U Skarebu závisí od konkrétního modelu (tím myslím včetně ročníku).
Verze které jsou kombinace pozitivní pružina + vzduch jsou na tom s citlivostí i v originále celkem slušně, s Reconem to bude podobné.
Ale nešel bych do něj, ty tenoučké nožky jsou prostě hrozně málo, tuhost hrozná s kotouči katastrofa (pod mojemi 70kg se Skareb kroutil jako vrtule, bylo to tedy ta horší varianta, tedy s kotouči).
Dále u Skarebu, který obsahuje pozitivní pružinu je komplikace, že je většinou třeba vyměnit pružinu, aby měl rozumný průběh. Pro lehčí jezdce je ta pružina moc tvrdá a pak vzduch když se nafouká málo, tak je ok počátek zdvihu (kde to ovlivní pružina i vzduch), ale snadno chodí
vidlice na doraz (konec ovlivňuje už jen vzduch).
Když se vymění pružina za měkčí, tak se může přifoukat a je dobrý počátek i konec zdvihu.
Doma ještě na jednom kole (které je už delší dobu manželky) Skareb je a je teď navíc upravený (úprava byla zlepšení citlivosti + právě výměna pružiny za měkčí). Chodem je teď super, i když zase je to jen 80mm zdvihu, takže to pohodlné být nikdy nemůže (ale v rámci zdvihu chodí super). Bohužel zůstává ta nízká tuhost, se kterou se nedá nic dělat.
Z těch dvou bych vzal raději Recon. Za cenu Recona bych ale určitě raději vzal upravený Epicon.