Neda mi len zas suhlasit s dvoma prispevkami nadomnou, zacnem si pripadat ako ritolez.
Tiez tu mozem pol hodiny mudrovat ktory system jak bude fungovat ale nerobim to pretoze som to nejazdil a neviem ako dotycny bude jazdit, cisto teoreticky sa ale da odvodit vsetko ked sa pozries na umiestnenia capov, pmery dlzok ramien atd. Napriklad by som netvrdil ze ta merida bude tahat za
retaz urcite nie viac ako nemenovane vpp 4capy. Suhlasim s tym blokovanim pri brzdeni ale pri tychto zdvihoch a type jazdenia je to slusne povedane scheiss egal, pokial nie ste jazdcom spDH na 200+mm bajku. Ale zas kazdy sme iny, niketo slape silovo iny frekvencne, niekto ma jazdecku techniku iny nie, to co jeden vnima jak prinos druhy vnima ako brzdu.
Ono je to tak ze ked z pevnaka prestupis na celopruziak zdvihoveho kalibru zesty tak proste nemozes byt nespokojny, prinosy su nesporne. A rozdiely mezi systemami mozu byt uplne nepatrne pri vhodnom umiestneni capu.
A reci typu merida je shit tiez nemusim aj ked meridu som nikdy nejazdil a nebudem(len koli snobskym pohnutkam) ale myslim ze je to slusna ramarina ked zasobuju viac jak 1/3 taiwanskej produkcie.
Fazit:
-ujasnit si co jazdim a budem jazdit, aj s prihladnutim na geograficke moznosti a svoje schopnosti a preferencie.
-v tejto cenovej hladine hladat co najlepsiu ponuku za dane prachy, ramy z taiwanu su +- vsetky na uspokojivej kvalitativnej urovni takze teraz ide o to dostat co najlepsiu vidlu a
komponenty v danej hladine. (ten haibike vyzeral celkom pohodovo)
-nebat sa jazdeniek, niektori ludia su snobi takze mozes narazit na malo jazdeny
bajk velmi dobrych parametrov.