paci sa mi tento nosic s pasmi dozadu na kufor, myslim ze sa to mozno aj bude dat otvarat ...
http://autorakerekpar.hu/kerekparszallitok.php?oldal=hatul
PERUZZO - VENEZIA pozrite si video, celkom easy ovladanie

ma niekto nieco take ?

je to na slovensku legalne takto prevazat bicykle ?

mam pocit,ze tam nastava prroblem v tom,ze zakryva spztku ak nie aj svetla...
Prelozite niekto vysledky toho testu?Neviem sa z toho vysomarit...
13.05.2009 - 09:37:50
00
k ADAC testu - dobry tip, posielam link na vyslednu tabulku (cim nizsie cislo, tym lepsie...).

http://www.adac.de/Tests/Zubehoertests/Fahrradtraeger/tab.asp?ComponentID=252945&SourcePageID=253638

pri stresnom nosici to vyhral thule free ride 530, pri nosicoch na tazne zariadenie je to Uebler P31.


k tomu systemu montovanemu na kufor - tiez by ma zaujimalo, ci to ciastocne nezakryva zadne svetla...nema niekto takyto nosic, ze by dal k tomu nejake postrehy ?
13.05.2009 - 10:20:28
00
áno mierne zakrýva (asi) :-), keď šoferujem nepozeram sa,
ALE keď, tak len kolesami, podľa uloženia len jedným a TO nie je tak tragické
určite blinker, alebo brzdenie sa nedá kôli tomu prehliadnúť
13.05.2009 - 10:31:09
00
teraz som si uvedomil, ze prekrytie aj tak zavisi od konkretneho auta a tvaru zadnych svetiel :oops:

aky mas typ nosica ? je mozne otvorit kufor bez demontaze ?
13.05.2009 - 13:45:27
00
kupil som to v METRE Made In: EU
samozrejme že kufor sa da otvorit - vyklopit bez demontáže,
ale s 3 bajkami ho zadne vzpery neudržia v otvorenom stave
13.05.2009 - 18:43:17
00
Zaujímavá téma, vďaka za inšpirácie, len by som rád upozornil na jednu kombináciu a to:

štandard ťažného zariadenia: Max. zvislé zaťaženie gule: 50 Kg

nosič Thule „EuroClassic G5 909“ má sám hmotnosť 19kg

to znamená že pre náklad ostáva chabých 31kg
a teda buďto dva riadne bajky alebo tri tintítka, to je len tak tak

no za bratru 600 eur celkom drahá zábava, no ale keď nie je kombi alebo nástrešák, nemáme na výber
13.05.2009 - 20:53:37
00
áno mierne zakrýva (asi) :-), keď šoferujem nepozeram sa

Chcel by som ťa vidieť a počuť, ako to vysvetľuješ rakúskemu policajtovi... Svetlá a evidenčné číslo nesmú byť ničím prekryté, ani čiastočne. Už hodne Slovákov sa čudovalo pokute za prekrytie evidenčného čísla, napríklad guľou ťažného zariadenia.
13.05.2009 - 22:31:02
00
po vcerajsku si dovolim prispiet do tejto temy ... skuste posudit nakolko bezpecne je mat bajk na piatych dverach resp na taznom:

http://lapa.sk/me/fofo_bum.php

ja som mal bajky nastastie vnutri v aute
13.07.2009 - 08:33:22
00
Ak by si ich mal na nosici na dverach,tak by ti o ne ani neskrtol,nakolko su vyssie polozene a ak by si mal na taznom,tak by mal minimalne ten jeden bike z vonkajsej strany generalku,ale je tiez mozne,ze by toho za tebou zabrzdil samotny nosic a celkovo by sa to mohlo preniest len do tazneho,to sa uz neda objektivne posudit "bez skusenosti"...
btw.to ste sli zo Zvolena? :?
13.07.2009 - 09:16:02
00
no boli sme vo zvolene ;-] ale bolo to az v nedelu cestou z domu domov ;-]
13.07.2009 - 09:44:07
00
Ono s tým prekrytím značky a svetiel to skutočne záleží od konkrétneho auta a hlavne bicykla. Tie nosiče na kufor sú dosť univerzálne a je možné ich použiť nie len na hatchback alebo combi ale aj na viaceré modely sedanov. Tu je k tomu produktu aj obsiahlejšia fotogaléria na rôznych autách, kde to pekne vidieť: http://www.12volt.sk/exterier/nosice/10739.html

Ohľadom turbulencií a znečistenia bikov za autom: veľmi veľmi diskutabilné. Väčšina EU aut za autom vytvára výrazné turbulencie už sama o sebe, pretože zadná časť auta je len minimálne aerodynamická. Bicykel za autom teda nespôsobí v tomto smere veľký rozdiel. Hladná strecha ponad ktorú ale iba plynule preteká vzduch sa osadením nosiča a ešte aj bicykla zmení na brutálnu prekážku pre vzduch, čo je už o inom, takže ja som jednoznačne za nosič za auto.
Zatiaľ som našťastie ešte nemusel upevňovať bike na strechu auta, stačilo mi ale upevňovať na strechu nosič a mal som dosť. Pritom so svojimi 180 cm nie som nejaký krpec. Neviem si teda predstaviť, že by som tam ešte mal založiť bicykel.....
09.03.2010 - 21:38:55
00
Väčšina EU aut za autom vytvára výrazné turbulencie už sama o sebe, pretože zadná časť auta je len minimálne aerodynamická. Bicykel za autom teda nespôsobí v tomto smere veľký rozdiel.

Myslim, ze nie je dolezite, ake turbulencie sposobi bicykel, ale ako posobia turbulencie vzniknute za autom na bicykel.
10.03.2010 - 09:16:13
00
Viac ako turbulencii by som sa obaval toho bordelu ktory z cesty tie turbulencie dvihaju. To co sa kruti za autom je najvacsi a najmastnejsi humus z cesty.. Staci sa pozriet po dlhsej ceste na 5 dvere hociakeho hatchbacku alebo kombika (viem o com vravim mame 2kombiky). Ak mi ma vsetok ten humus sadat na bike.. dakujem pekne.. Ked uz by som nemal inu moznost tak radsej na strechu a pojdem o 10-20km/h menej..
Myslim ze najpraktickejsie su aj tak kombiky. Dva bajky do kufra ako nic.. a este aj vrchne plato zatiahnem... :y: ;) .A nemusim sa bat ze za mnou niekto nedobrzdi alebo ci mi bajk neodleti zo strechy.. :D
10.03.2010 - 10:10:00
00
Je viac ako jasne, ze turbulencie za autom biku neublizia, ale to, co sa v nich melie. Povazoval som to samozrejmost. Suhlasim, radsej na strechu a este radsej do vnutra.
10.03.2010 - 10:13:22
00
ja teda fyzike a turbulenciam moc nerozumiem, ale iba raz som mal bajk na streche a sundal som 4 vrabcov v Stropkove (dost blbo sa to vybera z vypletu), kamos sundal zavoru v campe, dalsi sa nezmestil do podzemnej garaze...atd.
...a roky som vozil bajk vzadu na aute - sedan a nemal som problem ani s muskami ani s inou spominanou spinou... ;)
10.03.2010 - 10:35:00
00
keyboard_arrow_up