Tiež mám na svojom miláškovi Avid-y, kto ma videl na Uphille zjazdovať na štart, jeho uši a oči si užili svoje. Obe, predná aj zadná vrešťali, ako keď staré hrdzavé naložené táčky pustíš dole vrchom a zadná trhala pri zjazde domov až tak, že som si to radšej až k Figaru odšlapala pešo,to trhanie bolo až také, že ma to vyhadzovalo zo sedla...
Milášek bol u super brzdára, obe
brzdy celé rozložil, prebrúsil, zložil a ponastavoval. TRASENIE JE PREČ,
brzdí to ako motorka, pri zjazdovaní to už nevreští, ale pri jazde to sporadicky jemne šveholí, to prirovnanie k elektrine je dobré, páčilo sa mi.
Ale hlavne sa dá na brzdy úplne spoľahnúť, ten brzdár mal zlaté ruky.
Turbi: ...fullom "zvykne" zadná triasť?..
Mimochodom, ak to niekomu pomôže, podelím sa o dobrú radu: na kotúče je vraj najlepšie nesiahať, to jest neumývať, neleštiť, bežný jemný "bordel" si vraj zvládne spáliť sama brzda. Ak by bol nejaký extrémne blatový, len jemne ostrániť, nikdy nie voda, špongia ani kefa, maximálne tak technický benzín. Aj bežnú mastnotu vraj zvládne
brzda sama spáliť, a keď utrieť, tak suchou nemastnou utierkou. (Fuch, snáď som to podala celé správne).