Specialized Enduro

Jednak nemam sajn co stoja a hovorilo sa o plastoch na XC
26.07.2006 - 20:07:28
00
Vpredu - Continental Gravity 2,3
Vzadu - Continental Diesel 2,5

A obidve sú úplne v pohode .
27.07.2006 - 08:27:01
00
doteraz hutchinson bulldog 2,1,
zadny som musel prednedavnom menit, takze som skusil schwalbe nobby nic 2,25 a musim povedat, ze prve dojmy su velmi dobre, drzi podstatne lepsie :)
27.07.2006 - 09:27:04
00
Jednak nemam sajn co stoja a hovorilo sa o plastoch na XC

Presnejsie Specialized enduro sport 26x2,20
27.07.2006 - 09:47:47
00
predne IRC Mythos 1.9
zadne IRC Backcountry 2.3
27.07.2006 - 15:21:26
00
Schwalbe Racing Ralph 2.1 (predne a zadne)
27.07.2006 - 16:55:35
00
CONTINENTAL EXPLORER 2 / 10. vpredu aj v zadu. :P :lol: :)
27.07.2006 - 19:37:31
00
asi týždeň mám Schwalbe Nobby Nic 2.1, vpredu aj vzadu. Maxxis Ignitor/Dynomite (tiež 2.1) čo som tam mal predtým boli šiřšie, balónovitejšie a pohodlnejšie ale o dosť pomalšie.

Inak dosť ludí tu má vzadu nasadené širšie plášte vzadu. Nieje lepšie dať širší plášt (pre lepšie vedenie stopy a rýchlejšie odvalovanie) dopredu a dozadu dať tenšie pneu?
27.07.2006 - 22:18:23
00
Schwalbe Nobby Nic 2.1 v predu aj v zadu... maximalna spokojnost...
kupoval som ich tu http://koloshop.cz/index.php?soucastka=21&vyrobek=2350 o dost lacnejsie ako sa daju kupit na slovensku...
27.07.2006 - 22:24:32
00
pointer: co sa tyka tej sirky predneho plasta, ja som to istu dobu skusal, presiel som asi 500km (vpredu 2.3, vzadu 2.1) a nevidel som velky rozdiel. Samozrejme ze treba predny plast so spravnym smerovym dezenom, alebo teda urceny na predne koleso a nielen prehodit zo zadneho :lol:
Ale kedze mas nahon na zadne :) a v kopcoch je hadam trakcia velmi dolezita, ludia si davaju sirsie plaste dozadu, i ked to ma mozno vplyv minimalny :cry:
28.07.2006 - 08:11:02
00
No, ja mám vpredu Continental Escape 2.1
vzadu Continental Vertical 2.3

Spokojný som hoci pripúšťam aj lepšiu voľbu.

Čo sa spomínanej trakcie a odvaľovania týka povedal by som že skôr ako šírka plášťa má vplyv hustenie. Podľa toho čo vidím u bikerov je názor na tlak v pneumatikách veľmi rozdielny. Dokonca by som povedal, že až zanedbávaný faktor. Nemám zmerané tlaky v svojich pneu, ale "bombujem" čo to znesie. Niekedy to nie je celkom dobre, čo sa týka pohodlia, ale vyhýbajú sa mi defekty a záber je perfektný.
28.07.2006 - 09:27:22
00
prehustenie pneumatik tiez neni dobre - dost mozu trpiet. ked ich mas zas podhustene, taq ti sice "zozeru" viac otrasov, ale pri zabere sa ti straca v nich energia. vyhodu by to malo len ak by si mal zrychlenie ako dragstery, tam to ma svoje opodstatnenia. :) a k tej sirke plasta: sirsi plast ma vacsiu stycnu plochu, tym padom aj lepsiu trakciu (na drvivej vacsine povrchov) a mal by lepsie "drzat", takze podla mna nema velky vyznam davat dopredu a dozadu rozdielne sirky plastov - ved prilnavost je potrebna aj tam aj tam.

btw ja - Continental Explorer 2.1 - 2-krat
29.07.2006 - 18:46:51
00
vpredu continental explorer ((teraz stoja v mt 350) a vzadu nemozem zodrat rubeenu :roll:
04.08.2006 - 00:13:06
00
ja sirsie ako 1,95 nejazdim
a tak mi staci aj ritchey speed-max
05.08.2006 - 20:56:55
00
ja som teraz dostal aj s epicom plaste specialized pro fast trak od armadilla....neskutocne rychy dezen ale dnes som na nom jazdil po vlhsom terene v lese a dost podklzava do strany :roll: ...preto zacinam uvazovat o niecom univerzalnejsom...
05.08.2006 - 22:32:02
00
keyboard_arrow_up