chcem sa len informovať nakoľko som si kúpil nový bike s vidlou rock shox tora 302. A po vybalení som zistil, že cez spodok vidle myslím je tam nastavenie odskoku alebo nejak tak, však ma opravte ak sa pletiem kvapka olej. Chcem sa opýtať či ste s tým už stretli nakoľko som kupil dva tie biky a oba slzia. Som trošku nahnevaný nato. Ďakujem za reakcie....
06.04.2009 - 17:09:13
00
Myslím, že minulý rok bol podobný problém s Torami. Už ako nahodené na novom biku tiekli, prípadne začali krátko po zahájení užívania. (teda jazdenia :) )
Jednoznačne poslať na reklamáciu do predajne odkiaľ si bike bral. A čakať ... :?
06.04.2009 - 17:13:30
00
Mal som podobný problém s tou istou vidlou len s rokom výroby 08 (ty máš zrejme už 09). Prejavilo sa mi to ale až po nejakých 500km, keď som ju prvý krát po dlhšej dobe skúsil zamknúť. Aj zamknutá pružila skoro normálne. Nevedeľ som čím to môže byť, do servisu sa mi to zatiaľ dávať nechcelo, lebo by som sa dlhšiu dobu nemohol bikovať. Asi po týždni som si všimol že mám celé predné koleso od niečoho zaprasené. Bolo to od oleja, ktorý priam tiekol z nastavenia odskoku. Dal som ju teda do servisu s očakávaním, že mi ju zoberú na niekoľko týždňov. Bolo to však hotové za tri hodinky. Vymenily mi patrónu v pravej nohe a bolo. Odvtedy som s ňou nabehal už dobrých 2000 km a zatiaľ v pohode.
09.04.2009 - 09:40:42
00
Ja mám rovnaký problém s Torou (2008). Prejavilo sa to hneď... Ani som na nej nejazdil. Dal som ju na reklamáciu a museli ju poslať až do Nemecka... Tento týždeň už hádam príde a bude v 100% stave:)) Je to chronický problém hentých vidiel... Logicky lock-out nemôže fungovať, keď je v patróne málo oleja...
09.04.2009 - 10:07:13
00
A ak je málo oleja, nemôže správne fungovať ani tlmenie a teda vidla nekopíruje terén tak ako by mala.
09.04.2009 - 11:30:22
00
Problém ktorý opisujete nie je až taký tragický ...
Červený "knoflík" na spodku vidlice ovláda nadstavenie odskoku na pieste odskoku. Piest je konštruovaný tak že má vnútorný závit do ktorého sa zaskrutkováva deravá imbusová skrutka s podložkou a po zatiahnutí sa do nej vloží a zacvakne ten červení knoflík .. niekedy sa ale ten imbus pri montáži nedá celkom dotiahnuť pretože celý piest sa otáča a nie je možné ho ničím zadržať. Vtedy zvyčajne pomôže , ak sa imbus dotiahne koľko ide a na vidlici sa preveziete pár desiatok metrov, trochu ju pohúpete aby sa tyčka piestu usadila v doraze a imbus treba dotiahnuť ... samozrejme ak prepúšťa olej tlmiaca komora na vnútornej nohe kde je odskokový piest a motion control, prípadne lockout, je to niečo iné, no von z vonkajších nôh by sa ten olej aj tak nemal dostať. V oboch vonkajších nohách je totiž 15 ml oleja na mazanie púzdier, takže spodné šróby musia tesniť.
09.04.2009 - 12:46:28
00
Tak teda neviem aky rok vyroby mam ja,,,ale ja stou vidlou problem nemam a nikde nic netecie...funguje jak ma a to ma cca 3500km
09.04.2009 - 13:13:14
00
keyboard_arrow_up