, ak nejde na plne zatazenie, vtedy je aj spotreba ok. takze ak zvysis vykon, nebudes musiet tolko dupat, aby to slo rovnako ako teraz=> nizsia spotreba.
20.10.2008 - 09:58:17
00
Tak som volal chlapikovi co to robi a vypytoval so sa...Vysvetloval mi,ze nerobi plnny tuning(na plny vykon),ze sa toho netreba bat,upravi-doladi len chod motora na rozbeh no potom som volal s kamosom co si u neho nechal dat upravit dva auta a vravel,ze by som radsej zasiel do nejakej Kosickej firmy co upravuje bez zasahu do riadiacej jednotky a ze od nich ma upravene motory kopec taxikarov,to znie trocha doverihodnejsie...
20.10.2008 - 11:18:29
00
... ze sa toho netreba bat ...


ktory obchodnik ti povie ze to co robi (predava) je zle? 8)
20.10.2008 - 11:21:45
00
ved ja viem,ale zdovodnil to celkom dobre ze len jemne upravi chod motora,nie bezhlave maximalne zvysenie vykonu...to mi potvrdil aj ten kamos co uz mal od neho chipnute 2.auto(obe feldy).
20.10.2008 - 11:25:44
00
http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf...
20.10.2008 - 11:33:05
00

hej,o tom ABC-tuningu som cital...kazdopadne si ich preverim skor nez do toho pojdem(vyhladam nejaky feedback)
20.10.2008 - 11:38:04
00
...co upravuje bez zasahu do riadiacej jednotky a ze od nich ma upravene motory kopec taxikarov,to znie trocha doverihodnejsie...
:shock: warzone, tie bylinky, co si mal na ranajky uz, prosim, nejedz... :roll:

stale ti radim, chod do autorizovaneho servisu Peugeot...
20.10.2008 - 11:44:39
00
:shock: warzone, tie bylinky, co si mal na ranajky uz, prosim, nejedz... :roll:

:?: bylinky nelubim,nerobia mi dobre...Viem ze napr.Toyota(aj Skodovka) robi upravu ale v PP Peugeote som sa na to uz davnejsie pytal a servisny technik na mna hladel akoby som z marsu prisiel :roll:
edit: tak potvrdene,nerobia to.
20.10.2008 - 11:53:39
00
a ako sa dá chipovať bez zásahu do riadiacej jednotky? :shock: o tom som ešte nepočul...jedine výmenou súčiastok...nič iné ma nenapadá
20.10.2008 - 16:45:25
00
asi myslel POWERBOX
20.10.2008 - 22:51:29
00
Čipovať bez zásahu do riadiacej jednotky (čipu) sa asi nedá. Ale výkon sa pri turbe dá zvýšiť napríklad zvýšením plniaceho tlaku. Pred pár rokmi na motore 1,8T od VW výmenou regulátora (maličká súčiastka vtedy za cca 10 tis. Sk) stúpol výkon zo 150 koní na 180 koní.
20.10.2008 - 23:12:35
00
rovno kup toto :arrow:
http://www.bugatti.com/en/veyron-16.4.html

...a nemusis chipovat :idea: ;)
20.10.2008 - 23:33:17
00
alebo nieco lacnejsie a rychlejsie ako veyron ;)
http://autoanything.wordpress.com/2008/07/31/veyron-killer-meet-the-porsche-9ff-gt9/

a ta farba, mnam mnam
21.10.2008 - 00:01:00
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up