Ten prevod má zrejme kvôli tomu, aby nemal stále napnutý šalter a tým zvýšuje životnosť pružiny. (samozrejme.. nie je zaradený pri jazde)


..presne tak. Netvrdím že sa tým zvyšuje životnosť pružiny no určite sa neznižuje ... :roll:
07.05.2009 - 06:40:31
00
Neviem prečo máte taký komplex z kombinácie FS + lastovičky + rohy ... :roll:
Ak mi to má priniesť pohodlie pri jazde ... :mrgreen:


z toho mam komplex aj ja, vyzera to IMHO maximalne cudne este k tomu su tie rohy "strieborne", ale fakt je ze najma pri navrat z vyjazdu po asfalte by sa tie rohy hodili aj mne lebo po par km uz neviem ako a zaco by som tie rajdy chytil... :roll:

Parkovaci prevod je jasny ale zaujala ma ina vec a to ta teplom zmrstitelna buzirka na objimke, to som este nevidel.
07.05.2009 - 07:12:31
00
ja na to prdim... aj tak salter znicim skor, nez by umrela pruzinka :D
Ja ho tiež šetrím. Síce mi šalter vydrží v priemere 1,5 roka ale nie že by som ho zničil. - V začiatkoch DEORE potom DEORE LX a teraz DEORE XT možno tak za rok za dva XTR :wink: Potom SRAM :?:
07.05.2009 - 07:25:23
00
z toho mam komplex aj ja, vyzera to IMHO maximalne cudne este k tomu su tie rohy "strieborne", ale fakt je ze najma pri navrat z vyjazdu po asfalte by sa tie rohy hodili aj mne lebo po par km uz neviem ako a zaco by som tie rajdy chytil... :roll:

Parkovaci prevod je jasny ale zaujala ma ina vec a to ta teplom zmrstitelna buzirka na objimke, to som este nevidel.


... tiež som rád ak si môžem občas zmeniť plohu rúk na rajdách takže rohy tam boli, sú a budú a je mi jedno ako to vyzerá ... :mrgreen:

...zmrštiteľná bužírka? Asi myslíš to na sedlovke ... tak to je obyčajný kus starej duše aby sa bordel nedostával medzi sedlovku a rámovú trubku ... na bývalom biku (Trek 6500) som to musel dosť často čistiť pretože sa tam dostával sajrajt a potom vydávala pukavé zvuky sedlovka...
07.05.2009 - 07:34:31
00
Ja ho tiež šetrím. Síce mi šalter vydrží v priemere 1,5 roka ale nie že by som ho zničil. - V začiatkoch DEORE potom DEORE LX a teraz DEORE XT možno tak za rok za dva XTR :wink: Potom SRAM :?:

mam uz 2 roky X9 a stale bez problemov...a ze by som ho nejak setril sa neda povedat :mrgreen:
07.05.2009 - 07:47:12
00
http://bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-6963.html

popis + nove fotky (ale krajsie su v galerii nasich bikov :) )
09.05.2009 - 12:17:54
00
Nerozumiem tomu ako si dokázal z pomerne ľahkých dielov poskladať také ťažítko :-P
09.05.2009 - 12:38:43
00
tazke plaste, tazka vidla, tazka sedlovka, tazke sedlo. brzdy pomerne tiez :)

mne sa 11.9 zda byt slusne, na UST plaste.
a neboj, postupne sa to bude znizovat :) (mozno vymenim UST za obycajne), nova sedlovka je na plane prva (-76g), potom snad vidla, pedale, mozno sedlo (ajked je uzasne, prilis tazke :/ ) a tak dalej
09.05.2009 - 12:58:06
00
To sedlo mám aj ja, je síce ťažké, ale určite by som ho nevymenil za iné :wink:
09.05.2009 - 14:20:57
00
ja mám väčší rám a menšiu váhu... vidla a plášte urobia dosť :wink:
09.05.2009 - 17:09:53
00
ja mám väčší rám a menšiu váhu

A škaredší bike. :P Steju, pekné to máš. Ani tá baťovská hmotnosť nie je zlá.
09.05.2009 - 17:11:25
00
ja mám väčší rám a menšiu váhu... vidla a plášte urobia dosť :wink:

presne tak, to su asi tie jedine 2 veci, ktore mas lahsie, skoda ze som v hronseku neobchytal tvoj, stale neverim, ze je lahsi :) dufam, ze do partizanskeho ides :)
09.05.2009 - 17:13:50
00
l_laco: ako si spokojny s tym tlmakom, resp. chodom zadnej stavby? teraz je ten bajk za slusnu cenu
09.05.2009 - 17:29:07
00
l_laco: ako si spokojny s tym tlmakom, resp. chodom zadnej stavby? teraz je ten bajk za slusnu cenu



ja som spokojný ...ale nie som expert. Tlmič fúkam na SAG 20%, vo výšlape nehúpe, v zjazde je OK, celkom citlivý ... na tlmiči občas pritiahnem motion control ale inak pohoda ...
09.05.2009 - 17:59:29
00
ja mam darkside s3t ram s dirt jumperou 3 2007 na pevnu os,Point singlespeed,Hussefelt kluky... a co ja viem co tam este je :lol: ..... nabuduce ho odfotim a prilepim ho sem
09.05.2009 - 20:38:19
00
keyboard_arrow_up