Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Hej tie 19" su fakt pekné. Toto sú 18" a momentálne už iné ako na fotke .
Ja tam už nemam S-kový podvozok, ale nový športový, výškovo nastavitelný, lebo na tých 18" to bolo strašné - potreboval som to dať dolu teraz to je ale nízko až privelmi (síce pekne to vyzerá ale nepraktické...) - musím to vrátiť o nejaké 3cm, nájsť optymálnu výšku.
a tie ostatné tvoe ERROR každý má iné priority a požiadavky na auto na ktorom sa chce voziť. Ja som si vybral presne toto. Po meste a do práce (chodím v monterkách) stále jazdím na starom OOOO. Som s týmto autom max. spokojný, má to full výbavu, okrem parkovacích senzorov všetko -cez bixenony, navi, kožu, dvojzónová klíma, vyhrievané športové zicle aj v zadu, webasto atd. (a chip na 200PS) viac ma narýchlo nenapadlo
k motoru len jednu poznamku, predpokladam ze to je 180k 2.5TDI, urcite by som menil olej kazdych najviac 15tis km, radsej skor, nech ti tie vacky vydrzia co najviac.
NOISE: ak je to 2.5TDI tak to po stranke motorizacie nie je to najstastnejsia volba... ak si zacne brat prilis vela oleja tak sa ho radsej rychlo zbav...
Jezus nebudes Ty jeden z tych co kupuju auto podla farby potahov a velkosti zrkadielka v slnecnej clone??
...myslim ze koncepcna zmena Imprezy sa da pochopit (jazdne vlastnosti + europsky trend), okrem toho pre relevantne trhy je k dispozicii aj sedan. to ze Impreza nikdy velmi dizajnovo neziarila je znama vec ale kvalita toho auta je v niecom inom...
Koncepcna zmena Imprezy sa da pochopit, ale len kvoli predajnosti masam - ako priemerne auto teraz nasleduje standardny trend 5 dverovych hatchbackov a kupuje si ho viac ludi ako v minulosti a kedze ide o cisla, tak to bol pre Subaru spravny krok. Avsak image tou zmenou auto stratilo a ja som pisal o skupine zakaznikov, na ktorych bola cielena verzia STI kde ide okrem ineho aj o image a to vo velkej miere - ti si teraz 2 krat rozmyslia ci to auto este budu mat vo finalnom vybere.
- prechod ostrej verzie na karoseriu hatchback bol prave naopak vynuteny z dovodu lepsieho rozlozenia hmot a zlepsenia jazdnych vlastnosti z nej vychadzajuceho WRC. povodny sedan totiz uz posledne roky nedokazal konkurovat obratnejsim hatchbackom Fordu a Citroenu
- ak sa ides bavit o skupine zakaznikov pre ktorych je urcena WRX STi tak to nie su ti ktori by udrzali automobilku ekonomicky "nad vodou"... WRX STi "scivilnela" ale ten isty trend je badat aj u jedineho priameho konkurenta (EVO).
- neviem aku stratu image mas na mysli ale pre mna Subaru znamena vyborny pohon 4x4, solidnost konstrukcie, spolahlivost a istu davku individuality. nemyslim ze by nieco z toho nova Impreza nemala
Strata image nastala, o tom niet pochýb. Keď je raz niečo sedan (aj keď jej "história" je chabá), tak zmena na hatch je, veď to vidíš... Si predstav, čo by sa stalo, keby sa "božský" Golf zmenil na sedan. Však by sa z toho všetci posrali.
- ja by som to nenazval "strata" ale posun. vsetko sa vyvija. niekedy bolo nepredstavitelne aby Porsche robilo SUV alebo limuzinu, alebo aby sa predaval Jaguar s dieselovym motorom, atd..., napriek tomu sa uz dnes nad tym nikto nepozastavuje. Subaru jednoducho chce prezit a toto je ich cesta.
