Počuj, na to ako si tu dlho si múdry jak rádio. Takým tu radíme, nech najprv chvíľu čítajú a rozmýšľajú.
A teraz fakticky: sneh = minimálna prašnosť, takže aj nároky na čistenie po jazde klesajú, jediný problém je zmena viskozity oleja s teplotou, no a po dnešnej skúšobnej jazde môžem povedať že pri -5 °C som nepozoroval nejakú výraznú zmenu oproti nastaveniu pri izbovej teplote. Hoci som sa jej obával, ale nič sa nekonalo.
V podstate ťa to zamáča menej ako dážď (podstatne). A svinstvo žiadne, 2 kvapky blata na zadnej stavbe.
Na tesnenie sa používajú tesnenia zo silikónového kaučuku, operačné teploty odhadom -20 - 60? Nie je to pre silikón problém. No a prachovka ešte obsahuje pravdepodobne polyuretánovú penu, tiež nemá problém. Systém mazania je proti prieniku vody dostatočne odolný.
Takže kde je to v snehu a pri nízkej teplote zraniteľné miesto?
Všetkým priaznivcom ďakujem za želania mnohých km, takže aby som si zajtra zas išiel naklepať čumák, čo?