- mne osobne sa napr. prechod Imprezy na hatchback paci... dizajnovo je zvlastna ale tie kvality ktore mala si ponechava a dalej ich rozvija
Ja nevravím, že je to strata. Určite vedia, čo robia. No "ikony" by sa takto meniť nemali. Viď Landyho, G-čko,... Nie že by som predošlú alebo terajšiu Imprezu chcel. Radšej budem chodiť pešo alebo na biku.
k motoru len jednu poznamku, predpokladam ze to je 180k 2.5TDI, urcite by som menil olej kazdych najviac 15tis km, radsej skor, nech ti tie vacky vydrzia co najviac.
je to 163konový motor (tieto sa robili iba od 2002 a iba pre verziu s predným náhonom) s čipom na 200. prvodovka 6st manuál.
Neboj viem ako s tým motorom zaobchádzať, čo potrebuje, aj kedy meniť olej, rozvody a podobne...
Subaru Legacy model 2010, predstaveny pred tyzdnom v New Yorku. bude iba ako sedan, kombicko uz nebude - iba vo verzii Outback (smutok) .
neviem ako vam, ale mne sa nazivo nepaci. vyzera to zboku jak Accord, prednu masku to ma ako Hyundai, zo zadu hranate a bez napadu a interier ako 10 rocny bavarak aj s tou hnusnou lacno posobiacou imitaciou dreva. http://www.youtube.com/watch?v=R6DXGMyzpRE
Nechapem celkom tento pocin Subaru, jedine ze by chceli uplne odradit novych zakaznikov a auta od nich si budu kupovat len skalni
Netreba ale zufat, za 3 roky budu 2009 modely Legacy/Outback za polovicne ceny
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ja tam už nemam S-kový podvozok, ale nový športový, výškovo nastavitelný, lebo na tých 18" to bolo strašné - potreboval som to dať dolu
a tie ostatné tvoe ERROR
k motoru len jednu poznamku, predpokladam ze to je 180k 2.5TDI, urcite by som menil olej kazdych najviac 15tis km, radsej skor, nech ti tie vacky vydrzia co najviac.
NOISE: ak je to 2.5TDI tak to po stranke motorizacie nie je to najstastnejsia volba... ak si zacne brat prilis vela oleja tak sa ho radsej rychlo zbav...
...myslim ze koncepcna zmena Imprezy sa da pochopit (jazdne vlastnosti + europsky trend), okrem toho pre relevantne trhy je k dispozicii aj sedan. to ze Impreza nikdy velmi dizajnovo neziarila je znama vec ale kvalita toho auta je v niecom inom...
- ak sa ides bavit o skupine zakaznikov pre ktorych je urcena WRX STi tak to nie su ti ktori by udrzali automobilku ekonomicky "nad vodou"... WRX STi "scivilnela" ale ten isty trend je badat aj u jedineho priameho konkurenta (EVO).
- neviem aku stratu image mas na mysli ale pre mna Subaru znamena vyborny pohon 4x4, solidnost konstrukcie, spolahlivost a istu davku individuality. nemyslim ze by nieco z toho nova Impreza nemala
- mne osobne sa napr. prechod Imprezy na hatchback paci... dizajnovo je zvlastna ale tie kvality ktore mala si ponechava a dalej ich rozvija
Ja nevravím, že je to strata. Určite vedia, čo robia. No "ikony" by sa takto meniť nemali. Viď Landyho, G-čko,... Nie že by som predošlú alebo terajšiu Imprezu chcel. Radšej budem chodiť pešo alebo na biku.
je to 163konový motor (tieto sa robili iba od 2002 a iba pre verziu s predným náhonom) s čipom na 200. prvodovka 6st manuál.
Neboj viem ako s tým motorom zaobchádzať, čo potrebuje, aj kedy meniť olej, rozvody a podobne...
neviem ako vam, ale mne sa nazivo nepaci. vyzera to zboku jak Accord, prednu masku to ma ako Hyundai, zo zadu hranate a bez napadu a interier ako 10 rocny bavarak aj s tou hnusnou lacno posobiacou imitaciou dreva.
http://www.youtube.com/watch?v=R6DXGMyzpRE
Nechapem celkom tento pocin Subaru, jedine ze by chceli uplne odradit novych zakaznikov a auta od nich si budu kupovat len skalni
Netreba ale zufat, za 3 roky budu 2009 modely Legacy/Outback za polovicne ceny